Tein perheelliselle pettäjämiehelle mojovan fritsun viime yönä!
Mitenkähän mahtaa sen selittää vaimolleen.
Kertoi vasta aamuyöstä perheestään, mutta halusi vielä pesää. Päätin tehdä sikaset ja imin fritsun. Mies suuttui ja lähti kiroillen vetään :D
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"]
Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.[/quote]
Harvinaisen tyhmä mies. On pokkaa pettää, mutta ei ole pokkaa valehdella yhden yön panolle minne on kiire. Vai onko niin typerä, ettei keksinyt muuta kun no joo.
[/quote]
Sitten ap sanoi. Kun kerta olet perheellinen niin teen Fritsun. Johon mies sanoi...no joo.
[/quote]Varsinainen saalis...no joo.
[/quote]Ap sanoi miehelle baarissa, lähdetäänkö meille? Mitä mies vastaa....no joo.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"]
Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.[/quote]
Harvinaisen tyhmä mies. On pokkaa pettää, mutta ei ole pokkaa valehdella yhden yön panolle minne on kiire. Vai onko niin typerä, ettei keksinyt muuta kun no joo.
[/quote]
Sitten ap sanoi. Kun kerta olet perheellinen niin teen Fritsun. Johon mies sanoi...no joo.
[/quote]Varsinainen saalis...no joo.