Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein perheelliselle pettäjämiehelle mojovan fritsun viime yönä!

Vierailija
23.08.2014 |

Mitenkähän mahtaa sen selittää vaimolleen. 

Kertoi vasta aamuyöstä perheestään, mutta halusi vielä pesää. Päätin tehdä sikaset ja imin fritsun. Mies suuttui ja lähti kiroillen vetään :D

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pojat baarissa vähän pilailivat." Mahdollisesti menee läpi, mahdollisesti ei. 

Vierailija
22/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, just. Mieheni kertoi mulle paarman purreen kaulaan. Olikin sitten kookkaampi verenimijä kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:14"]Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D

Ap

[/quote]

Mä oon imassu kullinnuppiinkin

Vierailija
24/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yhdellekään naiselle mene läpi tuo selitys hullusta naisesta, joka kadulla hyökkäsi imemään kaulaa?

Kai jokainen mies ehtii moisen vampyyrin huitaista pois ennenkuin jälkeä ehtii tulla.

Vierailija
25/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että miehelle on ongelma keksiä sille selitys??

Vierailija
26/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:06"]Mun rakastaja käräytti mut. Ero tuli. Lasten kannalta vähän harmi.

[/quote]

Ihana! Lapsia oikein säälit? Olisiko ehkä kannattanut miettiä lapsia vähän aikaisemmin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]

En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.

Ap

[/quote]Miksi sitten mahdollistat sen?

Vierailija
28/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]

En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.

Ap

[/quote]Soita sen vaimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]

En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.

Ap

[/quote]Ja sinä olet toinen osapuoli..

Vierailija
30/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta paarmasta mieleen että mua oikeesti yläasteella pisti hyttynen kaulaan. Olen tosi allerginen ötököiden pistoksille, joten jälki oli aika iso. Kaverit koulussa luuli fritsuksi. Se oli tosi noloa silloin, en ollut koskaan tehnyt mitään poikien kanssa.

Joten oikeasti voi puremat näyttää fritsulta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]

En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.

Ap

[/quote]Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
32/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:29"]

Ei kai yhdellekään naiselle mene läpi tuo selitys hullusta naisesta, joka kadulla hyökkäsi imemään kaulaa?

Kai jokainen mies ehtii moisen vampyyrin huitaista pois ennenkuin jälkeä ehtii tulla.

[/quote]

Menee läpi ylättävän monelle. Jotkut on vain niin sinisilmäisiä ja luottavat sokeasti kumppaniin etteivät usko pahimmassa painajaisessakaan hänen pettävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:06"]

Oikein teit!

[/quote]Ai teki oikein, kun makasi varatun ja perheellisen miehen kanssa. Aha.

Vierailija
34/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]

En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.

Ap

[/quote]Ja sinä olet toinen osapuoli..

[/quote]

Oletko urpo? Juurihan ap kertoi että mies tunnusti vasta eilen yöllä. Sitten ap veti sen fritsun, jotta mies jäisi kiinni. Turha ap:ta on syyllistää, mistäs se tiesi miehen olevan varattu. Nyt tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle perheelliselle miehelle (komennusmies) oli joku nainen tehnyt fritsun kaulaan. Mies painoi seuraavana päivänä töissä kuuman metalliputken siihen kohtaan kaulaan jolloin siihen tuli palovamma ja fritsu jäi sinne alle. Joskus pettäminen sattuu, mutta ei jäänyt ukko kiinni, vaan sai säälit palovammasta kun mies palasi komennukselta kotiin.

Vierailija
36/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]

 

En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.

 

Ap

 

[/quote]Ja sinä olet toinen osapuoli..

[/quote]

 

Oletko urpo? Juurihan ap kertoi että mies tunnusti vasta eilen yöllä. Sitten ap veti sen fritsun, jotta mies jäisi kiinni. Turha ap:ta on syyllistää, mistäs se tiesi miehen olevan varattu. Nyt tietää.

[/quote]Ok, eli ap antoi heti ekana iltana. Mies kiittää ja sanoo, että nainen tuli baarissa roikkumaan kaulaan. Se siitä.

Vierailija
37/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:06"]

Oikein teit!

[/quote]Ai teki oikein, kun makasi varatun ja perheellisen miehen kanssa. Aha.

[/quote]

Täällä näyttää luetun ymmärtäminen olevan monelle muullekin hankalaa. 

Vierailija
38/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli siis eilinen yhden illan juttu baarista, riehaannuin Cheekin keikan jälkeen baariin ja mies lähti mukaan sieltä. En tiennyt että oli varattu, ei maininnut sanallakaan eikä ollut sormusta.

Ap

Vierailija
39/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]

Tämä oli siis eilinen yhden illan juttu baarista, riehaannuin Cheekin keikan jälkeen baariin ja mies lähti mukaan sieltä. En tiennyt että oli varattu, ei maininnut sanallakaan eikä ollut sormusta.

Ap

[/quote]

Cheekin keikan jälkeen...kertoo kaiken ap:sta.

Vierailija
40/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme katkeruutta noilta muilta. Olen ollut samassa tilanteessa eli luullut miehen olevan vapaa. Kerran menin uuden poikaystäväni luokse ja hän selvästi asui naisen kanssa. Kysyin asuuko vaimosi täällä? Hän vastasi ihan viattomasti "ei kun tyttöystävä". Olin sen verran nuori, etten tajunnut kysyä miehen statusta, vaan oletin että iskemään tulee vain vapaat miehet. Joo ja me oltiin"seurusteltu" jo vähän aikaa, mutta osaltani se loppui tyttöystävään.

Vaikka miehen selitys menisi läpi, niin ainakin mies sai pienen sätkyn.  Jos vaimo on jo aikaisemmin jotain epäillyt, niin selitykset ei mene läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme