Mistä ystäviä kolmekymppisenä? (Taas viikonloppu yksin)
Täällä nyt ei tietenkään kannattaisi kirjoittaa yhtään mitään, koska viimeistään viides kommentti haukkuu provoksi ja kuudes säälittäväksi luuseriksi, mutta eipä nyt ole muutakaan tekemistä, joten menköön.
Olen kolmekymppinen normaalisti sosiaalinen ja ihan kiva nainen, jota vaivaa yksinäisyys. Muutin 7 vuotta sitten uuteen kaupunkiin töiden perässä. Hyvin pian muutettuani tapasin miehen, jonka kanssa oltiin viisi vuotta yhdessä. Suhde loppui pari vuotta sitten. Tunsin tänne muuttaessani muutaman ihmisen, ja olen töiden ja harrastusten kautta saanut muutamia tuttuja, mutta kun seurustelu alkoi, tuli hengailtua vuosikausia miehen porukoissa. Olen ehkä aina ollut vähän huono tutustumaan uusiin ihmisiin, vaikka toki ymmärrän, että omat kaverit ovat tärkeitä, sosiaalista elämäänsä ei voi rakentaa vain puolison varaan. Eron jälkeen kävi kuin kävikin niin, ettei kukaan exän kavereista jäänyt minun elämääni. Omat vähät tutut ovat taas kovasti kiinni vauvaperhearjessa, moni on myös muuttanut muualle. Elämä tuntuu aika harmaalta yksin. Välillä koitan olla reipas ja lähteä itsekseni vaikkapa johonkin keikalle, mutta tunnen oloni väkijoukossa iloisten kaveriporukoiden ympäröimänä entistäkin yksinäisemmäksi.
Mistä niitä uusia kavereita oikein saa? Eivät kolmekymppiset enää tutustu uusiin ihmisiin tuosta vaan, kaikilla on jo niin omat kuviot. Haluaisin kuulla myös, jos joku käy ulkona kulttuuririennoissa tai baarissa itsekseen, miten sellaisesta oppisi nauttimaan?
Kommentit (221)
Onkohan FB:ssa joku bugi...? Kun toiset löytää ja toiset ei.
Ei sitä oo tainnu kukaan muukaan löytää, en vaan tajua mitä teen niin ratkasevasti väärin. Mutta tossa ois linkki, katotaan toimisko tuo
https://www.facebook.com/groups/1548723442017182/
Linkillä löysin! Ehdottaisin kyllä nimen muuttamista. Se voisi vaikka olla vähän kuvaavampi sille mistä on kysymys, voitais saada lisääkin jengiä mukaan. (Niitä jotka etsii facbookista pk-seuraa me ei ehkä haluta mukaan ja jos ei Eurosinkkuihin halua kuulua omalla naamallaan, niin tuskin PK-seuraankaan, vaikka hyvä läppä onkin). Mietin tässä aamukahvin jälkeen vaikka nimiehdotuksia.
Oisko kiinnostuneita esim oulun seudulta perustamaan vastaavanlaista rinkiä?:)
Menot ja ihmiset -niminen suljettu ryhmä löytyy nyt FB:sta. Mulla ei sitten kyllä ole aavistustakaan siitä miten ryhmä tai sen hallinnointi käytännössä toimii :)
Ai feikki profiililla hakemaan ystäviä? En suosittele, sillä se antaa epäilyttävän käsityksen henkilöstä. Ainakin itelleni.
Mut tosiaan, voisko joku perustaa esim suljetun ryhmän, jonne vois liittyä ja jota vois kasvattaa sitä mukaa ku jengiä liittyy mukaan? Ja vain aidoilla profiileilla mukaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:37"]
Menot ja ihmiset -niminen suljettu ryhmä löytyy nyt FB:sta. Mulla ei sitten kyllä ole aavistustakaan siitä miten ryhmä tai sen hallinnointi käytännössä toimii :)
[/quote]
En löydä (tätäkään) ryhmää haulla. :( Löydättekö te muut?
Katkes viesti... Eli, nimeksi vois laittaa esim paikkakunta kohtaisen esim Kamut Helsinki, Kamut Oulu jne. Ryhmän kuvaukseksi: ryhmä tarkoitettu niille, jotka haluavat tutustua kaverimielessä uusiin ihmisiin. Ei fuckbuddy ehdotteluita eikä ilkeämielisiä.
Siellä se ryhmä vaan pitäis olla. Katotaanpa mikä siinä mättää. Terveisin 146.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:45"]
Siellä se ryhmä vaan pitäis olla. Katotaanpa mikä siinä mättää. Terveisin 146.
[/quote]
Jos toimitaan niin kuin jo kuopatun "Helsingin PK-seuran" tapauksessa eli jaat linkin. :) Sillälailla ainakin toimii. :)
Ryhmää ei löydy haulla, koska se on niin pieni. Osoite:
No, nyt on sitten reippaasti hypätty ihan tyystin tuntemattomaan, katotaan meneekö syteen, saveen vai ehkä jonnekin muualle... Ryhmä ei sidoksissa asuinpaikkaan.
Jee! Hienoa ja kiitos! Liityin! Tai siis oottelen hyväksymistä.
Liittykää muutkin :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:19"]
Jee! Hienoa ja kiitos! Liityin! Tai siis oottelen hyväksymistä.
Liittykää muutkin :)
[/quote]
Minäkin liityin mukaan! :) Pidetään tätä ketjua pinnalla, niin toivon mukaan kaikki halukkaat jäsenet huomaavat ryhmän olevan nyt pystyssä! :)
Hei mahtavaa! Mä perehdyn asiaan paremmin heti töiden jälkeen ja liityn mukaan! Nyt on liian hoppu.
Menin ja tein ryhmän - tervetuloa ryhmään nimeltä Mimmipoppoo !
Poistin ryhmän "Mimmipoppoo", koska sinä aikana kun loin tuon ryhmän, oli ketjuun tullut uusia viestejä ja ryhmä luotu. Anteeksi, jos siitä jollekin koitui mielipahaa! T: 170
Vaikea ehkä näin miehenä antaa naiselle neuvoja. Mutta harrastuksista ja töistä olen itse samaniköisenä sinkkumiehenä ystävät aina löytänyt. Tosin minulla on bändiharrastus, siinä tapaa samanhenkistä porukkaa helposti. Kokeile vaikka ryhmäliikuntaa, nousee kuntokin samalla.
Minäkään en löydä facebookin haulla Helsingin PK-seuraa. :( Voisiko siihen antaa linkkiä?