Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ystäviä kolmekymppisenä? (Taas viikonloppu yksin)

Vierailija
23.08.2014 |

Täällä nyt ei tietenkään kannattaisi kirjoittaa yhtään mitään, koska viimeistään viides kommentti haukkuu provoksi ja kuudes säälittäväksi luuseriksi, mutta eipä nyt ole muutakaan tekemistä, joten menköön.

Olen kolmekymppinen normaalisti sosiaalinen ja ihan kiva nainen, jota vaivaa yksinäisyys. Muutin 7 vuotta sitten uuteen kaupunkiin töiden perässä. Hyvin pian muutettuani tapasin miehen, jonka kanssa oltiin viisi vuotta yhdessä. Suhde loppui pari vuotta sitten. Tunsin tänne muuttaessani muutaman ihmisen, ja olen töiden ja harrastusten kautta saanut muutamia tuttuja, mutta kun seurustelu alkoi, tuli hengailtua vuosikausia miehen porukoissa. Olen ehkä aina ollut vähän huono tutustumaan uusiin ihmisiin, vaikka toki ymmärrän, että omat kaverit ovat tärkeitä, sosiaalista elämäänsä ei voi rakentaa vain puolison varaan. Eron jälkeen kävi kuin kävikin niin, ettei kukaan exän kavereista jäänyt minun elämääni. Omat vähät tutut ovat taas kovasti kiinni vauvaperhearjessa, moni on myös muuttanut muualle. Elämä tuntuu aika harmaalta yksin. Välillä koitan olla reipas ja lähteä itsekseni vaikkapa johonkin keikalle, mutta tunnen oloni väkijoukossa iloisten kaveriporukoiden ympäröimänä entistäkin yksinäisemmäksi.

Mistä niitä uusia kavereita oikein saa? Eivät kolmekymppiset enää tutustu uusiin ihmisiin tuosta vaan, kaikilla on jo niin omat kuviot. Haluaisin kuulla myös, jos joku käy ulkona kulttuuririennoissa tai baarissa itsekseen, miten sellaisesta oppisi nauttimaan?

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en löydä facebookin haulla Helsingin PK-seuraa. :( Voisiko siihen antaa linkkiä?

Vierailija
42/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan FB:ssa joku bugi...? Kun toiset löytää ja toiset ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oo tainnu kukaan muukaan löytää, en vaan tajua mitä teen niin ratkasevasti väärin. Mutta tossa ois linkki, katotaan toimisko tuo

https://www.facebook.com/groups/1548723442017182/

 

Vierailija
44/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkillä löysin! Ehdottaisin kyllä nimen muuttamista. Se voisi vaikka olla vähän kuvaavampi sille mistä on kysymys, voitais saada lisääkin jengiä mukaan. (Niitä jotka etsii facbookista pk-seuraa me ei ehkä haluta mukaan ja jos ei Eurosinkkuihin halua kuulua omalla naamallaan, niin tuskin PK-seuraankaan, vaikka hyvä läppä onkin). Mietin tässä aamukahvin jälkeen vaikka nimiehdotuksia.

Vierailija
45/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kiinnostuneita esim oulun seudulta perustamaan vastaavanlaista rinkiä?:)

Vierailija
46/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menot ja ihmiset -niminen suljettu ryhmä löytyy nyt FB:sta. Mulla ei sitten kyllä ole aavistustakaan siitä miten ryhmä tai sen hallinnointi käytännössä toimii :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai feikki profiililla hakemaan ystäviä? En suosittele, sillä se antaa epäilyttävän käsityksen henkilöstä. Ainakin itelleni.

Mut tosiaan, voisko joku perustaa esim suljetun ryhmän, jonne vois liittyä ja jota vois kasvattaa sitä mukaa ku jengiä liittyy mukaan? Ja vain aidoilla profiileilla mukaan.

Vierailija
48/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:37"]

Menot ja ihmiset -niminen suljettu ryhmä löytyy nyt FB:sta. Mulla ei sitten kyllä ole aavistustakaan siitä miten ryhmä tai sen hallinnointi käytännössä toimii :) 

[/quote]

 

En löydä (tätäkään) ryhmää haulla. :( Löydättekö te muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkes viesti... Eli, nimeksi vois laittaa esim paikkakunta kohtaisen esim Kamut Helsinki, Kamut Oulu jne. Ryhmän kuvaukseksi: ryhmä tarkoitettu niille, jotka haluavat tutustua kaverimielessä uusiin ihmisiin. Ei fuckbuddy ehdotteluita eikä ilkeämielisiä.

Vierailija
50/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se ryhmä vaan pitäis olla. Katotaanpa mikä siinä mättää. Terveisin 146.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi "AV Helsinki" ? :)

Vierailija
52/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:45"]

Siellä se ryhmä vaan pitäis olla. Katotaanpa mikä siinä mättää. Terveisin 146.

[/quote]

 

Jos toimitaan niin kuin jo kuopatun "Helsingin PK-seuran" tapauksessa eli jaat linkin. :) Sillälailla ainakin toimii. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/221 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmää ei löydy haulla, koska se on niin pieni. Osoite:

 

https://www.facebook.com/groups/341304146033156/?fref=ts

Vierailija
54/221 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on sitten reippaasti hypätty ihan tyystin tuntemattomaan, katotaan meneekö syteen, saveen vai ehkä jonnekin muualle... Ryhmä ei sidoksissa asuinpaikkaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/221 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Hienoa ja kiitos! Liityin! Tai siis oottelen hyväksymistä.

Liittykää muutkin :)

Vierailija
56/221 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:19"]

Jee! Hienoa ja kiitos! Liityin! Tai siis oottelen hyväksymistä.

Liittykää muutkin :)

[/quote]

 

Minäkin liityin mukaan! :) Pidetään tätä ketjua pinnalla, niin toivon mukaan kaikki halukkaat jäsenet huomaavat ryhmän olevan nyt pystyssä! :)

Vierailija
57/221 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mahtavaa! Mä perehdyn asiaan paremmin heti töiden jälkeen ja liityn mukaan! Nyt on liian hoppu.

Vierailija
58/221 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja tein ryhmän - tervetuloa ryhmään nimeltä Mimmipoppoo  !

https://www.facebook.com/groups/278204105704024/

Vierailija
59/221 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin ryhmän "Mimmipoppoo", koska sinä aikana kun loin tuon ryhmän, oli ketjuun tullut uusia viestejä ja ryhmä luotu. Anteeksi, jos siitä jollekin koitui mielipahaa! T: 170

Vierailija
60/221 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ehkä näin miehenä antaa naiselle neuvoja. Mutta harrastuksista ja töistä olen itse samaniköisenä sinkkumiehenä ystävät aina löytänyt. Tosin minulla on bändiharrastus, siinä tapaa samanhenkistä porukkaa helposti. Kokeile vaikka ryhmäliikuntaa, nousee kuntokin samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme