Tuli viimenen riita ja heitin eukon pihalle
Tähän loppuin 12 vuoden parisuhde. Ei vaan jaksa enää jatkuvaa nälvimistä, tyytymättömyyttä ja valitusta. Työnsin eukon ovesta ulos ja heitin perään käsilaukun, kännykän ja satasen verran rahaa. Ihan sama, minne menee, takaisin ei ole tulemista. Ja ennenkuin joku näsäviisas alkaa laukomaan omaisuudesta, niin miellä on Luojan kiitos avioehto. Maanantaina avioero vireille.
Kommentit (370)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:12"]Yhteisiä lapsia? Lapset 16 ja 14, nyt päätetty parisuhde kesti 12v.
[/quote]
täähän on provo
ensinnäkään tääl palstalla ei kirjottele kukaan parisuhteessa oleva mies.
tää on joku tossu akka joka tuntee ittesä paremmals ku tanssii miehensä pikkurillin nukaaan eikä tajua et mies pettää mennen tullen ja palates. Kuvittelee olevansa täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:39"]
[/quote]
Talo ei ole vaimon vaan minun. Kirjoilla toki on talossa, mutta hän on se, joka tästä lähtee vaatteet ja meikit mukanaan. Kaikki rahanarvoinen omaisuus on yksin minun nimissäni ja meillä on avioehto.
[/quote]
Onneksi olkoon, tein saman. Mies pihalle, kamat perässä, vaihdoin lukot. Aikaa tästä 3 vuotta.
[/quote]
Ja tälle 10 yläpeukkua, 0 alapeukkua. Jes.
[/quote]
juuri näin. naisen tekemänä on ihanaa ja rohkeaa!
kun mies tekee saman, mies kivitetään, ja ollaan viemässä sen jälkeen vaatteetkin päältä muun omaisuuden ohella.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:21"]
Lapsia, varsinkin poikia pitäis opettaa kunnioittamaan naisia, mitä itse teit? Näytit miten pitää kohdella perheen äitiä? Jos olisin ne pojat niin oisin heittänyt sut ulos
[/quote]
Mitä vittua, miehiä vihaava ja alistava pillunhautoja!
Koittakaa nyt tajuta, että niitä sadisteja ja muita mulkkuja ON myös naisissa. Eikä karvalaukun omistajuus takaa mitään suojaa.
[/quote] en kohtelisi koskaan naista näin odiottimaisesti!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:21"]
Lapsia, varsinkin poikia pitäis opettaa kunnioittamaan naisia, mitä itse teit? Näytit miten pitää kohdella perheen äitiä? Jos olisin ne pojat niin oisin heittänyt sut ulos
[/quote]
Koittakaa nyt tajuta, että niitä sadisteja ja muita mulkkuja ON myös naisissa. Eikä karvalaukun omistajuus takaa mitään suojaa.
[/quote]
ihan sama se on onko mulkku nainen vai mies. Typerykset eivät ansaitse lempeää kohtelua.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:29"]
[/quote]
jaa, no ehkä olen sitten nainen... hieroisin heti pillua jos sellainen housuissa olisi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:12"]Yhteisiä lapsia? Lapset 16 ja 14, nyt päätetty parisuhde kesti 12v.
[/quote]
täähän on provo
tää on joku tossu akka joka tuntee ittesä paremmals ku tanssii miehensä pikkurillin nukaaan eikä tajua et mies pettää mennen tullen ja palates. Kuvittelee olevansa täydellinen.
[/quote]
jos pelkäät oman tulevaisuutesi puolesta ja käännät tämän provoksi? defenssiksi itsesi suojelemiseksi?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:30"]
Maailmassa on yksi asia mikä on pahempaa kun katkera nainen. Ja se on katkera mies.
[/quote]
Ja katkeraksi mieheksi leimautuu kun tilittää ongelmakohdista.
Naisen tapauksessa se olisi ihaitavaa asioiden eteenpäinviemistä.
T Mies
You go, bro!! Ja eikun takaisin hevosen selkään ja uutta matoa koukkuun.
Henkistä väkivaltaa viimeiset kaksi vuotta. Nälvimistä ja solvaamista. Aina valitti jostain: joko oli liian vähän rahaa tai olin liian paljon töissä. Mikään ei ollut ikinä hyvin. Etsiköön nyt jonkun prinssin unelmiaan toteuttamaan, minä en enää jaksa.
Oikein! Onnittelut! Hienoa että pääsit riippakivestä ja -tisseistä(?)
Av-mammatkin voisi hiukan miettiä käytöstään, ettei käy samalla tavalla =)
olisit tuon kauniimminkin voinut tehdä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:31"]
[/quote]
[/quote]
mitä yrität sanoa? nainen on ollut suhteessa se kusipää.
silti yrität olkinukkea, että nainen on uhri ja mies on sika?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:36"]
[/quote]
miksi?
[/quote]
Varmaan olisin. En mä tilanteesta riemastu. Surullinen olen. Mutta olisi vaimokin voinut kauniimmin käyttäytyä. Pojat (16 ja 14) luultavasti haluavat jäädä minun kanssani asumaan. Voin auttaa vaimoa takuuvuokrien ja muuton kanssa, mutta takaisin en enää ota.
parasta on että sulla oli avioehto! jää ämmä nuolemaan näppejään! =)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:39"]
[/quote]
miksi?
[/quote] jos et tuon vertaa tajua, niin en ala sitä sulle rautalangasta vääntämään. kyllä elämä sen sulle viellä opettaa.
Vastaavassa tilanteessa minä läksin. Pitäköön kämppänsä ja siivotkoon sen joskus. Tosin ei vielä vuoden jälkeen ole siivonnut, vaikka siivous olikin elämän tärkein asia mikä minun piti tehdä.
T:myös mies
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:39"]
[/quote]
Talo ei ole vaimon vaan minun. Kirjoilla toki on talossa, mutta hän on se, joka tästä lähtee vaatteet ja meikit mukanaan. Kaikki rahanarvoinen omaisuus on yksin minun nimissäni ja meillä on avioehto.
[/quote]
Onneksi olkoon, tein saman. Mies pihalle, kamat perässä, vaihdoin lukot. Aikaa tästä 3 vuotta.
[/quote]
Ja tälle 10 yläpeukkua, 0 alapeukkua. Jes.