Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatko miestäsi oikeasti?

Vierailija
22.08.2014 |

Ajatteletko koskaan eroa? Mikä saa sinut ärsyyntymään? Mikä miehessä ärsyttää?

terv, mietin onko muita, jotka eivät tyytyväisiä kumppaniinsa

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, ihan aikuistenoikeasti. Ja on ihannormaalia, että hetkittäin joku toisen teko saa hiiltymään, mutta sitten ite pitää vaan käydä vaikka lenkillä rauhottumassa. Sitä, kun joskus tulee veettyä turhasta herne nenään, mutta toisinaan ihan asiastakin.

Vierailija
82/127 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nyt, rakastin edellisissä elämissä ja rakastan tulevissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta. Mun mies on työnarkomaani, tyly ja hänellä on huonot sosiaaliset taidot. Lapsille sentään mukava (kun joskus on kotona). En oikeasti tajua miten hänet otin. Avautuiko mun silmät vasta lasten myötä vai muuttuiko mies jossain vaiheessa. En ymmärrä.

Vierailija
84/127 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin helpottavaa ja samalla tietysti pelottavaa lukea, kuinka monilla on samoja ajatuksia.

Tosin tuo tappamis-ajatus? jonka joku sanoi oli tosi outo. En koskaan haluaisi mitään pahaa miehelleni, haluan vain hyvää hänelle.

Mutta en tiedä haluanko olla hänen kanssa lopun elämäni, tehdä lapsia ja vanheta. Haluaisin rakastaa jotain vahvasti ja ollla onnellinen. Tuntuu, että menin naimisiin vain koska luulin etten muuta saa ja nyt olen loukussa. Miessuhteeni ovat aina olleet ihan outoja. En ole oikein koskaan ollut onnellinen heidän kanssaan, en koskaan ole saanut sitä kumppania, jonka kanssa olisin ollut oikein rakastunut ja onnellinen. Joka olisi minulle sopiva kaikinpuolin.

Voi olla että vika on minussa, God ..who knows?

Vierailija
85/127 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:15"]

Jotenkin helpottavaa ja samalla tietysti pelottavaa lukea, kuinka monilla on samoja ajatuksia.

Tosin tuo tappamis-ajatus? jonka joku sanoi oli tosi outo. En koskaan haluaisi mitään pahaa miehelleni, haluan vain hyvää hänelle.

Mutta en tiedä haluanko olla hänen kanssa lopun elämäni, tehdä lapsia ja vanheta. Haluaisin rakastaa jotain vahvasti ja ollla onnellinen. Tuntuu, että menin naimisiin vain koska luulin etten muuta saa ja nyt olen loukussa. Miessuhteeni ovat aina olleet ihan outoja. En ole oikein koskaan ollut onnellinen heidän kanssaan, en koskaan ole saanut sitä kumppania, jonka kanssa olisin ollut oikein rakastunut ja onnellinen. Joka olisi minulle sopiva kaikinpuolin.

Voi olla että vika on minussa, God ..who knows?

[/quote]

terv, AP

Vierailija
86/127 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäntilanteeseen sopiva avaus. Just tätä olen miettinyt viime yön sudenhetkinä sekä nyt aamupäivän.

yritän tutkailla omaa tunnetta,tiedän että on paha olla,en saa mieheltä sitä mitä kaipaan kipeästi. Olen yrittänyt monta kertaa puhua asiasta,mutta kun tajusi että Se johtaa riitaan,lopetin puhumisen.

yritän itse käyttäytyä niinkuin haluaisin miehen huomioivan minua. Ei auta.

kaipaisin kosketusta,joskus jotain nättiä sanottavaa,seksiä ilman että teen itse aloitteen,juttelua ihan mistä vaan. Nyt tuntuu,että olen vain yksi kavereista,en yhtään enempää.

ja takana vasta reilu vuosi yhteistä tietä. Mutta,siis rakastan ja siksi niin vaikeaa lähteä.

Vierailija
87/127 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:56"]Erota ei oo koskaan meinattu. Mutta tappaminen on kyllä käynyt mielessä.

[/quote] Taponsuunnittelija saa yläpeukkuja? Mitä ihmettä?

[/quote]

Josko tuossa olisi syvällisempi sanoma, joka ei hätäisemmälle avaudu? Loputonta ja sitkeää luottamusta tunteiden vuoristoradalla vuosikymmenestä toiseen ;)

Vierailija
88/127 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon sanoessani en tiennyt montako mäkeä yhteisellä matkalla tulee. 10 vuotta takana. 3 lasta, talo, työt.. Puoliso sairastanut vakavasti viimeisen vuoden. Vastuu lapsista ja tienaamisesta täysin minulla. Nyt tekivät ls-ilmoituksen, kun epäilevät jaksamistani. Lisää stressiä ja pelko lasten menettämisestä vievät nyt lisää voimia. Toivon vain että vielä paistaa aurinko risukasaankin. Tässä tuskin olisin jos en puolisoani rakastaisi. Helpompi olisi päästää irti ja lähteä. Mutta miksi sen tekisin? Päivät ovat kuin hiekka tiimalasissa, yhteinen aika perheenä alkaa olla vähissä. Pian on lapsille enemmän aikaa..

Vierailija
89/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ihan älyttömästi. Paljon pieniä vikoja, eikä varmasti jonkun mielestä mikään unelma millään saralla mutta mä rakastan aina ja ikuisesti, vaikka tapahtuis mitä <3

Vierailija
90/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Ärsyttää tavaroiden ja kaiken muunkin sotkun jättäminen levälleen. Eipä oikein muu, eli varmaan poikkeuksellisen hyvin menee. :)

Vierailija
91/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
92/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta. Oho ei mul oo miestä sori XXDXSXDXDXDXDXDXXDCDDDD ZZXXDRDDDDD

Vierailija
93/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, hyvin paljon. Muuten en kestäisi ajoittaista ajattelettomuutta ja itsekeskeisyyttä. Hän on hyvä ihminen ja rakastava mies, ja hänestä tulee hyvä isä. Mutta kuten sanoin, osaa joskus olla hyvin ajattelematonkin, ei tee sitä tahallaan, vaan on yksinkertainen sillä tavalla, miten miehet usein ovat :D

Vierailija
94/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutten osaisi elää, enkä riittäisi miehelle, jota rakastan.

Olen oppinut rakastamaan tunnetta, kuinka hyvin osaan teeskennellä itselleni, että tällainen sisaruksellinen kiintymysrakkaus riittää työn ohella elämänsisällöksi.

Vierailija
95/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:34"]Ajatteletko koskaan eroa? Mikä saa sinut ärsyyntymään? Mikä miehessä ärsyttää?

terv, mietin onko muita, jotka eivät tyytyväisiä kumppaniinsa
[/quote]
Rakastumisen tunne ei itselläni ainakaan ole mikään pysyvä tila. Tulee hetkiä kun tuntuu siltä kuin vasta tavatessamme, että toinen on niin ihana että menee jalat veteläksi, ja toisinaan päin vastoin, tuntuu ettei jaksais niitä toisen maneereja ja samoja juttuja taas aamupalapöydässä. En osaa kuvitella elämääni ilman miestäni, olemme kasvaneet yhteen. Rakkautta? En tiedä, jos se sitten on, välillä ainakin.

Vierailija
96/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta enää samalla tavalla kuin vielä joskus 10 vuotta sitten. Mies on muuttunut vuosien myötä yhä epäempaattisemmaksi ja itsekkäämmäksi. Jos jään tähän liittoon, minua odottaa yksinäinen elämä kun lapset ovat lähteneet kotoa. Mies aina töissä tai harrastuksissa, kiinnostusta yhteiseen elämään ei ole. Olemme olleet yli 20 vuotta yhdessä. Tiedän täsmälleen mitä erilleen kasvaminen tarkoittaa.

Vierailija
97/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kuinka arki kuluu jos ei rakasta puolisoa? Missä asioissa otatte toisen huomioon vai elättekö vain omas elämää?

Vierailija
98/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan<3

Vierailija
99/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:46"]Rakastan kyllä. Mutta sellaisella kaverillisella tavalla. Ongelma on, että himoitsen erästä toista miestä, joka ei taas ajatuksistani tiedä mitään, enkä aio kertoakaan. Enkä varmaan itseäni tästä sopasta saa ikinä irti.
[/quote]

Minä niin tiedän sun tunteet! Mulla muuten sama mutta se toinen mies tietää mitä ajattelen...

Vierailija
100/127 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, täydestä sydämestä ja ilman ehtoja. Ensin vihasin, sitten tykkäsin, ihastuin, rakastuin ja kielsin tunteeni. Nyt ollaan kihloissa :) joskus ärsyyntymään saa se, että toi ottaa kaiken huumorilla, heittää läppää asiasta kuin asiasta. Tosin rakastan tota piirrettä ihan älyttömästi. Välillä kaikki pistää vihaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi