Rakastatko miestäsi oikeasti?
Ajatteletko koskaan eroa? Mikä saa sinut ärsyyntymään? Mikä miehessä ärsyttää?
terv, mietin onko muita, jotka eivät tyytyväisiä kumppaniinsa
Kommentit (127)
Kyllä rakastan. Meillä on hyvä ja terve parisuhde, vaikka pieniä kriisejä on välillä ollutkin.
Rakastan. En halua olla kenenkään muun kanssa, siitäkään huolimatta että välillä tuntuu että hirtän muniinsa, viskaan pihalle ja tavarat perään :D
Luulen että tuntee ihan samoin mua kohtaan, en oo itsekkään täydellinen luonne.. :D
Ton kanssa haluan istua ryppysenä ja rumana ihastelemassa terassilla kiikkustuolissa auringonlaskua :)
Rakastan niin paljon että kaikkien näiden vuosien jälkeenkin annan hänen kakkia suuhuni <3
Tottakai rakastan koko sydämestäni :)
Meillä kaksi yhteistä lasta ja ollaan monta vuotta yhdessä jo oltu.
Välillä on niitä riitojakin ollut ja erosta puhuttu mutta sellaisia riitoja on harvoin tai ylipäätään muutenkaan harvoin riitoja.
Seksi sujuu eikä pihtailla tms. Ja yleensäkin ollaan niin samanlaisia ettei kumpikaan edes voisi elää ilman toista :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:56"]Erota ei oo koskaan meinattu. Mutta tappaminen on kyllä käynyt mielessä.
[/quote] Taponsuunnittelija saa yläpeukkuja? Mitä ihmettä?
En. Aion erot kunhan saan aikaiseksi. Mieheni on julma ja epäempaattinen, ja hän on mm. kommentoinut ulkonäköäni kielteisesti. Miksi rakastaisin tällaista henkilöä?
Rakastan, mutta tottakai meillä (kuten varmaan kaikissa pitkissä suhteissa) on ero joskus ollut mielessä,
No en rakasta. On pettänytkin minua. Mutta sillä on hyvät tulot, joten ajattelen vain joka kuukausi että taas sen ja sen verran napsahti mulle lisää omaisuutta. Sitten kyn rahaa on tarpeeksi ja kun en tarvitse lapsille enää hoitajaa, lähden.
Rakastan. Kiukkuisena ajattelen eroa mutta en tosissani. Mulla on hieno mies. Joskus vaan se tekee mut hulluks.
Ajatteletteko koskaan, että menetätte vuosia tämän henkilön kanssa? AP
Rakastan tajuttomasti. Nuorempana oli jotain älytöntä kriiseilyä, mutta näin 20 vuoden jälkeen sen näkee, kuka pysyy aina rinnalla, tukee ja auttaa. On ollut myötä- ja vastamäkiä, kaikista selvitty. Suurena osana suhdetta hurtti huumori. Seksikin on aina sujunut kuin vettä vaan, en pihtaile eikä mieskään. Jos teillä on pikkulapsivaihe, se menee ohi, vinkkinä...
Rakastan ihan oikeasti ja koko sydämestäni :)
Rakastan kyllä. Mutta sellaisella kaverillisella tavalla. Ongelma on, että himoitsen erästä toista miestä, joka ei taas ajatuksistani tiedä mitään, enkä aio kertoakaan. Enkä varmaan itseäni tästä sopasta saa ikinä irti.
Rakastan ja paljon. Kyllä siinä vikoja on, mutta tärkeimmät asiat toimii meidän suhteessa.
Rakastan valtavasti. Välillä ärsyttää toisen tavat ja esim. se, että joudun toisinaan yksin tekemään paljon kotona. Niinä hetkinä saatan miettiä, että olisi pitänyt tehdä erilaisia ratkaisuja elämässä.. Mutta sitten taas katson miestäni ja kuuntelen häntä - enkä voi olla tuntematta vahvaa yhteenkuuluvuutta, himoa ja rakkautta häntä kohtaan.
Kysyt tuollaista kysymystä miesvihapalstalla?
Eihän siinä mitään, aloituksesikin sisältää miesvihaa, sovit joukkoon hyvin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:37"]
No en rakasta. On pettänytkin minua. Mutta sillä on hyvät tulot, joten ajattelen vain joka kuukausi että taas sen ja sen verran napsahti mulle lisää omaisuutta. Sitten kyn rahaa on tarpeeksi ja kun en tarvitse lapsille enää hoitajaa, lähden.
[/quote]
eli ratsastat miehesi lompakolla. oletko ylpeä itsestäsi? olet maksulliseen verrattavissa.
Erota ei oo koskaan meinattu. Mutta tappaminen on kyllä käynyt mielessä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:12"]
Ei naiset miehiä rakasta. Mies rakastaa naista, nainen lastaan, lapsi koiraa. Jos ei ole lapsia nainen rakastaa kenkiä.
Ehkä jokunen poikkeus löytyy.
[/quote]
Tämä ketju todistaa tuon väittämän. Suoraan hevosen suusta iso osa viesteistä, ehkä jopa suurin osa.