***3-kuumeilijat***- Viikko 35
Kommentit (75)
Olokin on hieman pilvinen, jotenkin tuntuu ettei kolmatta lasta meille suoda milloinkaan.... miten ihmeessä sitä saisi olonsa taas hiukan positiivisemmaksi. Olen koittanut jo unohtaa koko vauvakuumeen, mutta eipä tuo helppoa ole. Ei, vaikka mitä keksisi.
Toivottavasti muilla olisi aurinkoisempi mieli!
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikesta huolimatta kaikille!
Eipä meille suotu ainakaan toukovauvaa ;( Menkat siis alkoi tänään ja kp oli huimat 26pvää. Mieli lievästi sanottuna musta! Mutta nyt alkaakin pakko pupuilu joka toínen päivä, tässä kierrossa jos ei onnaa niin unohdan(yritän) koko homman hetkeksi aikaa ja annan tulla jos on tullaksen, nyt olen seuraillut kalenteria yritänyt bongailla ovista...
Plussa onnea ei plussanneille ja onnellista odotusta jo plussanneille!
tirppis yk4 kp1/26-28
Toivottavasti tämä mielien musteneminen on vain pohjustusta sille, että voimme sitten aikanaan iloita vielä syvemmästi!
Täällä aika kuluu tuskastuttavan hitaasti, vaikka piinaviikko ei ole vielä edes käsillä. Pitäisi olla varmaan enemmän kiire... Nyt kuitenkin löysempää, joten palstalla kerkeää pyöriä liiankin kanssa.
Nyt kun on aikaa laskea päiviäkin jne, kokeilenpas metsästää mahdollista kiinnittymisvuotoa ja varhaisia oireita. Edellisillä kerroilla kun nämä jutut ovat menneet ohi ja oviksestakaan ei ole ollut tietoa. Nyt kuitenkin luulen sen olleen kp 13.
OM yk1 kp 18/?? (luultavimmin 28)
Nuorempi heppu päikkäreillä, vanhempi ulkona. Sataa kaatamalla, pojalla on hauskaa kuralätäköissä näköjään.
Kierron pituutta tässä jo alan kohta ihmetellä. Kai mitä sattuu on tuo kierto tätä nykyään. Jos kertaalleen testattu nega, ja eilen olin ihan varma että täti kolkuttaa, mutta ei.
Harmi, kevätvauva olisi ollut ihan ykkössuosikki.
tölökki ja kp 31
Reissussa tuli siis käytyä. Ihan ok kaikki meni. Paitsi, että olisin mieluummin tehnyt positiivisen raskaustestin kuin ottanut tädin vastaan... Uus yrityskierros siis taas.
Jännä kyllä, kun eilen jo nippaili mahaa oviksen oloisesti ja tänään ollut kuvottava olo (mulla usein huono olo oviksen aikoihin). Oiskohan taas muka ovis heti menkkojen jälkeen. Tilasin ovistestejä netistä, mutta ne tulee aikasintaan huomenna, että myöhästä, jos nyt tosiaan ovis menossa. Mä kyllä vannoin, etten noiden testejen kanssa rupea enää pulaamaan, mutta... mutta... Kyllä me pupuillaan muutenkin sen verta tiheään, että tärppi kyllä tulee, jos on tullakseen.
Olikos tälle viikolle piinailijoita??
Siivous kutsuu...
AIHA
Yk 3, kp 7/28
Hirvee stressi päällä. Tekis mieli heittäytyä vauvakuume-lomalle. x) Mut ei nyt kuitenkaan. Ainoa mikä stressiä vähän lieventää on tää kuumeilu. Mut mullehan ei tässä kierrossa oo tärppiä luvassa.
Kesävauva on meillä ykköstoiveina, edelliset kun on syksyisiä.
Onks kukaan kuumeilussaan uskaltautunu ostamaan mitään vauvalle tai itselle raskauden ajalle? Itse shoppailen nykyään vauvakuumeeni kanssa, mut vielä en ainakaan oo sortunu ostamaan mitään älytöntä. Eipä kauheesti mitään tarvettakaan oo kun ei olla ensimmäistä kuumeilemassa...
Pojat kattelee lastenohjelmia joten on aikaa kirjotella täälläkin.
Lohtuhali tädin yllättämille! Toivotaan, et olis sitten viimeinen teidän kohdalla vähään aikaan...
Ei oo täti yllättäny täällä ainakaan vielä. Mulla on nyt vähän sellainen kutina, et eipä taida tullakkaan. Päätin olla testaamatta tänä aamuna, mutta huvikseen heitin vanhaan testiin nestettä, ja ihan haalea viiva sinne ilmestyi. Eipä tuo varmaan kauhean luotettava ole, mutta hommasin siltä istumalta netistä lisätestejä. Eli täällä taidetaan piinailla! Aikaa tuo tuntuu vievän, kun ajattelee, et edellisen testasin ihan selvänä plussana jo kp 26 ja nyt menee jo kp 31. Oviksesta on 14 pv ja tod.näk. kiinnittymisestä 6 pv.
Viikonloppuna olin shoppailemassa, ja kyllä meinas tarttua vauvakamaa matkaan, mutta hillitsin nyt vielä itteni. Ukko on jo nyt ihan hermona tästä spekuloinnistani ton mahdollisen raskauden suhteen, saati jon oisin tuonu jotain vauvanvaatteita kaupasta...
vuma kp 31
En ole vähään aikaan kirjotellukkaan, vaikka päivittäin oon käynyt lukemassa kuulumisia :) Tervetuloa uusille, kiva kun tulee lisää porukkaa, kun moni on jo siirtynyt tonne odotuspuolelle :)
Luulen, että oma ovis oli eilen (tai on parhaillaan). Eilen oli ihan tajutonta jomotusta alamahalla ja iltaa kohden paheni, tänään ei juurikaan mitään. Viimekuussa samalla tavalla, ja pelästyin sillon että mikä on vikana, kun ennen tyttöjä ei oo mitään tuntemusta/kipuja ollut oviksen aikaan! Mutta nyt luulen sen olleen ovis :) Päätin, että enää en testejä osta ja ressaa niiden kanssa..
Noh, piinailen siis pari viikkoa :) Katsellaan mitä tuleman pitää, vaikka olen kyllä varma että pettymys on suuri jos täti yllättää.
Mä tunnustan ostaneeni jo vauvan vaatteita. Mielestäni on ihanaa kierrellä kirppareita, ja tehdä löytöjä. :) Olen kyllä ostanut uudenveroista ja sellaisella hinnalla, että saan kyllä helposti omani pois jos niille ei tulekaan käyttöä. Mitäs olisikaan sen ihanampaa ostella kuin vauvan vaatteita,vaikka niitä onkin jo omastakin takaa. :)
Ja tämän viikon lauantaina on täälläpäin lastentarvikekirpputorikin..saa nähdä mitä sieltä tarttuu mukaan :) Kaupasta en kyllä ehkä ostaisi vielä kuumeiluvaiheessa, kun eihän sitä koskaan tiedä mitä tuleman pitää...
yk2 kp16/30-34
Eka työpäivä takana, äsken torkahdin soffalle. Enkä kyl voi olla rasittunut päivän työmäärästä, lähinnä päivittelin kesän tapahtumia työkavereitten kanssa, jäi työ vähän sivuseikax. No, huomenna sitten tositoimiin! Parin viikon päästä taas edessä pikku työmatka, jo ulkomaankomennus puolen vuoden sisään. Onnex retket on tosi lyhyitä, mut tuleepa aina vähän extraa tiliin, kun saa ulkomaan päivärahat.
Vuma, jännältä kuulostaa! Piti käydä kaivamas viime viikon pino esiin, kun muistelin et sulle kurvas täti, mut olikin sit väärä hälytys.
ON: kp 30, tätiä ei näy. Kovasti uhosin, etten testaa ennenkuin kp 35, mut voi olla ettei hermo pidä sinne asti. Keskiviikkoon asti on kyl kestettävä. Jos tämäkin kierto venähtää viikol, menee parhaat tärppipäivät hukkaan, jos työretki ajoittuu niin kuin alustavasti puhuttiin. Mut jos nyt on tärpänny, saattaa olla jo paha olla matkan aikana, sekään ei kyl houkuttele.
Niin kauan kun ei näy tätiä, on toivoa!!!
+++++++++++säteitä vumalle ja muillekin piinailijoille!!!
gigi
yk2, kp 30/28
Kylläpäs Vumalla ja gigillä onkin jänniä hetkiä, alkoi oikein jännittämään mitä uutisia pian saammekaan kuulla =) Tuli heti itsellekin aurinkoisempi mieli, ja toivo heräsi, jospa sitä itsekin olisi pian taas tuossa vaiheessa *toivoo niin paljon*
Toivottavasti vastaavia kirjoituksia saisi lukea paljon lisää. Kumpa päästäisiin kaikki oikein rynnäköllä tuonne toiselle puolelle!!!
Duracel kp 18/30-34
Tervehdys kaikille! Oon kolmannen kuumeilija ja oon teian juttuja lueskellu ja ollu hengessa mukana nyt jo jonkun aikaa.. varmaan jo kevaasta. =) Meilla on lupa kolmannelle annettu kesakuussa, eli nyt menossa kai kolmas kierto. Ei tekemalla tehda vaan kattellaan millain kay, aiemmat tullu hyvinkin helposti ni koitan olla turhia stressaamatta. Seurailen kylla otollisimpia paivia yms. ;) Meilla on 2 tyttoa, 04 ja 05, kuopus tayttaa ihan just vuoden. Taalla on niin kivan tuntusta porukkaa et piti munkin tanne nyt ihan " virallisesti" liittya, kayn kuitenkin paivittain lukemassa =) Nyt alkaa taas olla piina paivat kasilla, mutta enpa usko et tastakaan kierrosta mitaan tulee, kun ei mitaan tuntemuksia oo. Meian molemmista oli kylla oireita etukateen. ootteko te " tienny" ennen testia?
Neeri yk3 kp23/26-31 (ovulaation mukaan pitas olla 26)
Mä olen aikaisemmissa raskauksissa vain TIENNYT, että raskaana ollaan. Testin kyllä tein sit, mut eipä se tulos yllättänyt. ;)
Meillä on tarkoitus, ettei YRITETÄ yrittämällä kolmatta, mut tuntuu, ettei tällä tahdilla voi raskautua ikinä. Tällä hetkellä on niin kauhee stressi ja ahdistus, et tekis mieli yrittämällä yrittää raskautua, että varmasti pääsisin joskus äippälomalle rentoutumaan... (Joo, tyhmä syy, mut sellanen tunne on.)
Ja kyllä mä kolmatta kuumeilevana jo tiedän, ettei äippäloma mitään rentoutumista oo... :D
voi hitsit, piti sitten tällainenkin tulla. Nyt en ainakaan pysty mitään alkuraskauden oireita alkaa metsästää, koska kaikki voi laittaa flunssan syyksi. Eilen oli olinkin ihan loppu (vaikka ihan helppo päivä), ja sinnittelemällä jaksoin laittaa lapset nukkumaan klo 20, ennen kuin nukahdin. Hampaatkin jäi pesemättä. Ja tänä aamuna koko perhe nukkui pommiin! Onneksi ei mulla tai miehellä ollut mitään kellontarkkaa, lapset vain myöhästyivät aamupalalta (tai kiltti hoitaja lupasi vielä antaa niille jotain, arvon huolehtivat äidit...;)) Nyt sitten päässä vain humisee ja alaselkä turta (?).
VAUVALLE: En ole hankkinut vielä mitään, mutta jos rahallinen tilanne olisi toinen, hyvinkin joku pieni body olisi voinut tarttua mukaan fiilistelynäpertelyä varten;) Meilläkin vaatetta on ihan riittämiin sekä tytölle että pojalle, mutta suurin osa on aika huonokuntoista. Suurimman osan sain käytettynä ja ovat kiertäneet sen jälkeenkin. Seuraavalle aion esim. ottaa äippäpakkauksen. Sitterikin voisi olla hyödyllinen. Ja ja jokin lipasto, joka voisi toimia hoitopöytänä, mutta lastenhuoneeseen ei kyllä sellaista enää mahdu, joten se siitä.
Jotakin muutakin kyseltiin, mutta tämä pää... Ai niin, joku kyseli, että onko tiedetty aikaisemmilla kerroilla raskaudesta ennen testiä. Eka kerralla en kyllä osannut arvata. Olin jo muutamassa kierrossa tehnyt negatestejä, ja silloinkin odotin vain vuosisadan menkkoja millä hetkellä hyvänsä. Ja oli ollut kevään kiireisin jakso, joten siinä sitten vain miehen kanssa äimisteltiin, että mitenhän me onkin keretty tuona aikana makuuhuoneen puolelle. Painoakin oli vain 43 kg ja stressi päällä. Toisella kerralla tiesin, vaikka olin tehnyt negatestin rv 4+1. Hytinät olivat kuitenkin niin samansuuntaiset kuin eka kerralla, joten plussa rv 5+1 ei ollut ylläri:) Vaikka vasta yhdet kuukautiset oli ehtineet olla ja esikko vasta 6kk.
Onko teillä muuten miehet arvanneet? Meillä mies on tähän mennessä " tiennyt" 100% varmasti, olenko raskaana vai en. Paremmin kuin minä itse. Pitäisikin varmaan enemmän kuunnella sitä kuin ostella hätähousuna turhia testejä...
Paras mennä nyt töiden kimppuun. Tänään onkin ihan kotipäivä, mikä on nyt TOSI kiva! Täällä kun sataakin, niin ei tee mielä edes käydä postilaatikolla.
OM yk1 kp 19/?? (ehkä 28?)
+++++++++-tuulia vumalle, gigille ja muillekin piinailijoille!
täältä sitä yritetään perässä tulla. meilläkin toiveissa tyttö.. tai no minä erityisesti sitä toivon. puolisolleni ei niin väliä. tai no toki itsekin otan kumman vain vastaan.. pikku prinsessa oisi vaan niin kiva.
vaaleanpunaisia ja liloja vauva asuja bonganneena...:)
täällä ei vielä kummia.. täti rupeaa pakkailemaan kimpsujaan...
yk1 kp 3/25-32