Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat***- Viikko 35

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Olen niin ilonen aina näistä + kuulumisista!

Täällä mennään ovisvaihetta ja pupuilut sen mukasia :) Mies parka taas kovilla... Kovasti kyllä toivon, että tästä kierrosta tärppäis. Jos vaikka kolmas kerta toden sanois ;)

AIHA

Yk 3, kp 13/28

Vierailija
42/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon " liimamaisia" puhalluksia tähän alkutaipaleelle!!!!! Hieno juttu!!!

MR

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin tuossa listassa olen esittaytynyt, nain sunnuntainaamuna taidan paasta siirtymaan tuonne kotiloiden puolelle, ihanaa... :)

Vierailija
44/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Leekolassille!!!

ON: ei ei ei, pöljä minä TAAS testasin negaa aconilla, kp 32/n.28, kyllä sen pitäis herkkänä testinä varmasti näyttää jos jotain? Tätioireita tms. ei oo, lämmöt tosin edelleen kolmeseiskaa. Huokaus.

Ehkäpä sitä on " viisaampi" alkuviikosta :)

Vierailija
45/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullapa ei mitään kummoista, mutta piti tulla katsomaan muiden kuulumisia.

Vierailija
46/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa piipahdan.

gyne löysi 4 päivää sitten 1,6cm kokoisen munarakkulan ja nyt sitten eilen ovis bongattu tikuilla...ensimmäinen kertaa, kun on faktaa, että homma toimii, niinkuin pitääkin.

taitaa tulla oikeat piinaviikot kahdesta seuraavasta..terolutitkin mukana ekaa kertaa tällä viikolla..kaiken pitäisi olla nyt niin kohdillaan:)

Vierailija
47/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella muullakin kun tuntui ovisaika olevan käsillä! Täällä myös, tosin vasta ti-ke, mut nyt pupuillaan jo ahkerasti :D

Muuten ei mitään uutta, pojat vähän flunssassa, toivottavasti en ite sitä saa!

Kisu

Vierailija
48/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tässä nyt kauaa oo vielä edes yritetty, toukokuun alusta mutta kun on niin malttamaton! nyt 33/28-30 ja huomenna koittaa totuuden hetket. hermostuttaa!!!!

Vierailija
49/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia viestejä on ihana lukea! Kurja kyllä negoja/tätejäkin on riittänyt ihan kylliksi. Mutta uusin purjein seuraavaa mahdollisuutta kohti!

ON: Eilen illalla nippaili/vihloi/supisti kovasti, kun yritin nukahtaa. Mitähän tuokin kaikki on? Toiveeni heräsivät, että siellä jotain tapahtuisi! Tänään käytiin kävelyllä miehen kans, ja maha tuntui tosi " painavalta" , mikä voi kyllä olla menkkaoirekin. Sillain olen vähän hukassa näitten oireiden kans, että eka kierto menossa ilman kierukkaa. Ne kun mulla muuttivat kovasti menkkaoireita.

Mutta saas nähdä. Olen jättänyt kaikki pähkäilyni vaihteeksi sanomatta miehelle, tai ollut ainakin tosi epäileväinen, etten antaisi turhia toiveita. Nyt sitten täräytti tänään ihan ohimennen toisen asian seassa, että NO TOTTAKAI OOT RASKAANA, kyllä mää sen nään... Pisti hiljaiseksi, kun on sattunut olemaan yleensä (aina tähän mennessä) olemaan oikeessa tuossa asiassa. Toisaalta yritän varautua siihen, että mitään ei tapahdu. Sekin on tasan yhtä todennäköistä.

Flunssa onneksi kaadettu. Heti ollut helpompi päivä. Paitsi mies on ihan tuskastunut, kun " pitää vain OLLA KOTONA!!!" . Siis ettei saa tehdä mitään:)

Mun ei muka pitänyt muuta kuin onnitella plussanneita, mutta taas tuli löpistyä. Huoh, koittakaa kestää.

OM yk1 kp24/?? (ovis tais olla kp13)

Vierailija
50/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys ohi. Apteekin omalla tuli vaaleahko viiva, mut uskon siihen täysin, koska aina ennenkin on näyttäny oikein. Eräpäivä olis sit 6.5.07.

Onnea leekolassellekin!!

gigi tohkeissaan

Vierailija
51/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taisi alkaa oikein plussa-aalto, toivottavasti!

Vierailija
52/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Gigi ja onnea, antoi toivoa mullekkin...teit niitä negatestejä myös muistaakseni tässä aiemmin. Minkä merkkisillä testasit?

-Tutti-

Vierailija
53/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...luin uudestaan ja apteekin omahan se oli :)

Vierailija
54/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...törppö olen, olen jo aiemmin kysynyt samoja sulta Gigi..nooh sitä se kuumeilu teettää..hih.

Vierailija
55/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka nega apteekin omal, kax seuraavaa pregent stickil, plussan tiedätkin! =) Meinasin jo heittää kirveen kaivoon kolmannen negan jälkeen, mut MinttuRouvan yx viesti vanhasta ketjusta valoi uskoa. Eikä näköjään turhaan!! =)

Vähän pöhkö olo, mut näinhän tän toivoinkin menevän. Hauska nähdä kumpi tulee, tyttöä yritettiin. Molemmista pojista ollu sama oire tähän aikaan eli JÄRKYTTÄVÄ valkosipulin HIMO, nyt ei mitään. Pojista en oksentanut kertaakaan, mielenkiinnol odotan kuin täl kertaa käy.

gigi leijuen

Vierailija
56/75 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt illalla tuli vähän veristä vuotoa paperiin vessareissulla ja mä ku jo niin toivoin. 33/28-30. Siinäkö nyt meni toiveet kevät vauvasta pöntöstä alas. Ja huomenna ku meinasin et vihdoin pääsen testaamaan! Voi että, kyllä nyt masentaa ja raskaasti.

Onnea kuitenkin kaikille teille jo plussanneille!

Vierailija
57/75 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ja kerrotko miten tuota tyttöä yrititte, kun kerroit että se oli nyt tavoitteena ;) Jos vaikka meilläkin sitten niitä kikkoja kokeiltaisiin, tyttö täälläkin olisi toiveena.

Kiitos jos vastaat ja toivottavasti saatte tytön tästä raskaudesta :)

Vierailija
58/75 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liimapuhalluksia sullekin!!! Hieno juttu, että plussa vihdoin pärähti!!!!!

72oinas, pahoittelut tädin tulosta! Kurja juttu , ettei malttanut pysyä poissa!!!

Nyt oma napa...miten olisi milloin uskaltaa aikaisintaan (eks olllut joku 11 päivää tai jotain ov:stä...vai muistanko väärin...?)testata jos tarvis (yleensä mulla alkaa sellainen mini tuhru 2-4pv aikaisemmin, kun täti kurvaa..) mutta tikutin vahvan ov plussan ja siis tunnistin myös itse ov oireet limat ym (ylpeänä kerron taas..heh..heh) kp 18 (30.8 )ja nyt menossa siis kp 23. Ite ajattelin vasta kp 33 jälkeen eli 14.9 jos siis tarpeen, ja jos ees maltan...mutta nyt en kyllä osta yhtään testiä kotiin, sillä en pysty pitämään niitä kaapissa.....

Mutta jos joku viittis niinkuin oikeesti tsekata tän kalenterista...ja kertoa (sorry avuttomuus...haluaisin vaan tietä osaanko yhtään laskea...ite)

Esikoinen tärppäsi näin myös bongatusta ov:stä, siksi siis toivossa elän...

Muille tsemppiä piinaamiseen ja toisille yritykseen!!!!

MR

Vierailija
59/75 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä tehtiin pupuilemalla joka toinen päivä, lopetus pari päivää ennen oletettua ovista. Täs kierros en kyl bongannu ovista ihan satavarmasti, mut joku simppa näyttäis maaliin päässeen!! =)

gigi, vaunumallin ja -kuosinkin jo löytäneenä

(miten niin innoissani???)

Vierailija
60/75 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania uutisia on sadellut viime päivinä. On pinokin kasvanut jo niin pitkäks ettei jaksa alusta asti lukea.. Pitäis varmaan aloittaa uusi.

Paljon vauvaliimaa mukaan plussanneille!! Perässä tullaan!!(toivottavasti pian...)

Täällä ootellaan tädin poistumista, mutta tuntuu, että vaan vuoto lisääntyy.

vuma kp 5