menkkakipu
Menkkamaista kipua ollut eilisestä,ovis oli tasan viikko sitten,menkkojenkin pitäis alkaa vasta viikonpäästä..Mistä moinen voi johtua?
Kommentit (4)
Neljättä lasta odotan ja kaikilta olen raskauden aavistellut juuri tuon " menkkajomotuksen" perusteella. Kipu tuli sellaisina aaltoina ja noin viikkoa ennen oletettujen menkkojen alkua se alkoi. Ja aina on sitten plussaa näyttänyt.
Tuhru alkoi su, oireitten takia tein testin kumminkin maanantaina ja negatiivista näytti. Uuden testin tein lauantaina ja selväksi plussaksi oli negatiivinen muuttunut:)Plussa raskaustestin tein kun rv oli 5+0, mulla testit näyttää tosi myöhään raskautta.
Vaan enpä toisen puolesta osaa sanoa onko kyse raskaudesta vai menkkojen tulosta. Mutta toivotaan että teillä molemmilla on kyse samasta kuin minulla.
Terveisin Ipan@ rv 6+4
Mulla ainakin on menkka jomotusta aina viikkoa ennen menkkoja ja sitten vähän jomutus helpottuu ja alkaa taas päivää ennen menkkoja jatkuen parit ekat päivät. Olen sen liittänyt menkkoihin. Mut se e mistä johtuu niin ei mitään harmainta haisua.
Leti
Moi
Musta on erityisen rasittavaa olla vauvakuumeessa ja miettiä sitten, onko nää kivut mahdollisesti menkkakipuja vai sitten muuta...
Mulla oli su, ma ja ti kovia menkkamaisia kipuja, emätintä ja kohtua supisteli / särki. Nyt sitten kivut on taas tiessään. Joka vessakäynnillä tutkin veskipaperii et tuleeko se vuoto nyt vai ei..
KP 26/24-28 (KP 28:nä varmaanki teen oman mielenrauhan takia testin jos ei menkat sitä ennen kuulu).
Ennen eilistä en ees tiennyt että raskaudenki oireisiin voi kuulua tollaset. Voi luoja.
Mä en ymmärrä miten te jaksatte tällasta jännitystä monet joka kuukausi, mulle tää ekakin kerta on tosi rankkaa :D
Sama ajankohta ja tosiaan lieviä vatsakipuja. Oon ajatellut, että ne varmaan on joko raskausoireita, keltarauhashormonista johtuvia loppukierron oireita tai sitten jotain täysin kiertoon liittymättömiä kipuja. Kaikki vaihtoehdot tuntuu ihan yhtä mahdollisilta, vaikkei mulla koskaan olekaan tällaisia kipuja tähän aikaan ollut.