***3-kuumeilijat***- Viikko 35
Kommentit (75)
kiva kun tännekkin on plussaajia saatu. onnea!
Meillä vihdoin odottelujen jälkeen rupee yritys. huomenna soitan klinikalle ja toivon että vapaita aikoja oisi. kohta alkaa uusi kierto ja siitä oisi trakoitus rupeva yrittämään.
jännittää kovasti. kaksi aijempaa lasta onnistunut ekasta, mutta nyt ei taho uskoa että niin voi käyvä kolmesti.
mahassa jo menkka maisia oireita..voisi huomenna alkaakin, päästäisiin yrityksiin nopeammin.
:)
Onnea Tolokki!! Hauskaa masun kasvatusta =)
JB72 osanottoni epaonneesi =( Helpompi varmaan tosiaan sulattaa tuo keskenmeno tassa vaiheessa kun isommilla viikoilla, vaikka ainahan se silti on tosi surullinen juttu. Rutkasti onnea uuteen yritykseen ja jaksamista vaikeitten asioitten kanssa.
Tutti, koitappa vaan pysytella piilossa silta tadilta. =) onkoos gigi malttanu oikeesti olla testailematta vai onko sielta jo jotain uutisia? ja vumalle pahoittelut eteisessa kykkivasta tadista.. josko ei tuliskaan kunnolla kylailylle.
ON: Tati tuli ajallaan tana aamuna. odotin kylla jo eilen mutta melkein nyt sama. Tietty taas vahan harmittaa ja tulee kaikkia ajatuksia jo paahan.. joo hiukan tyhmaa kun on vasta yrityskierto 4 ja ollaan tosiaan ihan tjot meiningilla, mut nuo meian tytot on tullu melkein pelkasta ajatuksesta tai et on istunu samoilla saunan lauteilla.. ni nyt sit miettii et missa vika. Vaik ei kai missaan ja kait taa kaikki taas jotenkin lutviutuu ja menee niin kun on tarkotuskin. oon vaan niin onnellinen et meilla on just nuo meian tytot.. eli siis et ovat sattuneet saamaan alkunsa just sina paivana, siina kuussa kun ovat.. hassua nainkin ajatella, mutta.. eli kait sitten otan sen lapsen joka on meille tarkotettu.. enka siis oo mikaan kiihkouskovainen, oon vaan jotenkin noin miettiny. ymmarsikohan kukaan mita yritin sanoo tolla sepustuksella? =)
Neeri yk4 kp1/26
Jotenkin en uskalla mieltää näitä yrityksiä vielä ihan oikeiksi, siis silleen. Ehkä pelkään heittäytyä mukaan, koska pelkään negaa niin paljon. Mutta samassa jamassa kaikki muutkin täällä ovat joten...
Nyt ois kp 12/28.. Kyllä me nyt parhaamme yritämme, aloitetaan kevyesti joka toinen päivä miten vaan pystytään ... Tämä on siis ensimmäinen varsinainen yrityskiertomme, koska menkkani vasta alkoivat imetyksen jälkeen.(imetän muuten edelleen, joten en tiedä sitten vakiintuuko kierto vai ei)
Olen siis jo antiikkipalstalainen, koukussa tänne vuodesta 2001. Meillä lapset -01 ja -04 ja lapsia ennen yksi km. Nyt haaveilemme kolmosesta, pari kuukautta laiskaa yritystä takana. Emme jaksa emmekä ehdi olla toistemme kimpussa ihan joka toinen päivä, pitää olla hyvä ajoitus, heh! Tuntuu usein iltaisin, kun olemme saaneet lapset sammumaan, ettei jaksa enää muuta kuin painua nukkumaan itsekin. Hyi meitä? Silti tässä toiveikkaana mennään loppukierrossa kp 24/27. Mukavaa viikonloppua!
Miritli ja Uteriina: Tervetuloa mukaan! Mä myös olen ns." antiikkipalstalainen" . Koukussa palstailuun v.-99 (esikoinen -00 ja toinen -03). Taukoa nyt ollut pari vuotta ja kolmannesta haaveillaan ekalla yrityskierrolla.
Neeri: Ymmärrän kyllä, mä päätin myös että " tulee jos on tullakseen" . Mutta pahalta näyttää, mitä enemmän täällä pyörin juttuja lukemassa...tilasin eka kertaa niitä ovistikkujakin ;)
Liipelle ja muillekkin tärppionnea ja peukkuja!
ON: kp 29/n.28 täti kolkuttelee, selvät negatestit aconilla kp26, 28 ja aamupissasta tänään :( huoh...että tulikin tilailtua noita herkkiä niin monta..heh ;)
mullakin pitäs kohta puoli alkaa menkat..mutta saa nähä tulee taas myöhässä vai jääkö tulematta.Sen jälkeen kun lopetin pillerit niin kierto on ollu sekalainen.
Toivottavasti teillä tärppää ens kerralla.
Hyvää viikonloppua!
Siili- sipinen
ajan meille ja nyt rupes tuntuu että tää kaikki on todellista. ensi torstaina se käynti nyt sitten on ja katsotaan mitenkä jatkuu. saa vaan nähä koska se täti meinaa tulla. kerrankin sitä oikein odotan innolla.
Itse oon vieläkin tän flunssani kourissa ja vauvakuume vähän taka-alalla aika ajoin, mutta kaipa se ihan normaalia on.
Moi vaan kaikille!
Meillä on 3:ta kuumeiltu toukokuun alusta asti. kovasti on kalenterista yritetty laksea koska olis mahdollisimman otollinen aika.
Tässä on pari kuukautta ollu tosi raskasta aikaa, on laskemisetkin unohtunu. Isäni kuoli yllättäin reilu kuukausi sitten ja viikko sitten kuulin et työt loppuu kuunvaihteeseen. Nyt ollaan pakollisella kesälomalla. Mutta nyt vasta loppuviikosta huomasin ettei menkkoja ole vielä tullut! 32/ 28-30. Olen vaan ihmetellyt kun on niin outo olo. väsyttää hieveesti ja alavatsalla on sellanen jännä " täysinäinen" olo jos niin voi sanoa. En ole vielä uskaltanut testailla ettei pettymys olisi niin suuri jos tuleekin nega. Mutta jos tätiä ei kuulu voisin ehkä maanantaina käydä testin hakemassa.
Toivotan kaikille kuumeilijoille positiivista mieltä ja jo plussanneille paljon onnea odotukseeen!
JÄNNITYSTÄ ILMASSA!
Elikkäs kaikille mukavaa viikonloppua!!
72Oinas: Tosi jännää...kuulostaa kyllä aikas hyvältä tuo tilanne. Ihailen sinua kun maltat olla vielä testaamatta, itse en varmaan pystyisi samaan...tulethan heti kertomaan kun tilanne " selkeytyy" ...plussa puhalluksia sinulle!!!
Oma napa: Elikkäs ov oli viikolla...nyt sitten jännätään pari viikkoa ja olen kyllä niin malttamaton kaikissa asioissa...joten ovat kyllä tosi pitkiä viikkoja. YRITÄN kuitenkin olla ajattelematta asiaa..ja jos ajattelen niin sitten niin ettei vielä kuitenkaan täräpännyt. Olen aikas tunteikas joten kuitenkin petyn kun /jos täti kurvaa.
Onkos moni piinailemassa?? Olihan meitä 30 tai yli kiertolaisia aikas paljon. Mutta testaako moni pian?? Pidän plussa peukkuja kaikille!!!!
Terkkui MR
kp 20 (kait..) /30-39
Kiva kun tulee uusiakin lisää! Moni kun on jo siirtynyt tuolle toiselle puolelle... Toivotaan, että vaihtuvuus pysyy edelleenkin nopeana!!
Omaa napaa: flunssakuume pikkuhiljaa hellittämässä. Tänäaamuna olin kyllä vielä niin rättipoikki, että en suostunut nousemaan sängystä:p Tiesin, että mies lähtee laittamaan autoa koko päiväksi, mutta venytin hänen aamuaan hieman... Nyt lapsetkin onneksi paranemassa. Aamupäivällä oltiin jo ulkonakin, joten paljon vähemmän kitinää sen jälkeen:)
Mahdollinen oire voisi olla tolkuton väsymys aamusta iltaan, mutta se johtua ihan tästä flunssastakin. Alkuviikosta alaselkä oli turta, ja nyt jumitus laajentunut niskaan asti. Nännit ja alapää (?) arkoja, mutta tämäkin voi johtua ihan muusta. Tai siis rakastellessa huomaa, että on automaattisesti tosi kostea, mutta kohdunsuu jotenkin alhaalla ja siihen sattuu herkästi. Muutenkin vähän herkkinä paikat. Onko muille tuttua? Mitäs muuta... Ei himoja/ hajuherkkyyttä, öklötystä. Alavatsalla vihloo joskus, varsinkin yskiessä:/ Mutta ei mitään menkkaoireita eikä turvotustakaan, joten en ole mitenkään toiveita nostattanut.
OM yk1 kp23/?? (ov taisi olla kp13)
yk1 kp1/25-32
tätä on odotettu. ja kiva päästä seuraanne näin kokonaan. kun tuntuu että on kuitenkin ulkopuolinen jos vain odottaa yrittämistä.
nyt sitten vain odottelemaan kierron etenemistä, jotta pääsee toimiin.
Kp 26 onkin nyt sitten kp 1. Voi kökkö! Ei kai tässä sitten muuta kuin niagaran tyrehtymistä odottelemaan ja peiton alle miehen kanssa, mikä ei tietysti hullumpaa... Aiemmat raskaudet on saatu alkuun 3-6kk yrityksellä, mutta eihän tässä välillä tietysti nuoremmaksikaan olla tultu. Tällä hetkellä olen ihan poikki, viimeiset 3pv meillä on ollut sukulaisten/tuttavien lapsia hoidossa, kahdelle perheelle sattui tarve yhtäaikaa enkä viitsinyt kieltäytyäkään. Nyt on kuitenkin voimat vähissä. Mukavaa launtai-iltaa kaikille!
Huh, ei tarttee kuin viikko olla linjoilta olla pois niin jo oli taas monta uutta tullut. Kiva niin, kuitenkin. Ja Tölökille plussaonnea, JB72:lle voimia edesmenneestä plussasta toipumiseen. Ja AIHA:lle tsemppiä jatkoon, sulla oli vakuuttavan kuuloisia oireita sillon ennen reissua, harmi että täti tuli.
Oli muuten pitkä pino, muistankohan enää mitä piti kommentoida. Ainakin sen että mä ostin jo aikoja sitten tulevalle vauvalle hahtuvalankaa villahousuja varten. Mutta ei se niin hölmöä ole miltä kuulostaa, jos meille ei vauvaa suotaisikaan (kop kop koputtaa puuta ettei niin kävisi) niin meillä sisarusparvessa sitten joskus jollekin kyllä vielä vauva putkahtaisi ja hän ne saisi.
Antiikkipalstailijaksi ilmoittaudun minäkin, tosin kirjottelemaan aloin vasta myöhemmin (03) mutta lueskellut olen jo vuodesta 01. Ikuisuus sitten!
ON: piinaa piinaa. Kp 28. Oviksesta päiviä aikaa 14 (tai 15 en ihan varma ole kumpana päivänä oli.)Lämmöt koholla. Ei oireita. Jännäksi jutun tekee se, että edellisessä kierroissa lämmöt ovat ropsahtaneet päivää paria ennen menkkoja. Ja se, että edellisissä kierroissa on luteaalivaihe ollut 9-10 pvää, ennen poikiakin 12-13 pvää eli ohi kummastakin virstanpylväästä. Sanoisin, että kuukautiset on myöhässä viimeistään huomenna (musta olleet myöhässä jo neljä päivää), joten ehkä rohkaistun testaamaan huomenaamulla.
Vinkki muuten kuumeen hillintään, jos joku sitä haluaa (on se kyllä aika kivaakin). Ostelkaa nippu halpoja raskaustestejä ja tehkää niitä tukoittain ja tuijotelkaa niitä miinuksia yli oman tarpeen, nimittäin mulla se toimi niin hyvin (edellisten kiertojen jäljiltä) että nyt en uskalla enää edes kunnolla ajatella testaamista ettei TAAS pettyisi. Ihan karmea fiilis tämäkin kun toiveita ehkä olisi mutta kun se pettymys on niin karvas sietää.
Piinaa muuten helpotti toi viikon reissu anoppilassa ja porukoilla, eipä siinä kahinassa paljon ehtinyt omaa napaa tuijotella tai kuulostella, vaikka yritin (taas tapani mukaan) analysoida kiinnittymisajankohtia ym.
yk 8 kp28/25-41 (tässä kierrossa olisin arvioinut pituudeksi 26)
Olemme kaikki hengessä mukana, kun teet sitä testiä!
kp 30/n.28, missä täti..huoh..varmaan jännitän ja siksi siirtyy tuleminen. Negatestit kyllä kertoo karua sanomaa (viimeksi kp28, muistaakseni). Lämmöt koholla 37 vieläkin, aikaisemmin en oo seurannut miten ne laskee loppukierrosta.
Nyt sohvalle löhöilemään, mukavaa iltaa kaikille!
Ja pahoittelut JB72:lle =(
Tutti, pysy piilossa tädiltä. Leekolasselle bd bd bd bd bd!
Kaivelin vanhoja viestejä, MinttuRouvalla lohdullisen kuuloinen testihistoria, menee itellä aika samoissa nyt. Eli en ole malttanut olla testailematta.
Saldo nyt: kp31 nega, kp 32 nega, kp 34 nega. Nyt kp 36, eikä tätiä näy. Apteekkiin siis tieni käy! Nyt jos napsahtaa nega, niin sen jo uskon.
Täti vois sit olla pois vielä viikon, muuten osuu tärpit työmatkalle, joka just piteni päivällä. 4 pvää reisus parhaaseen aikaan ei tosiaan paranna tilannetta seuraavas kierros!
gigi plussatta, tädittä, oireitta
kp 36/28
Tsemppiä leekolasselle, tutille, gigille ja muille piinaajille jännitykseen!! Toivotaan, että se täti pysyis pois... Eli toivoahan on aina, kun tätiä ei näy!!!
Täällä se täti pyrähti sisälle asti, mokoma! Pari päivää piti jännityksessä, pientä tiputtelua vaan, mutta eilen tuli jo selkeesti enemmän. Pinna on ollut kireällä ja kauhee hiki koko ajan! Eli ei epäilystäkään enää. Mutta niukat on kaiken kaikkiaan.
Täällä ollaan (just sopivana viikonloppuna) viikonloppuleskenä poikien kanssa kolmestaan kotosalla. Kaikki yöt on mennyt kieriessä, kun pojat änkää viereen nukkumaan. No nyt saa olla hetken rauhassa kun telkusta tulee lastenohjelmia.
No eipä tässä kummempia, jännittyneenä odottelen piinaajien tuloksia. ja mukavaa, että kuukauden päästä on samaan aikaan jännittäjiä muitakin. Palaillaan.
vuma yk 2/ kp 4
Meinaan plussa tuli!!!!!!
Onnesta tässä olen itkustellut vähän väliä (jos tällänen itkuherkkyys sitten on ollut ainoa oire...). No joo, olen kyllä pistänyt merkille myös lukuisat näpyt tuossa nassussa, mutten niitä oireiksi ole ottanut, vaikka eivät ihan oikeaan aikaan kiertoa ilmestyneetkään. Äsken piti kipaista katsomaan laskettu aika ja sekin on niin ihmeellinen kuin toukokuun toinen sunnuntai...Voiko enää ihmeellisempää oloa olla kuin tällainen onni, varsinkin kun taimi on vasta ihan pieni ja silti jo sitä rakastaa. Ehkä tämä kuukausien odottelu sitten oli tarkoitettu että todella sitten osaa arvostaa sitä lasta kun hän itsestään ilmoittaa.
Mies on aina kovin epäileväinen tässä vaiheessa, sen mielestä hailukka viiva ei oikein ole vielä mitään. Mutta äsken Tekayn sivuilta katoin niin päivillä 14-20 olevalla alulla on 73 %:n mahdollisuus päästä loppuun, se on hyvä se.
JA niin on mulla ollut salainen asekin. Alkukierrosta lipittelin greippimehua, ja koko kierron olen vedellyt aamupuurolla Femisoijaa ja pellavansiemenöljyä. Taatusti tämä oli SE syy, että nyt tärppäsi ;-)
Pkussatuulia muillekin ja varsinkin piinailijoille peukkuja!
yk 8 kp29/25-41 eli rvko 4+0
Kylläpä nämä asiat kääntyy joskus kummallisella tavalla.
Lohtuhali JB72:lle tädin ei-toivotusta saapumisesta. Toivottavasti teillä riittää voimia jatkaa yritystä keskemenoista huolimatta.
Ja tölökille onnitteluhalit vahvan plussan kunniaksi!! Vauvaliimaa sinne, että kyytiläinen pysyisi matkassa!
Täälläkin taitaa täti kolkutella ovella. Vaikka koko päivän on ollut etova olo, ruoka ei ole maistunut, olo on kuin menkkojen alla. Päivällä sitten alkoi tiputteluvuoto taas, ei mitään kovaa kylläkään toistaiseksi. Silti vieläkin on vähän sekava olo. Tulis nyt täti sitten kunnolla ovesta sisään, jos kerta ovelle asti jo ehti, niin tietäis ainakin, mihin suunnata tulevaisuudessa. Eli odottelu tuntuu jatkuvan toistaiseksi.
vuma yk 1, kp 34 (tai yk 2, kp 1?)