Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä oli liian järkyttävä tausta :(

Vierailija
22.08.2014 |

Nyt ainoastaan toivon että emme olisi edes tavanneet. Tapasimme netissä ja mies on mukava. Hänellä on lievä liikkumiseen ja erittäin lievästi puhumiseen vaikuttava vamma, mutta on aivan tervejärkinen ja normaali ja korkeasti koulutettu, hyvässä työssäkin. Hän kertoi minulle jo netissä kirjoitellessamme, että hän on ollut adoptoitu lapsi. Nyt pari päivää sitten hän kertoi kuitenkin jotain niin hirveää, että en voi jatkaa hänen kanssaan suhdetta. Me ei olla tunnettu kuin alle 2 viikkoa ja jos nyt jo tiedän miehen taustan olevan mulle liikaa, niin on viisaampi lopettaa tähän. Hän kertoi biologisten vanhempiensa olevan toisilleen isä ja tytär. Tuli huono olo ja huimasi ja sanoin hänelle suoraan että mä en vaan pysty enää jatkamaan tapailua. Mä en vaan pysty!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhempani olivat ensimmäisiä serkuksia, avioituivat 1950-luvun lopussa. Ja isän vanhemmat myös, 1920-luvulla menivät naimisiin. Juuri tällaisessa korven keskellä kasvaneet, pikkukylässä. Kuljettiin hevosella, sukulaisiin.

Isän sisko meni aikoinaan myös naimisiin serkkunsa kanssa. Monta keskenmenoa sai, liekö ollut geenivirheitä. Perinnöllistä sairautta lukuunottamatta fyysisesti terveenä syntyneet lapset eivät ole kehitysvammaisia, mutta hyvin, hyvin erikoisia persoonia.

Omasta henkisestä normaaliudestani en tiedä, mulla ja  sisaruksillani on sama harvinainen sairaus.

Itse olen onneksi "hakenut" mieheni toiselta puolelta Suomea...tosin hänen isovanhemmilla kytköksiä luovutettuun Karjalaan kuten mullakin , mistäs tuota tietää, että oltaisiin sitä kautta sukua.

Omat lapseni ovat valitettavasti perineet tämän sairausgeenin :(

Mutaatio aikoinaan tapahtunut serkusten lisäännyttyä keskenään, tästä on juteltu lääkärin kanssa.

Itse kun ajattelen serkkujani, ovat enemmän sisaruksia mulle, en voisi muuta kuvitella heidän kanssaan !!

Vierailija
62/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 09:46"]

Kyllä sitä nyt ollaan niin suvaitsevaisia tuota miestä kohtaan et huhhei! Kiva siinä ap:n esitellä suvun juhlissa et "hei tässä on mun miesystävä jarmo, jarmon vanhemmat maija ja yrjö. Yrjö on myös jarmon pappa ja Maijan isä."

[/quote]

Paitsi että mies on adoptoitu lapsena jotenka näinköhän biologiset vanhemmat olis sukujuhlissa...

[/quote] No joo mut älkää viitsikö olla noin TEKOPYHIÄ! Helppoahan se on ymmärtää kaikkia reppanoita kunnes sellainen osuukin omalle kohdalle ja hups; ymmärrystä ei enää ehkä löydykään?

[/quote]

Eihän tuo mies mikään reppana ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän reaktiosi. Arvelen, että asia on arka sille miehelle, vaikka kertoikin siitä saman tien. Siksi nyt punnitaan sydämensivistyksesi: se, miten hoidat orastaneen suhteen lopetuksen. Tee se fiksusti.

Vierailija
64/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti!

Tämä on taas tätä suomalaista syytetään uhria mentaliteettia.

Se ei todellakaan ole ihmisen oma vika jos hänelle on sattunut jotain karmivaa lapsena tai jopa ennen syntymää.

Ei ihme ettei uhrit puhu näistä asioista, koska heti leimataan joksikin friikiksi.

Ulkopuoliset tuomitsevat uhrin, eivät anna päästä elämässään eteenpäin, luulevat että uhrissa on jokin pysyvä vika joka estää normaalin elämän.

Kyllä ihmiseen vaikuttavat muutkin asiat kuin jokin yksittäinen traaginen tapahtuma, onneksi maailmassa on vielä tasapainoisia ja oikeasti hyviä ihmisiä

tällaisille lapsille.

Hävetkää ilkeät ihmiset!

Vierailija
65/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta, mutta kun asetun miehen asemaan, niin kamala tilanne. Hän itse on täysin viaton syntyperäänsä, ja ansaitsee tulevansa rakastetuksi kuten kuka tahansa muukin. 

Niin, ja yleensä ne ihmiset, jotka ovat kokeneet kauheita ja nousseet itse tilanteen yli, ovat hyväsydämisimpiä ihmisiä. 

Vierailija
66/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen haluaa hyvät geenit. sukurutsan tuloksena syntyy helposti enemmän tai vähemmän vammaisia ihmisiä. jos tuo deitti ei kiinnosta niin se ei kiinnosta.  t. mies 

Vierailija
67/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:20"]Ap olet julma ja kylmäkiskoinen ja toisten ihmisten tunteita hyväksi käyttävä lumppu sinä rankaiset viatonta miestä siitä että hän insestin tulos mieti vähän ja katso peiliin itsekäs naispuolinen sika toivottavasti et löydä ikinä pysyvää rakkautta sillä et sitä ansaitse oman itsekkyyttesi takia

[/quote]

sori en voinut olla nauramatta viestillesi :DDDDD

[/quote]

Mä repesin myös, erityisesti tuolle itsekäs naispuolinen sika -jutulle...

Ap, tiedätkö johtuuko miehen vammat tuosta taustasta?

Vierailija
68/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:43"]

Ai eikö hänen geeninsä muka vaikuta lisääntymiseensä? Siis että jos on itse sukurutsasta syntynyt niin tekee terveitä lapsia silti?

[/quote]

Miksi ne lapset olisi (geeniensä vuoksi) sairaita jos heidän vanhemmat eivät ole sukua? Oletko nukkunut biologian tunnit? Ei isovanhempien sukurutsa enää lapsenlapsiin vaikuta.

[/quote]

Huh huh! No kyllä todellakin vaikuttaa! Tuon miehen oma geeniperimä on selvästi homogeenisempi (termi homogeeninen ei sitten liity mitenkään homoihin) kuin "normaalin miehen". Vaikka hänen kumppaninsa tulisikin eri suvusta, näiden lasten perimä on osaksi edelleen homogeenisempi kuin muilla ihmisillä!

Vierailija
69/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Minusta on 100 %:n ymmärrettävää, että ap ei halua jatkaa tapailua. Miehen vika tuo tapaus ei tietenkään ole, todella ikävää hänelle. Helppo puhua, mutta kuka haluaa riskeerata tulevien lastensa terveyden. Isoja riskejähän tässä kuitenkin on olemassa.

Vierailija
70/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi tietää, että millä tavalla "erikoinen" luonne ja millaisia vammoja niillä sukurutsaisilla yleensä on? Näistä on vähemmän juttua missään lehdissä ja itse en ole livenä tavannut yhtäkään, joten siksi kyselen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme