Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä oli liian järkyttävä tausta :(

Vierailija
22.08.2014 |

Nyt ainoastaan toivon että emme olisi edes tavanneet. Tapasimme netissä ja mies on mukava. Hänellä on lievä liikkumiseen ja erittäin lievästi puhumiseen vaikuttava vamma, mutta on aivan tervejärkinen ja normaali ja korkeasti koulutettu, hyvässä työssäkin. Hän kertoi minulle jo netissä kirjoitellessamme, että hän on ollut adoptoitu lapsi. Nyt pari päivää sitten hän kertoi kuitenkin jotain niin hirveää, että en voi jatkaa hänen kanssaan suhdetta. Me ei olla tunnettu kuin alle 2 viikkoa ja jos nyt jo tiedän miehen taustan olevan mulle liikaa, niin on viisaampi lopettaa tähän. Hän kertoi biologisten vanhempiensa olevan toisilleen isä ja tytär. Tuli huono olo ja huimasi ja sanoin hänelle suoraan että mä en vaan pysty enää jatkamaan tapailua. Mä en vaan pysty!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tämän miehen vika jotenkin, että hän on sukurutsan tulos?

Vierailija
2/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:35"]

Hän kertoi biologisten vanhempiensa olevan toisilleen isä ja tytär.

[/quote]

Tää on joko sairain lukemani provo tai sairain lukemani juttu.

n o maailmassa tämä kai on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ole hänen vikansa mutta se asia vie kyllä seksuaaliset halut ja vähän muutakin. On vaan niin iso tabu ja paha juttu. Ihan ulkopuolisen mielipide tässä.

Vierailija
4/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:37"]

Onko se tämän miehen vika jotenkin, että hän on sukurutsan tulos?

[/quote]

En tietenkään syyllistä miestä siitä, harmi jos aloituksesta sai sellaisen kuvan. Kyse on vaan siitä että mä en pysty tapailemaan ihmistä, jolla on tuollainen tausta ja geenitkin. Olkoon sitten vaikka niin että oon jonkun mielestä paha ihminen, kun en sellaiseen kykene.

ap

Vierailija
5/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:38"]

[/quote]

[/quote]

Mä tunnen yhden naisen, jolla on samanlainen tausta. Ei kauheesti asiasta huutele, ainoastaan lähimmille ystävilleen on kertonut. Ihmettelen todella että ap:n deitti on asian suhteen noin avoin.

Vierailija
6/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oma pappansa on isänsä?

Vierailija
7/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien Suomessa annetaan tuollaisen raskauden edes jatkua?

Vierailija
8/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan avoimesti vaan kiität miestä rehellisyydestä ja sanot ettei syy ole hänessä, mutta et pysty jatkamaan tätä suhdetta. Et jää kuuntelemaan mitään selityksiä ja aneluja, vaan poistut takavasemmalle.

Vierailija
9/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:44"]

eli oma pappansa on isänsä?

[/quote]

ja siskonsa on äitinsä?

En ole koskaan aatellut että tuollaisiakin meidän keskuudessamme liikkuu, vaikka jopa tiedän erään tapauksen, jossa nainen synnytti isänsä lapsen, isä onneksi vangittiin. 

Vierailija
10/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi perustaa perhettä noilla geeneillä...

Vierailija
11/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi perustaa perhettä noilla geeneillä...

Vierailija
12/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se deitti oppii tuosta, ettei kannata kertoa noin sairaasta ja karmeasta taustasta kenellekään. 

Vierailija
13/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita sukurutsa lapsia syntyy tänäkin päivänä. Jos suvussa ei ole mitään perinnöllisiä sairauksia niin lapsi voi olla fyysisesti ihan terve. Raskautta ei voi keskeyttää jos se on jo riittävän pitkällä. Pääsääntöisesti nämä äidit tulevat sellaisista oloista, että lapset joudutaan huostaanottamaan.

Vierailija
14/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:38"]

[/quote]

[/quote]

Mä tunnen yhden naisen, jolla on samanlainen tausta. Ei kauheesti asiasta huutele, ainoastaan lähimmille ystävilleen on kertonut. Ihmettelen todella että ap:n deitti on asian suhteen noin avoin.

[/quote]

Luultavasti ap:n deitti on törmännyt samaan reaktioon aiemminkin, ja mahdollisesti, kun  tunteet ovat ehtineet jo syvetä. Ei siis halua halua tulla jätetyksi tämän takia, kun ollaan suunnittelemassa häitä tms. 

Vierailija
15/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap etsii perheenperustamissuhdetta, ymmärrän täysin.

Vierailija
16/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää aina ajatella lapsen hankkimisen kannalta? Eikö voi olla parisuhteessa jos muuten on hyvä olla yhdessä niin että on sovittu, että piuhat poikki tai kierukka. Eikö sellainenkin ihminen, jonka isoisä/isä on käyttäytynyt törkeästi omaa lastaan kohtaan, ansaitsisi rakkautta?

AP. Ahdistuksesi kertoo sinusta paljon eikä se ole mitenkään kaunista. Kannattaa varmaankin tutkiskella itseäsi ja omia arvojasi.

Vierailija
17/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu. En minäkään vois vaikka ei olekkaan miehen syytä..

Vierailija
18/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te luulette, että Kain sai lapsia?? Siis Aatamin ja Eevan poika, se joka jäi elämään tapettuaan veljensä Aabelin.

Tai miten luulette, että varhaisissa suomalaisissa metsästäjä-keräilijäperhekunnissa lisäännyttiin?

Vierailija
19/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:01"]

Miksi sitä pitää aina ajatella lapsen hankkimisen kannalta? Eikö voi olla parisuhteessa jos muuten on hyvä olla yhdessä niin että on sovittu, että piuhat poikki tai kierukka. Eikö sellainenkin ihminen, jonka isoisä/isä on käyttäytynyt törkeästi omaa lastaan kohtaan, ansaitsisi rakkautta?

AP. Ahdistuksesi kertoo sinusta paljon eikä se ole mitenkään kaunista. Kannattaa varmaankin tutkiskella itseäsi ja omia arvojasi.

[/quote]

no huhhuh! Jos joku mun vasta tapaamani deitti pudottaisi mulle tollasen pommin, niin varmasti järkyttyisin ja kahdesti miettisin että kestänkö tollasta taustaa. Ap:lla ei ole aihetta mihinkään peiliin katsomisiin tai itsetutkiskeluihin, normaali reaktio!

Vierailija
20/70 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen miehen muuttaa Etelä-Pohjanmaalle, siellä tuota taustaa pidetään normaalina :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme