Malaysian Airlines MH370 lennon uudet 2026 etsinnät päättyivät: Mitään ei löytynyt
Ocean Infinity julkaisi viime kuussa tiedotteen uusimpien etsintöjen päättymisestä ja siitä, ettei konetta löytynyt näissäkään etsinnöissä.
140 000km2 merenpohjaa on nyt käyty läpi viimeisimmällä teknologialla ja ainoastaan tiedetään, ettei kone ole siellä, mistä sitä on tähän asti etsitty. Teoriat, jotka ohjasivat etsinnät näille merialueille eivät siis välttämättä pidä paikkaansa, tai on jokin muu seikka, jonka takia konetta ei sieltä ole löydetty.
Surullista ja pettymys kaikille, jotka ovat seuranneet tapausta ja toivoneet koneen löytyvän.
https://oceaninfinity.com/news/conclusion-of-the-search-for-malaysian-a…
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu seurannut tätä tapausta?
En ole seurannut. Anna vähän taustatietoja.
Uskomatonta että lentokone vaan häviää. Olen melko varma että kyseessä oli kapteenin hyvin suunniteltu itsari, sehän lensi paljon simulaattorilla ja oli simuloinut noita eri reittejä etukäteen.
Olen kyllä tosi pettynyt ettei mitään löytynyt, olin siinä käsityksessä että Ocean infinityn kanssa olisi jotain toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että lentokone vaan häviää. Olen melko varma että kyseessä oli kapteenin hyvin suunniteltu itsari, sehän lensi paljon simulaattorilla ja oli simuloinut noita eri reittejä etukäteen.
Olen kyllä tosi pettynyt ettei mitään löytynyt, olin siinä käsityksessä että Ocean infinityn kanssa olisi jotain toivoa.
Sitähän tässä tapauksessa on spekuloitu ja eri keinoilla pyritty simuloimaan niitä mahdollisia reittejä. Käsitin, että nimenomaan näiden reittisimulaatioiden pohjalta lähdettiin tekemään näitä nyt päättyneitä uusimpia etsintöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut. Anna vähän taustatietoja.
Matkustajalentokone katosi täysin vuonna 2014. Ilmeisesti jostain syystä muutti radikaalisti reittiään kesken lennon ja ehkä putosi Intian valtamereen. Varmuudella ei tiedetä mitä tapahtui. Konetta yritetty etsiä siitä lähtien.
https://www.britannica.com/event/Malaysia-Airlines-flight-370-disappear…
Merialue on vaan liian suuri lentokoneen löytämiseksi ilman todellisia reittitietoja. Ja siltikin voisi olla vaikeuksia löytää, kun isojen laivanhylkyjenkin etsimiseen saattaa kulua vuosikymmeniä vaikka niiden reititkin tiedettäisiin varsin tarkasti :(
Ehkä se kapu teki tarkoituksella hämäys-simulaatiolentoja. Eli harhautti tahallaan etsijöitä. Tai sitten rysyjen touhuja tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Merialue on vaan liian suuri lentokoneen löytämiseksi ilman todellisia reittitietoja. Ja siltikin voisi olla vaikeuksia löytää, kun isojen laivanhylkyjenkin etsimiseen saattaa kulua vuosikymmeniä vaikka niiden reititkin tiedettäisiin varsin tarkasti :(
Muistaakseni nyt oli joku uusi tutkimus, joka hyödynsi radiosignaaleja(?), jolla ajateltiin, että pystytään jäljittämään koneen todellinen lentoreitti ja sen avulla etsitään. Korjatkaa, jos joku muistaa paremmin. Harmi tosiaan, ettei se sitten auttanut koneen löytymisessä.
Konehan oli lentänyt malediivien yllä tosi matalalla. Siis sen jälkeen kun hävisi tutkasta. Onkohan kone lennetty johonkin ja ihmiset olisi olleet elossa?
Vierailija kirjoitti:
Konehan oli lentänyt malediivien yllä tosi matalalla. Siis sen jälkeen kun hävisi tutkasta. Onkohan kone lennetty johonkin ja ihmiset olisi olleet elossa?
Tästähän on kaikenlaisia salaliittoteorioita, mitä olisi voinut tapahtua. Niin kauan kun konetta ei löydy, ei tiedetä varmuudella, mitä tapahtui.
Jos joku olisi kaapannut koneen, niin miksi mitään lunnaita ei vaadittu eikä mikään järjestö myöskään tunnustanut tekoa.
Sen koneen osia on huuhtoutunut rantaan (mm. Afrikan rannalle) joten mereen se on pudonnut ja hajonnut. Alue on vaan liian iso etsittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kapu teki tarkoituksella hämäys-simulaatiolentoja. Eli harhautti tahallaan etsijöitä. Tai sitten rysyjen touhuja tuokin.
Voihan se olla, mutta tuokin on tosi outoa. Jos se oli itsari, niin miksi samalla viedä satojen muiden ihmisten henki? Ja miksi ei mitään kirjettä, tai selitystä ja halusi peitellä jälkensä todella huolellisesti, ettei konetta varmasti ikinä löydetä? Luulisi, ettei siinä vaiheessa kun päätyy tuommoiseen lopulliseen ratkaisuun ja vetää koneen keulan merta päin enää kauheasti kiinnosta mitä sen jälkeen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Sen koneen osia on huuhtoutunut rantaan (mm. Afrikan rannalle) joten mereen se on pudonnut ja hajonnut. Alue on vaan liian iso etsittäväksi.
Niitäkin on yritetty jäljittää merivirtojen avulla, että mistä olisivat voineet kulkeutua, mutta silläkään tavalla ei ole löytynyt konetta.
Vierailija kirjoitti:
Rysyjen piikkiin kaikki vaan...
Vierailija kirjoitti:
Voidaanhan kone hajottaa osiin jossain ihan ihmisen toimesta ja pistää osat meren vietäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö...
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ei häviäkään. Nyt jostain syystä kaikki koneen paikantimet ja reittiseurannat oli laitettu pois päältä ja sen jälkeen tehty ilmeisesti käännös pois reitiltä, jostain syystä.