Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman puolelle menisit?

Vierailija
03.08.2014 |

A) Henkilön, joka on vahva ja menestyvä, ja jota saatat jopa kadehtia tai pitää ylimielisenä, mutta joka kuitenkin toimii oikein, tai ainakin pyrkii siihen.

B) Henkilön joka on niin sanotusti "köyhä ja heikko", ei kateutta herättävä, muttei kuitenkaan mikään henkisesti sairas tai syyntakeeton, ja on itsekäs ja toimii väärin muista piittaamatta.

Olen ollut huomaavinani että joillakin, ehkä ylpeys, kateus tai viha (?) menee oikeustajun edelle niin, että mielummin menee sen "köyhän raukan" puolelle, kun ei halua antaa sille menestyvälle mitään huomiota tai myötätuntoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi mennä vahvan ja menestyvän ihmisen puolelle? Eihän se mitään apua tarvi vai tarviiko? joo menisin köyhän ja heikon puolelle todennäköisesti. Vaikea sanoa kun ei tiedä yhtään mistä on kyse.

Vierailija
2/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:16"]

Minkä takia pitäisi mennä vahvan ja menestyvän ihmisen puolelle? Eihän se mitään apua tarvi vai tarviiko? joo menisin köyhän ja heikon puolelle todennäköisesti. Vaikea sanoa kun ei tiedä yhtään mistä on kyse.

[/quote]

En tarkoita vahvuudella henkistä vahvuutta tai muista riippumattomuutta. Vahvallakin on heikkoutensa ja inhimillisyytensä. Tarkoitin sitä että on kykenevä ja valmis tekemään paljon töitä menestyäkseen.

Vierailija
4/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Miksi puolustaisin ihmistä, joka toimii väärin?

Vierailija
5/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. - Olen itse tämä henkilö

Vierailija
6/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun on mentävä jomman kumman puolelle?

Vierailija
7/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sen, joka toimii oikeudentuntoisesti eikä ketkuile. Eli A.

Vierailija
8/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla puolueeton mahdollisimman pitkälle. Ihmiset, asiat ja elämä on niin monimutkaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi