Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väkivaltaisen exän uusi suhde saa aikaan huonommuudentunnetta

Vierailija
28.08.2024 |

Ahdistaa nähdä kaupungilla häntä uuden nuoren naisen kanssa jota kuitenkin kohtelee hyvin. Itse en enää kykene edes parisuhteisiin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee hyvin nyt, eiköhän kohdellut sinuakin alkuun hyvin. Siitä se pikkuhiljaa lähtee, tuskin veteli turpaan heti kättelyssä sinuakaan. Hyvä kun pääsit eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltahan se tuntuu.

Eikä se auta ajatella, että se uusi tulee mitä varmimmin kokemaan saman kohtelun. Alussa toki aina on maski päällä, siksihän säkin siihen haksahdit.

Mulla on puoltoista vuotta kun erosin väkivaltaisesta suhteesta. On tässä useampikin yrittänyt, mutta ilmeisesti jotenkin alitajuisesti kaivan niistä syitä, miksi ei tulis onnistumaan, ihan hyviä tyyppejä kaikki on olleet.

Loppuelämä yksin kuulostaa surulliselta ja pelottavalta. 

Sanotaan että aika korjaa. Kiinnostais tietää koska?

Vierailija
4/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytänyt sellaisen ihmisen, joka ei provosoi häntä tahallaan, että saisi huonoimmat puolet esiin. Yleensä se "väkivalta" ei ole syy vai seuraus. Oliko "väkivalta" tässäkin tapauksessa sitä, että miehellä oli oma mielipide, jonka sanoi ääneen?

Vierailija
5/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoltahan se tuntuu.

Eikä se auta ajatella, että se uusi tulee mitä varmimmin kokemaan saman kohtelun. Alussa toki aina on maski päällä, siksihän säkin siihen haksahdit.

Mulla on puoltoista vuotta kun erosin väkivaltaisesta suhteesta. On tässä useampikin yrittänyt, mutta ilmeisesti jotenkin alitajuisesti kaivan niistä syitä, miksi ei tulis onnistumaan, ihan hyviä tyyppejä kaikki on olleet.

Loppuelämä yksin kuulostaa surulliselta ja pelottavalta. 

Sanotaan että aika korjaa. Kiinnostais tietää koska?

Olen kuullut sellaisen "nyrkkisäännön", että suhteesta toipumiseen menee noin puolet siitä ajasta, joka oltiin yhdessä. Eli jos olitte yhdessä esim. 4 vuotta, niin kahden vuoden päästä on päässyt erosta yli. Kyllä se aika korjaa, malttia vaan :) 

Vierailija
6/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen mieheni hakkasi vain ensimmäistä vaimoaan jonkun verran ja sitten kolmatta vaimoaan eli minua kovasti. Akateemista kakkosvaimoaan ei hakannut.

Vierailija
7/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen mieheni hakkasi vain ensimmäistä vaimoaan jonkun verran ja sitten kolmatta vaimoaan eli minua kovasti. Akateemista kakkosvaimoaan ei hakannut.

Mistä tiedät tämän? Ai mies kertoi? Ei kannata uskoa kuten tiedät ja jos ex vaimo ei myönnä, niin ei sekään kerro etteikö turpakäräjiä olisi vietetty.

Vierailija
8/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriani piti siis paikkansa. Mies oli väkivaltainen vain niiden naisten seurassa, jotka provosoi häntä. Kolme suhdetta kokeneena voin sanoa, että kun tuo vaihe alkaa, niin nostan kytkintä, ennen kuin minusta leivotaan hirviö.

Vierailija
9/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät tämän? Ai mies kertoi? Ei kannata uskoa kuten tiedät ja jos ex vaimo ei myönnä, niin ei sekään kerro etteikö turpakäräjiä olisi vietetty.

Ex vaimojen kanssa juttelin. Oli aina mielin kielin kakkosvaimon kanssa. 

Vierailija
10/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että löytänyt sellaisen ihmisen, joka ei provosoi häntä tahallaan, että saisi huonoimmat puolet esiin. Yleensä se "väkivalta" ei ole syy vai seuraus. Oliko "väkivalta" tässäkin tapauksessa sitä, että miehellä oli oma mielipide, jonka sanoi ääneen?

Tiedät erittäin hyvin itsekin, ettei tämä pidä paikkaansa. Mitä saat irti tällaisesta trollaamisesta? Ihminen, joka ei ole väkivaltainen, ei siihen tartu edes provosoidessa. Väkivaltainen ihminen taas keksii syyn provosoitua kaikesta mahdollisesta. Vai uskotko oikeasti että miehillä on niin huono itsekuri ja tunnesäätely, että ulkopuolinen ihminen saa heidät toimimaan luonteensa vastaisesti, vaikka ei yhtään haluaisi? 

Vierailija
11/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, hakkasi vain kahta 😮

Miten ihmeessä tuommoinen on päästetty menemään.

Vierailija
12/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä voi olla normaalisti useamman vuoden. Kaikkia ei välttämättä pahoinpitele fyysisesti. Henkinen väkivalta voi olla ainoa pahoinpitelyn muoto.

Vierailija
13/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä uskomattomia, että vielä hingutaan sen perään, joka veti pataan. Pitäisi vaan olla kiitollinen siitä, että on hengissä päässyt suhteesta eroon. Ei ulkopuolinen voi tietää,mitä suhteessä 4 seinän sisällä tapahtuu. Mun tietämät 2 vaimonhakkaajaa oli ainakin ulospäin niin lipeviä, että ennemmin olis uskonut niiden käyvän vieraissa kun hakkaavan muijaansa.

Vierailija
14/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät erittäin hyvin itsekin, ettei tämä pidä paikkaansa. Mitä saat irti tällaisesta trollaamisesta? Ihminen, joka ei ole väkivaltainen, ei siihen tartu edes provosoidessa. Väkivaltainen ihminen taas keksii syyn provosoitua kaikesta mahdollisesta. Vai uskotko oikeasti että miehillä on niin huono itsekuri ja tunnesäätely, että ulkopuolinen ihminen saa heidät toimimaan luonteensa vastaisesti, vaikka ei yhtään haluaisi? 

Tiedät hyvin että en trolla, joten miksi valehtelet itsellesi ja muille?

Vierailija
15/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotkos, kokemusasiantuntija kun olet, mikä sua esimerkiksi provosoi niin että käyt käsiksi?

Tuliko pahaakin jälkeä ja ootko ylpeä itsestäsi? Pönkittääkö vallan tunne?

Mulla esim yks exä ryskäs keskellä yötä ovesta läpi alkoholiosykooseissaan ja alkoi kuristamaan uhaten tapaavansa mut. Mä en ole vieläkään keksinyt miten mä häntä provosoin kun olin kotonani nukkumassa. En ollut käytettävissä 24/7? 

Vierailija
16/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä uskomattomia, että vielä hingutaan sen perään, joka veti pataan. Pitäisi vaan olla kiitollinen siitä, että on hengissä päässyt suhteesta eroon. Ei ulkopuolinen voi tietää,mitä suhteessä 4 seinän sisällä tapahtuu. Mun tietämät 2 vaimonhakkaajaa oli ainakin ulospäin niin lipeviä, että ennemmin olis uskonut niiden käyvän vieraissa kun hakkaavan muijaansa.

Aika usein nää sitäkin tekee.

Vierailija
17/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriani piti siis paikkansa. Mies oli väkivaltainen vain niiden naisten seurassa, jotka provosoi häntä. Kolme suhdetta kokeneena voin sanoa, että kun tuo vaihe alkaa, niin nostan kytkintä, ennen kuin minusta leivotaan hirviö.

Väkivalta on aina kontrollia, väkivaltainen ihminen ei ole mitenkään tunteidensa vallassa kun suorittaa tekonsa. Eristäminen on osa tätä kidutusta. Sitten on erikseen reaktiiviinen väkivalta missä väkivallan tekijä provosoi pitkän aikaa, että saa uhrinsa hermostumaan ja käyttäytymään luonteensa vastaisesti.

Vierailija
18/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vikahan on aina pahoinpidellyssä.

Vierailija
19/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kaipaa exän perään, lapsilta kuullut, että sama meno jatkuu uudessa liitossa. Pääasia, että en ole enää sen touhun kohteena

Vierailija
20/32 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on aina kontrollia, väkivaltainen ihminen ei ole mitenkään tunteidensa vallassa kun suorittaa tekonsa. Eristäminen on osa tätä kidutusta. Sitten on erikseen reaktiiviinen väkivalta missä väkivallan tekijä provosoi pitkän aikaa, että saa uhrinsa hermostumaan ja käyttäytymään luonteensa vastaisesti.

Niinpä. Ennen pitkää se henkisen väkivallan alla elänyt mies alkaa oireileen itsekin, jolloin koko syy vieritetään miehen syyksi. Miehen pitäisi ymmärtää lähteä heti, ennen kuin sairastuu itse.