Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako älypuhelimen hankkiminen?

Vierailija
21.08.2014 |

Omalla ystäväpiirilläni on ollut älypuhelimet jo vuosia. Itse en koe sellaista kaipaavani, mutta toisaalta kun kaikki käyttävät ties mitä bussiaikatauluja ja Whatsappeja, niin koen jääväni paitsi. Erityisesti bussien aikataulujen näkeminen liveaikaisena suoraan kännykästä (oletan että mahdollista) houkuttelee kovasti tällaista bussien varassa lähes päivittäin liikkuvaa. Mutta toisaalta kannattaako vain sen takia maksaa kännykän internetistä?

Mitä plussia ja miinuksia noissa nettiyhteyksillä varustetuissa älypuhelimissä on? Ensimmäisenä tietysti kova hinta ja iso koko. Aukeaako ne helposti laukussa? Itselläni on ollut tuo ongelma puoliksi kosketusnäytöllisellä kännykällä aikoinaan ja tämän vuoksi käytän nykyisin simpukkamuotoista kännykkää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:32"]

Mistä olette hankkineet nettiliittymän kännykkään? Paljonko kustantaa? Käytän välillä mieheni älypuhelinta ja sillä on todella vaikea kirjoittaa! Minulla ei edes ole mitään jättisormenpäitä, mutta silti sormi meinaa jatkuvasti osua väärään kirjaimeen. Mutta ehkä se on tottumuskysymys. Semmoinen tikulla varustettu kosketuspuhelin olisi varmaan helpompi tapa kirjoittaa tekstareita, kun tikun pää on ohuempi.

[/quote]

Maksoin 44 e kaksi vuotta, nyt 21 euroa.  Tee valmiiksi viestipohjia.

Vierailija
22/22 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, toki voi olla hyvä miettiä, räplääkö kännykkää sitten koko ajan ilman että osaa muuta tehdä.

Mutta ainakin itselle nuo lenkkeilyssä hyödynnettävät sovellukset on oikeasti tarpeellisia: sports tracker, vieraassa paikassa myös kartta, ja olen käyttänyt puhelimen ajastustoimintoakin intervalliharjoitteluun. Ei siis nyt heti kannata kertoa kaikkien puolesta, mikä on tarpeellista ja mikä ei.

Minulla on myös cityshoppari ja se puhelinsovellus on kätevämpi kuin paperinen vihko, josta selataan, mitä tarjouksia cityshopparilla saa.

Whatsapp on ihan ok myös, vaikka en kovin monen kanssa ole sitä vielä käyttänytkään.

Musiikkia kuuntelen välillä myös, joko netistä tai sitten kännyn omasta musasovelluksesta.

Minusta satasen puhelin ei todellakaan ole mikään statussymboli..joku 300-500 euron puhelin saattaa jo ollakin.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä