Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on järkyttävän paksu tukka ja vihaan tätä

Vierailija
21.08.2014 |

Siis hiukset ovat kuin jouhia. Ja joku vielä kehuu kuinka hyvä tukka mulla on!

Se on ruma.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta mutta pelästytin kerran yhden lapsen tällä tukallani.

Vierailija
42/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ottaa tämän missä on kaljuja länttejä pitkin päätä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:44"]Ei muuta mutta pelästytin kerran yhden lapsen tällä tukallani.

[/quote]

Eikä! :D

Mä säikäytin kerran kaverin koiran.. oli todella kostea ilma ja mulla hiukset auki, joten tottakai tämä valtava hiuspehko muuttui joka suuntaan sojottavaksi kiharamereksi. Koira, jonka kanssa olen aina tullut hyvin toimeen ja hoitanutkin paljon, säikähti minua todella pahasti.. sen jälkeen se on aina ollut jotenkin varautunut kanssani :'(

Vierailija
44/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:29"]

Mulla on todellinen liimatukka, joten symppaan lähinnä siinä etten minäkään hiuksistani pidä.

[/quote]

Liimatukka, oletko kokeillut oliiviöljysaippuaa hiustenpesuun? Mulla on paksu tukka, joka näytti tosi usein liimaiselta, kunnes löysin oliiviöljysaippuan. Kannattaa kokeilla, se tekee hiuksista kuohkeammat!

Vierailija
45/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että luonnonkiharahiuksiset pitävät usein hiuksiaan tosi paksuina. Siis ovathan ne, kiharina. Kunnolla suoraksi suoristettuna eivät yleensä kyllä enää lähelläkään erityisen paksua, joskus jopa ohuet. Suorahiuksisilla olen suomessa nähnyt paksuimmat hiukset, usein ovat olleet tummat luonnolliselta väriltään. Poikkeuksia tietysti on.

Kiharahiuksiset on usein feikkipaksuhiuksisia.

Vierailija
46/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:44"]

[/quote]

:D Mua ei ole vielä lapset pelästyneet, mutta kerran yksi kysyi kassajonossa äidiltään, että onko tuo täti noita. Huvittuneena sitten kuuntelin keskustelua, jossa äiti vakuutti ettei ole, ja tyttö sanoi että miksi sillä sitten on samanlaiset hiukset kuin noidilla on? Kerran myös eräs lapsi kysyi onko minulla "oma tukka", mikä hieman hämmensi. 

Vierailija
47/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, teitä on muitakin! Kaikki luulee että paksu tukka on ihanteellinen, mutta liika on siinäkin liikaa.

Nuorempana pidin kahta ponnaria päällekkäin kun mikään renksu ei kestänyt koko kuontalon painoa. Alempi ponnari kätkeytyi ylemmän suojiin niin hyvin ettei sitä huomannut. Permanenttiaikaan kampaajat oli kauhuissaan ja näpit kipeinä. Nykyään monesti joudun maksamaan ekstraa värjäyksestä kun väriä menee niin tuhottomasti. Valokuvissa minusta näkyy usein vain tukkapehko. Lyhyet leikkaukset on useimmiten olleet aika tönkköjä, joten pitkillä mennään. Olisi edes kiiltävät ja sileät, mutta kun ovat jouhimaiset ja pörröävät.

Vierailija
48/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on niitä hiuksia aivan sikana, on onneksi taipuisat että saa kiharallle ja suoraksi (suorana ei kyllä kostealla pysy) mutta kun niitä on niin paljon niin aina kun pidän auki, ne on niskasta niin kamalalla takulla että ei meinaa saada auki vaikka kuinka laittaa silottavaa hoitoainetta ja Tangle Teezerillä yrittää avata! Kesällä ne ei mene niin takkuun kun ei tarvitse takkia mutta etenkin nyt kun on pitänyt jo pukea takki niin ne hankautuu takin kaulukseen ja niskassa on melkein rastoja. Joltain silkkisen tukan omaavalta se tangle teezer ei varmaan hiuksia revikään mutta kyllä mulla vaan kun niitä takkuja avaa.

Vierailija
49/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:44"]

[/quote]

:D Mua ei ole vielä lapset pelästyneet, mutta kerran yksi kysyi kassajonossa äidiltään, että onko tuo täti noita. Huvittuneena sitten kuuntelin keskustelua, jossa äiti vakuutti ettei ole, ja tyttö sanoi että miksi sillä sitten on samanlaiset hiukset kuin noidilla on? Kerran myös eräs lapsi kysyi onko minulla "oma tukka", mikä hieman hämmensi. 

[/quote]

Epäilen että pelästyminen johtui tukastani. Se oli auki, pitkä ja runsaana lepattava.

Muistutan kans noitaa näin vanhemmiten..

Jos tässä olis permanentti, olisin kuin 70-luvulta.

Vierailija
50/50 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:51"]Hassua, että luonnonkiharahiuksiset pitävät usein hiuksiaan tosi paksuina. Siis ovathan ne, kiharina. Kunnolla suoraksi suoristettuna eivät yleensä kyllä enää lähelläkään erityisen paksua, joskus jopa ohuet. Suorahiuksisilla olen suomessa nähnyt paksuimmat hiukset, usein ovat olleet tummat luonnolliselta väriltään. Poikkeuksia tietysti on.

Kiharahiuksiset on usein feikkipaksuhiuksisia.

[/quote]

Voi olla, mutta mulla ainakin on siis myös suoranakin ihan tuhottoman paksut hiukset, ja hiusta varmaan kolmen ihmisen edestä.. tuohon kun vielä lisätään tosi muhkeat kiharat niin en kyllä ihan oikeasti vastaaviin hirveämmin suomessa törmää. Hiukset on luonnostaan mustanruskeat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme