Miten hukata itsensä?
Nainen kertoi hukkaavansa itsensä, mikäli jatkaa suhteessa. Mitä se edes tarkoittaa?
Kommentit (11)
Säödyllisyyssyistä en viitsi mennä tässä yksityiskohtiin mutta siis susijengi on suomen koripallojoukkue ja hukata on siis tähän liittyvä verbi
Toinen osapuoli on niin vahva, että nainen mukautuu hänen elämäänsä. Itsensä hukannut ihminen ei tunnista omia tarpeitaan, mikä oikeasti itse haluaa.
Kannattaa avata korkki.Kunnolla ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan omat toiveet, unelmat, pyrkimykset, kunnianhimo. Eletään muiden ehdoilla. Parisuhteesta voi tulla kaikki kaikessa ja siihen uppoudutaan täysin, ja unohdetaan kaikki muu.
Mä mielelläni lähtisin tällaiseen, jos oikea nainen löytyisi. Toiveet ja unelmat liittyvät rakastavaan naiseen, ura on jo kääntynyt laskevalle käyrälle, lapset päästetty maailmalle, kunnianhimo loppunut ajat sitten. Haluaisin siis huonosta parisuhteesta vapauduttuani löytää parisuhteen, joka olisi minulle kaikki kaikessa, johon voisi upputua täysin ja unohtaa kovan ja pahan maailman. Olenkohan romantikko? 🤭
Kuulostaa joltain hömppäterapeuttien puheelta, joka varmaan naisten mielestä kuulostaa trendikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan omat toiveet, unelmat, pyrkimykset, kunnianhimo. Eletään muiden ehdoilla. Parisuhteesta voi tulla kaikki kaikessa ja siihen uppoudutaan täysin, ja unohdetaan kaikki muu.
Mä mielelläni lähtisin tällaiseen, jos oikea nainen löytyisi. Toiveet ja unelmat liittyvät rakastavaan naiseen, ura on jo kääntynyt laskevalle käyrälle, lapset päästetty maailmalle, kunnianhimo loppunut ajat sitten. Haluaisin siis huonosta parisuhteesta vapauduttuani löytää parisuhteen, joka olisi minulle kaikki kaikessa, johon voisi upputua täysin ja unohtaa kovan ja pahan maailman. Olenkohan romantikko? 🤭
Kuulostat ihan normaalille miehelle, joka haluaa naisesta kodinhoitajan ja seremoniamestarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan normaalille miehelle, joka haluaa naisesta kodinhoitajan ja seremoniamestarin.
En ole koskaan ymmärtänyt noita kodinhoitajakliseitä. Pitkässä avioliitossakin minä hoidin vaimoa enemmän kodin askareita. Ruokaa tein 3/4 kerroista ja kauppareissuista hoidin 9/10. Pyykkikonetta ehkä exä pyöritti useammin kuin minä tai leipoi pullaa tai leipää.
Aika monelle naiselle on vaikeaa pitää huomio omissa hankkeissa, jos on suhteessa miehen kanssa. Pitää osua luonteet ja systeemit hyvin yksin, jotta se onnistuu. Minulla esimerkiksi on mies, joka menee ja tulee miten sattuu omilla menoillaan, ei kerro niistä eikä mainitse aikomuksistaan. Minulla sekoaa kaikki suunnitelmat joka kerran, kun en yhtään tiedä mitä hänellä on meneillään. Viimeksi eilen raivostuin tästä, koska mies ei käsitä, että vaikka teemme yhteistä projektia, en pysty osallistumaan siihen jos tieto ei kulje.
Sen sijaan, että tekisimme töitä yhdessä, hän alkaa touhuta omin päin, stressaa ja on kärttyinen. Vaikka homma toimisi paljon paremmin jos minunkin aikani olisi hänestä niin arvokasta, että yrittäisi jotenkin neuvotella tai edes tiedottaa, ja voisin kantaa osan häntä stressaavista asioista ja vapauttaa hänet keskittymään muuhun. Niin ei. Kun edes yhteiset projektit eivät etene yhdessä ja äkkiä pitääkin lentää jonnekin kesken oman tekemisen, omat projektini ovat ihan täysin heitteillä. Koen olevani heitteillä itsekin, ja koko ajan hiukan huolestunut ja stressissä. En pidä siitä lainkaan ja olen tyytymätön silloinkin, kun toinen skarppaa. Se on jatkuvasti liian vähän liian myöhään. Oikeasti hänen on hyvin vaikea ymmärtää järjestää minullekin tilaa. Ainoa tapa saada sitä on asua erillään. Välillä pitää kieltää myös ottamasta yhteyttä ellei ole talo tulessa. Don't call us, we call you.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle naiselle on vaikeaa pitää huomio omissa hankkeissa, jos on suhteessa miehen kanssa. Pitää osua luonteet ja systeemit hyvin yksin, jotta se onnistuu. Minulla esimerkiksi on mies, joka menee ja tulee miten sattuu omilla menoillaan, ei kerro niistä eikä mainitse aikomuksistaan. Minulla sekoaa kaikki suunnitelmat joka kerran, kun en yhtään tiedä mitä hänellä on meneillään. Viimeksi eilen raivostuin tästä, koska mies ei käsitä, että vaikka teemme yhteistä projektia, en pysty osallistumaan siihen jos tieto ei kulje.
Sen sijaan, että tekisimme töitä yhdessä, hän alkaa touhuta omin päin, stressaa ja on kärttyinen. Vaikka homma toimisi paljon paremmin jos minunkin aikani olisi hänestä niin arvokasta, että yrittäisi jotenkin neuvotella tai edes tiedottaa, ja voisin kantaa osan häntä stressaavista asioista ja vapauttaa hänet keskittymään muuhun. Niin ei. Kun edes yhteiset projektit eivät etene yhdessä ja äkkiä pitääkin lentää j
Kuulostaa kirjoilla olevalta.