Hyyyyi meidän makkarin ovi aukesi yhtäkkiä itsestään
🥶
Se oli raollaan vähän. Yhtäkkiä se aukenikin enemmän, sillä lailla aika nopeasti ja paljon. Pysähtyi myös jotenkin niin oudon ”täsmällisesti”. Piti oikein nousta katsomaan että onko ulko-ovi tai joku ikkuna auki josta tulee vetoa mutta kaikki on kiinni. Vähän creepyä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Onko lattia ihan suora? Sarana löystynyt?
Miten lattia vaikuttaa oven aukeamiseen. Olen asentanut tuhansia ovia eikä lattian vinoudella ole merkitystä. Yläkarmi laitetaan aina vaakasuoraan!
Ap:lle sanon notta kummitus se ei ollut, ne kulkee ovien ja seinien läpi. Lasikipon kaatoi hiiri, lintu tai orava.
Saunan ovi aukeili koska saunatonttu tuli saunomaan. Hän on näkymätön ja hyväntahtoinen.
Poltergeist kyseessä, räyhähenki suomeksi. Itselläni kokemusta asiasta. Joskus muutama vuosikymmen sitten olimme laittaneet sähköhammasharjalaturin seinään kiinni. Vessan seinämateriaalina oli jonkinlainen muovitapetti ja laturi oli kiinnitetty kaksipuolisella tarralla lujasti seinään. Olin jälleen kerran riidellyt kusipäisen exän kanssa ja istuin pöntöllä ja mielessäni toistelin, että nyt pitää olla vahva, useita kertoja. Hammasharjaviritys tuli pommin lailla alas lattiaan mukanaan kunnon riekale seinämateriaalia siten, että pelkkä betoniseinä oli paljaana. Henkiä varmasti oli repimässä laturia seinästä. Itsekseen oven avautumiset lukeutuvat tähän samaan ilmiöön.
Minä koin samaa viime vuonna. Olin menossa erääseen asuntomme huoneeseen jonka ovi oli kiinni. Kun olin juuri ojentamassa kättäni kohti oven kahvaa, se kääntyi alas itsekseen ja ovi aukesi. En siitä pelästynyt vaan pistin asian väsymyksen piikkiin (SSRI-lääkityksen aloitus ja kokemuksen hetkellä tuli "pöhnä olo"). Lisäksi oven kahvan ruuvit olivat löystyneet.
Onhan toki mahdollista, että jotain yliluonnollista tapahtui, koska toisaalta en muista koskeneeni kahvaan. Ja miksi aukaisisin oven jossain koomassa ja sitten perääntyisin taaksepäin parikymmentä senttiä? Jännäähän se olisi kieltämättä jos jokin n-ulottuvuuden kikkakolmonen olisi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä auennut?
Katsos vaan, mun aloitus nousi kuolleista ja vieläpä satuin olemaan palstalla samaan aikaan, melkein yhtä mystistä kuin nuo kertomani tapahtumat :D
Ei ole auennut, tai en ainakaan tiedä kun ollaan vielä täällä mökillä. Lasitkin on kestäneet pöydällä. Ap
Ok :)
Totuus on tuolla ulkona.