Hyyyyi meidän makkarin ovi aukesi yhtäkkiä itsestään
🥶
Se oli raollaan vähän. Yhtäkkiä se aukenikin enemmän, sillä lailla aika nopeasti ja paljon. Pysähtyi myös jotenkin niin oudon ”täsmällisesti”. Piti oikein nousta katsomaan että onko ulko-ovi tai joku ikkuna auki josta tulee vetoa mutta kaikki on kiinni. Vähän creepyä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lattia ihan suora? Sarana löystynyt?
On suorat lattiat ja ovetkin ihan ok.
Silmämääräisesti vai vatupassilla? Koneellinen ilmanvaihto asunnossa?
99,99%:ssa tapauksista, totuus on naisten mielikuvitusta tylsempää...
No ei olla vatupassilla rakennusajan jälkeen lattioiden suoruutta katsottu :D ja jos se nyt antaa lisäuskottavuutta niin myös MIES oli paikalla ja näki ihan saman asian, ja oltiin molemmat yhtä ihmeissään.
- K a u h u i s s a a n ... (kuten JopeR vääntää). Vainajat kulkee.
Jos se ovi ei ole vaaterissa eli suorasti kiinni niissä karmeissa niin pienen ilmavirran vaikutuksesta se tosiaan voi aukeilla miten sattuu. Vatupassilla mittaamaan oven päältä ja sivuilta onko se suorassa vai ei. Ja vaikka se olisi suorassa niin se voi silti aukeilla ilmavirran vaikutuksesta.
Mulla ikkunat paukkuu (ovat kiinni). Ja makkarin katossa viuhkoo varmaan lepakko (öisin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lattia ihan suora? Sarana löystynyt?
On suorat lattiat ja ovetkin ihan ok.
Silmämääräisesti vai vatupassilla? Koneellinen ilmanvaihto asunnossa?
99,99%:ssa tapauksista, totuus on naisten mielikuvitusta tylsempää...
No ei olla vatupassilla rakennusajan jälkeen lattioiden suoruutta katsottu :D ja jos se nyt antaa lisäuskottavuutta niin myös MIES oli paikalla ja näki ihan saman asian, ja oltiin molemmat yhtä ihmeissään.
Ja tuota et sitten älynnyt aloituksessa mainita, vaikka olit niiiin kauhuissasi?
Kiinni jäit, trolli.Miksi olisi pitänyt mainita?
Vaikka siksi, että mulle ainakin tuli ekana mieleen että jos näki harhoja (sivusilmällä, väsyneenä tms) plus että jos itselleni olisi tapahtunut jotain tuollaista, ja joku mukana ollut henkilö olisi kokenut saman, niin aivan varmasti olisimme päivitelleet sitä yhdessä ja tietenkin mainitsisin siitä sitten kun kerron siitä muillekin.
Että silleen. Turha hypettää mitään, puppua taas kerran
Usko mitä tahdot, näin kuitenkin tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ovi ei ole vaaterissa eli suorasti kiinni niissä karmeissa niin pienen ilmavirran vaikutuksesta se tosiaan voi aukeilla miten sattuu. Vatupassilla mittaamaan oven päältä ja sivuilta onko se suorassa vai ei. Ja vaikka se olisi suorassa niin se voi silti aukeilla ilmavirran vaikutuksesta.
Se oli se tyyli millä se ovi aukesi, jotenkin jännä. Sellainen nopeahko ja se pysähtyi myös hyvin täsmällisesti. Tavallaan sen näköisesti että pysähtyi kesken liikkeen, ei siis siksi että seinä tuli vastaan eikä olisi enempää mahtunut aukeamaan. Sen vuoksi se näytti niin oudoltakin.
Mutta samapa tuo, oli ilmavirta tai kummitus.
Piereskelitte niin kovaa, että se aukesi.
Vierailija kirjoitti:
Aavedata paikalle? 🤔
Kutsukaa 😮
Hah. Tätä ei varmaan kukaan usko mutta nyt tapahtui uusi erikoinen tapahtuma, tällä kertaa mökillä. Eilen puuhailin aamupäivästä sisällä. Olin eteisessä kun kuulin sellaisen lasin kilahduksen, kuin olisi mennyt nurin tai pudonnut. Menin olkkariin ja keittiöön katsomaan että mikähän se mahtoi olla, en kuitenkaan löytänyt mitään. Iltapäivällä selvisi äänen lähde. Edellisenä iltana olin laittanut sipsejä lasiseen pikkukippoon ja tuo kippo oli jäänyt nojatuolin viereiselle matalalle pikkupöydälle. Olin sen nähnyt siinä aamulla aamukahvia juodessani ja ajatellut että pitääpä laittaa tiskiin mutta se unohtui. Nyt tuo kippo oli pudonneena lattialle, aamulla se oli siis nätisti keskellä tuota pikkupöytää. En ymmärrä miten se on siitä lattialle pudonnut. Hassu sattuma kyllä että tällaisia mystisiä juttuja käy näin lähellä toisiaan. Ap
Miksi kenelläkään olisi makuuhuoneessa ovea?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenelläkään olisi makuuhuoneessa ovea?
Tosi vanhanaikaistahan se on. Pitäisi olla yhtä avointa tilaa koko asunto. Ap
Meillä sammui vessa valo ja kroksit siirtyi itsestään toiseen paikkaan. Sattuuhan näitä.
Nykytalot ainakin elää tosi paljon. Meilläkin jos tuulee takapihan puolelta niin ei saa pesuhuoneen, wc ja kodinhoitohuoneen ovia kunnolla auki, kun talo joustaa ja karmit ottaa oveen kiinni. Aluksi ihmeteltiin asiaa ja rakentajakin kävi katsomassa, mutta totesivat hekin, että normaalia uuden talon elämistä, kun talo asettuu. Näin vanhemmiten ilmiö on vielä hieman voimistunut. Eli en olisi huolissani mistään yliluonnollisesta.
Minä olin vanhassa kodissani saunassa kun äkkiä ovi aukesi raolleen, se oli hiton jäykkä eikä mikään veto takuulla saisi sitä aukemaan! Oli tosi kiva kun halusin työpäivän jälkeen saunoa ja rentoutua, mutta päädyinkin kuikkimaan vainoharhaisena ympärilleni koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Nykytalot ainakin elää tosi paljon. Meilläkin jos tuulee takapihan puolelta niin ei saa pesuhuoneen, wc ja kodinhoitohuoneen ovia kunnolla auki, kun talo joustaa ja karmit ottaa oveen kiinni. Aluksi ihmeteltiin asiaa ja rakentajakin kävi katsomassa, mutta totesivat hekin, että normaalia uuden talon elämistä, kun talo asettuu. Näin vanhemmiten ilmiö on vielä hieman voimistunut. Eli en olisi huolissani mistään yliluonnollisesta.
En mitenkään huolissani olekaan. Mielenkiintoisia juttuja nämä. Ei meillä ennen ole ovet eläneet tuolla tavoin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä auennut?
Katsos vaan, mun aloitus nousi kuolleista ja vieläpä satuin olemaan palstalla samaan aikaan, melkein yhtä mystistä kuin nuo kertomani tapahtumat :D
Ei ole auennut, tai en ainakaan tiedä kun ollaan vielä täällä mökillä. Lasitkin on kestäneet pöydällä. Ap
Demoni. Kutsu varuilta manaaja.