Mikä on elämässäsi arjen pieni & ärsyttävä rasite?
Mikä on omassa elämässäsi sellainen arjen, pieni, mutta ärsyttävä rasite?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:31"]
Kun silmälasit on koko ajan likaiset, mulla on pitkät ripset ja ne osuu linssiin ja saa pestä monta kertaa päivässä, argh.
[/quote]
Sama vika, mutta ripsentaivutin auttoi! En meikkaa, mutta taivutan ripset aamuisin, jotta eivät sotke linssejä.
Alkuperäiseen kysymykseen: oma tyhmyys.
Myöskin aamupalelu talvisin. Nukun alasti ja matka sängystä suihkuun aamuisin on kamala. Suihkun jälkeen en enää palele, kaipa veret lähtee lämpimässä/kuumassa suihkussa niin hyvin liikkeelle.
SÄHKÖJOHDOT. Aina, aina solmussa ja jos mitä raahaat kun vaihdat vaikka huoneen sisustusta, niin eikö ole johto takertuneena jalkaan tai imuriin tai milloin mihinkin. Voi kun päästäisiin jo sähköjohdoista eroon
1.4v poika täystuho istuu syöttötuolissa ja vähän hörppää maitoa sit kaataa loput jalkoilleen.Tyytyväisenä kattoo ku maito valuu jalkoille ja edelleen lattialle.Siis näitä hänen jälkiään saa olla tuon tuosta siivoomassa.Muutakin sotkua tekee .Olen välillä ihan naatti.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:23"]Vaimo
[/quote]
hyvä jos sentään on pieni ettei mikään siiderivalas.
Miehen vaatteet, joita se levittelee ympäri asuntoa. Sillä on ärsyttävä tapa kasata seuraavan päivän vaatteet johonkin olohuoneen nojatuoliin ja sitten jos joku paita täytyy pitää sileänä, niin se on jossain toisessa tuolissa erillään. Argh!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:52"]1.4v poika täystuho istuu syöttötuolissa ja vähän hörppää maitoa sit kaataa loput jalkoilleen.Tyytyväisenä kattoo ku maito valuu jalkoille ja edelleen lattialle.Siis näitä hänen jälkiään saa olla tuon tuosta siivoomassa.Muutakin sotkua tekee .Olen välillä ihan naatti.
[/quote]
jalkoilleen? Taas uusi sana jota ei osata taivuttaa. Jaloilleen...
AAMUSUIHKU ja kännykän liian lyhyt laturin johto :D
Aamu-uninen kuopus.
Hän ei ole "rasite" muulloin, kuin silloin (=joka arkiaamu) kun yritän kammeta häntä sängystä ylös ja kouluun.
Kuopus on täysin kuiva pissojen suhteen, mutta kakka tulee aina mihin sattuu. Onneksi tämä (ainakin toivottavasti) on vain ohimenevä vaihe.
Ei ehkä se kaikkein ärsyttävin juttu, mutta tuli mieleen nyt kun oli juuri ajankohtainen ;)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:52"]1.4v poika täystuho istuu syöttötuolissa ja vähän hörppää maitoa sit kaataa loput jalkoilleen.Tyytyväisenä kattoo ku maito valuu jalkoille ja edelleen lattialle.Siis näitä hänen jälkiään saa olla tuon tuosta siivoomassa.Muutakin sotkua tekee .Olen välillä ihan naatti.
[/quote]
Laita maitoa kuppiin kerrallaan vain vähän. Ja nauti pikkulapsiajasta! T. 35 ja 32 vuotiaiden haikea äippä
Täystuho koira. Koira pieni, tuhot isot. :(
Se, kun meillä on roskakatokselle pitkä matka ja tietysti sinne väärään suuntaan. Pitää aina ihan erikseen laittautua roskiksen vientiin, ei onnistu mikään ohimennen heittäminen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:55"]AAMUSUIHKU ja kännykän liian lyhyt laturin johto :D
[/quote]
Kännynjohto (Samsung Galaxy S3) on kamalan lyhyt. Joskus vähän harmittaa.
Kun silmälasit on koko ajan likaiset, mulla on pitkät ripset ja ne osuu linssiin ja saa pestä monta kertaa päivässä, argh.