Suvi Teräsniskan mummotyyli? Hääpuku?
Olen aina ihmetellyt Suvin makua pukeutumisensa suhteen. Todella mummomainen ja vanhentava tyyli. Ei millään tavalla imartele vartaloa tai tuo hänen nuoruuttaan esiin. Näyttää vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Haluaakohan hän näyttää vanhemmalta vai onko tyyli hakusessa? Olisi niin nuori ja nätti nainen... Makunsa toki kullakin, tämä mun mielipide. Tiedän, että tulee alapeukkuja, mutta kaipa saan sanoa mielipiteeni julkisuuden henkilöstä, eikö?
Kommentit (57)
Mä en ole ikinä Suvia fanittanut ja Yön musiikkia suorastaan inhoan mutta siitä huolimatta kehuin tuota pukua koska mun mielestä se on kaunis ja persoonallinen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:24"]
En minä Suvin onnellisuuteen tai tyylinsä puutu, toki saa ollaa ihan millainen vaan:) Kerroin VAIN ja ainoastaan oman mielipiteeni. Joten relatkaa Suvi-fanit. Nätti ja varmaan kiva flikka.
[/quote] Ihan rentoja mielipiteitä mielestäni olivat nämä suvin puvunpuolesta mielipiteet.
En minä Suvin onnellisuuteen tai tyylinsä puutu, toki saa ollaa ihan millainen vaan:) Kerroin VAIN ja ainoastaan oman mielipiteeni. Joten relatkaa Suvi-fanit. Nätti ja varmaan kiva flikka.
[/quote]
Miksi se pitää kertoa? Mikä siinä sun mielipteessä on sellaista että meidän kaikkien on ihan pakko se kuulla?
[/quote]
Tämä siis ap. Hyvää Syksyä kaikille tyyleille! Minusta tyyliasioista on AINA kiva kiistellä ja JOKAINEN on oikeassa:). I rest my case.
En tykkää, mutta Suvi näyttää onnelliselta :)
Puvun ongelma on ehkä se että tasapaksunsi liikaa? Ihana kangas kuitenkin!
Kaunis on suvin hääpuku, klassinen ja vanhanajan glamouria. Muusta suvin tyylistä en sitten pidäkään.
Onpa todella kaunis puku ja kampaus, ei kyllä tule "mummo" mieleen muuten kuin positiivisessa mielessä, asu on ajattoman ja arvokkaan näköinen ja peittää sopivasti. Pitsipukuja näkee paljon ulkomaisissa hääblogeissa. Antakaa ap ja muut esimerkki kauniista hääpuvusta!
Ihan nätti, mutta ei mielestäni mikään superkaunis puku noin kokonaisuutena, mutta sentään roimasti parempi kuin ne iänikuiset olkaimettomat, persoonattomat hääkoltut. Ei ole mielestäni mummomainen tai vanhentava, tässä on ilmeisesti taustalla joku ajatus, että kaikki vähänkin peittävä on aina mummokamaa?
Onko hän 25v???
Olen luullut vähintään 10 vuotta vanhemmaksi.
:O
Kaunis nainen kyllä mutta :O 25v?!? :O
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:19"]
Toivottavasti saavat pian toivonsa lapsen. Ihanan onnelliselta näyttää Suvi.
[/quote]
Näyttäisi jo olevan raskaana..
Tuo kirkko on maailman ihanin vihkipaikka, tunnelmallinen, idyllinen, intiimi. Aina haaveilin meneväni siellä naimisiin. Hyvä Suvi!
Nr. 30 lisää, että mulla tulee tosta asusta ja kampauksesta mieleen Venäjän keisarinna tms., erityisesti takaapäin.
Esim tässä kaunis hääpuku, tosin ei varmaankaan kaikkien mielestä...
Minäkin luulin suvia n.10vuotta vanhemmaksi... aivan äimän käkenä olin, kun selvisi kuinka nuori vielä on.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:43"]
Esim tässä kaunis hääpuku, tosin ei varmaankaan kaikkien mielestä...
http://www.stilissima.fi/stilissima/product/the-one-10/
[/quote]
Tylsä ja niin samanlainen kuin kaikki nykyään. Sitä paitsi, tuohon olisi tarvittu bolero tai jakku päälle kirkkoon.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:26"]Mä en ole ikinä Suvia fanittanut ja Yön musiikkia suorastaan inhoan mutta siitä huolimatta kehuin tuota pukua koska mun mielestä se on kaunis ja persoonallinen.
[/quote] Miten IHMEESSÄ morsiamen TAI HÄNEN HÄÄVIERAANSA fanitus liittyy hääpuvun kauneuteen??!! "Suvin hääpuku ei voi olla kaunis koska en pidä erään hänen häävieraansa musiikista" Siis mitä vittua nyt?
Puvun malli teki leveän näköiseksi, tai sitten on raskaana. Muuten ihan kiva nähdä muutakin kuin ainaisia olkaimettomia korsettipukuja.
Musta tuo hääpuku on upea. Voisin pukea itsekin samanlainen. Vanhan ajan klassikkotyyliä, ei niitä iänikuisia sweetheart neckline olkapäät näyttäviä tylsiä pukuja!
Hääpuvulle annan siis ehdottomasti plussat, aivan upea. Mutta muulloin Suvi pukeutuu mun mielestä kyllä vähän tätityyliin. Varmaan koska tekee aika tätimäistä musiikkiakin?