lähtisköhän 110kiloiselta superdietillä
6viikkoa kestävällä superdietillä 7-10kg? onko kokemusta itsellä tai tutuilla? olen jo laihduttanut 13kg mutta tahtoisin pienen spurtin kesän jojoilun jälkeen,pääsisin ns uusiin lukemiin ja kohti alle 100kg,mikä olisi NIIN iso juttu mulle. tämä jutan superdietti olisi siis sellainen väli spurtti,sen jälkeen jatkaisin hitaampaa tahtia normaalisti..(osin syön samalla tavalla jo nyt,rahkaa,raejuustoa,puuroa,marjoja,kasviksia,lihaa kanaa kalaa,jne mutta hiomista löytyy ja en noin tiukasti kuin dietillä)
Kommentit (7)
Ihan mahdollista kun sinulla on noin paljon ylipainoa. Hitaampi aina kestävämpi mutta voisit saada hyvän startin.
juu sellasta välispurttia joka kannustaisi jatkamaan kun tuntuu että kesän jojoilun myötä (mistä koitan oppia pois) paino pyörii samoissa lukemissa ja haluaisi nähdä jo pienempiä lukuja..kun pääsisin edes 103kg niin olisi 20kg lähtenyt. AP
Uskoisin et lähtee. :) itsekin oon painanut tuon 110kg ja sain helposti siitä tiputettua ekat 18kg ilman mitään ihmekuureja, kunnes se sit tuohon tyssäs. Kumman helposti se lähtee kun alkupainoa on noinkin paljon. Nyt tekis mieli itsekin kokeilla superdiettiä :)
mietin että se olisi vain sen 6 viikkoa ja kiloja saattaa lähteä paljonkin isolla painolla.
Miten isoja pudotuksia sillä isosti ylipainoisille suunnitellulla Superdieetillä lähtee? Kiinnostaisi aloittaa aika pian.
miettiny samaa,miten se isojen ihmisten dietti eroaa?
No et sä kuudessa viikossa itseäs tuohon kuntoon oo mässänny niin koitappas vaan olla kärsivällinen. Nopea laihdutus ei ole terveellistä.