Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä testin miehelleni.

Vierailija
16.08.2014 |

Lähetän prepaid-numerosta hänelle viestin esiintyen jonain hemaisevana pimuna, joka on kiinnostunut miehen seurasta. Haluan tietää miten mies reagoi tälläiseen. Ja turha tulla tähän mussuttamaan mitään, meillä on luottamus nollassa miehen sekoilujen takia ja pohdin eroa päivittäin.. tämä nyt vaan tälläinen "last chance"..

En nyt vaan millään keksi mikä olis uskottava "aloitus" tälle, eli mitä kirjoitan ensimmäiseen viestiin...

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:48"]

Kokeile ensin itse hakea Akelta (vai Trafiko se nykyään on) rekkarilla se miehesi numero. Tietääkseni numeron näkemisen haulla voi estää. Ettei vain ole estänyt, jolloin selitys ei mene läpi.

[/quote]

ei Trafilta selvitetä kuin omistaja ja haltija jotka saa aina, numerotiedustelu hoitaa loput ellei salainen.

Vierailija
142/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:42"]Minusta ap vaikuttaa jotenkin henkisesti sairaalta. Jos suhde on ohi, kuten ap asian itse ilmaisee, niin miksi enää pelleillä? Sekopäistä toimintaa.

[/quote]

Voisin tehdä saman. Saisi varmuuden eropäätökselle. Mulle se olisi myös pettäminen. Tällöin olisi helppo jatkaa eteenpäin kun tietää että loppu oli varma eikä kadu jälkeenpäin.

[/quote]

Idiootti. Entäs jos mies ei lähdekään mukaan? Ai että sitten kaikki on ok, happy happy sunshine? Ai sitten pystyt yhtä äkkiä luottamaan 100%? Mitä sä oikein sekoilet?

[/quote]

kyseessä on henkisesti sairas ihminen, joka av-mammoilta opitussa miesvihassaan haluaa löytää vian ja syyn miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:31"]

Tuo rekkari juttu kuulostaa musta niin utopistiselle ja paistaa läpi että se on keksitty! Harva nainen varmaan oikeasti olisi noin stalkkeri.. Minusta uskottavammalta kuulostaa se, että sanoo jossain törmänneensä mieheen ja hänen kaveriltaan on puhelinnumeron pyytänyt. Jos mies sitten kyselee jotain että keneltä, niin ohitat vaan kysymyksen ja sanot että sinun mielestäsi hän on todella kuuma pakkaus ja olisit kiinnostunut tapaamaan.

[/quote]

mun äidin numeron on rekkarilla selvittänyt parikin miestä huolto-asemalla törmättyään. Ei tossa ole mitään outoa!

Vierailija
144/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava ja mahdollisestimpettävä mies kyllä,ihan itse provosoi epäilyjä. Ei siinä sairas tarvitse olla että asia vaivaa. 

Vierailija
145/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:42"]Minusta ap vaikuttaa jotenkin henkisesti sairaalta. Jos suhde on ohi, kuten ap asian itse ilmaisee, niin miksi enää pelleillä? Sekopäistä toimintaa.

[/quote]

Voisin tehdä saman. Saisi varmuuden eropäätökselle. Mulle se olisi myös pettäminen. Tällöin olisi helppo jatkaa eteenpäin kun tietää että loppu oli varma eikä kadu jälkeenpäin.

[/quote]

Idiootti. Entäs jos mies ei lähdekään mukaan? Ai että sitten kaikki on ok, happy happy sunshine? Ai sitten pystyt yhtä äkkiä luottamaan 100%? Mitä sä oikein sekoilet?

[/quote]

No sitten ap varmaan katsoo tilannetta uudelleen. Aika idioottia haukkua tuntematonta palstalaista ihmispaskaksi ja pettäväksi lutkaksi, teillä ei selkeästi ole mitään kokemusta suhteen epäluottamusilanteista. Itse olen "herätellyt" omaa miestäni vähän vastaavanlaisella tempulla. Paljastin toki jälkeenpäin että minä olin tuon takana ja juteltiin asia perusteellisesti läpi. Mies ymmärsi varsin hyvin, miksi koin tarpeelliseksi testata hänen uskollisuuttaa ja kiitti minua että ryhdyin tuollaiseen ja pelastin suhteemme enkä vain jättänyt häntä samantien.

Vierailija
146/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU KERRO JO!

Vierailija
147/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:42"]Minusta ap vaikuttaa jotenkin henkisesti sairaalta. Jos suhde on ohi, kuten ap asian itse ilmaisee, niin miksi enää pelleillä? Sekopäistä toimintaa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sitten ap varmaan katsoo tilannetta uudelleen. Aika idioottia haukkua tuntematonta palstalaista ihmispaskaksi ja pettäväksi lutkaksi, teillä ei selkeästi ole mitään kokemusta suhteen epäluottamusilanteista. Itse olen "herätellyt" omaa miestäni vähän vastaavanlaisella tempulla. Paljastin toki jälkeenpäin että minä olin tuon takana ja juteltiin asia perusteellisesti läpi. Mies ymmärsi varsin hyvin, miksi koin tarpeelliseksi testata hänen uskollisuuttaa ja kiitti minua että ryhdyin tuollaiseen ja pelastin suhteemme enkä vain jättänyt häntä samantien.

[/quote]

Mistä ihmeestä sait päähäsi, ettei ole kokemusta epäluottamustilanteista? Mulla on. Mies petti, ja lemppasin sen välittömästi, enkä alkanut mihinkään lapsellisiin leikkeihin.

Vierailija
148/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy aloittajan miestä, voi kun hän löytäisikin rinnalleen naisen johon voisi luottaa ja joka ei olisi sairaalloisen mustasukkainen ja luulosairas. Anna miehesi mennä ja löytää elämäänsä onni oikean naisen kanssa, sinä et sitä ole missään nimessä.

Toivon miehellesi kaikkea hyvää ja sinulle aloittaja pelkkää paskaa, samoin kuin ketjun muillekin sairaille naikkosille.

Vierailija
149/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:42"]Minusta ap vaikuttaa jotenkin henkisesti sairaalta. Jos suhde on ohi, kuten ap asian itse ilmaisee, niin miksi enää pelleillä? Sekopäistä toimintaa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mistä ihmeestä sait päähäsi, ettei ole kokemusta epäluottamustilanteista? Mulla on. Mies petti, ja lemppasin sen välittömästi, enkä alkanut mihinkään lapsellisiin leikkeihin.

[/quote]

Sitä että kun kaikki tuntuu olevan teidän mielestä noin yksikertaista: toinen pettää -> jätetään samantien. Eli kyseessä joku vakiopanotyyppinen kaveri, jonka voi helposti vaihtaa uuteen jos ei satu meno miellyttämään. Jos oikeasti rakastaa toista ja välittää äärettömän paljon siitä ihmisestä, ei se ero noin yksinkertaista ole.

Vierailija
150/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:55"]No katsotaan nyt vastaako. Toivon tietysti että ei vastaisi niin saattais olla jotain tulevaisuutta vielä meillä jäljellä. Ap

[/quote]

Ei ole. Vaikka mies olisi uskollinen eikä välittäisi viestistä lainkaan, sinä olet tällä pelillä jo tuhonnut suhteenne. Jos mies on kunnollinen, joudut valehtelemaan hänelle loppuikäsi tästä leikistä. Jättäisin sut hetkessä, jos jäisit kiinni.

[/quote]

komppaan. se jää sulle aina omalletunnolle jos mies ei menekään retkuun.

Vierailija
151/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee oikeasti tarvetta kääntyä näin salamyhkäisiin perseilyihin ja pelata pelejä puolison tunteilla, koska se ehkä pettäisi tilaisuuden tullen.... Ap, sinä et ole valmis parisuhteisiin. Ihmiset eivät ole leluja. Ei tulisi kuuna päivänä mieleen lähteä testailemaan mieheni uskollisuutta millään lapsellisilla peleillä.

Vierailija
152/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.

[/quote]

Ihan sama, mutta luuletko tosissasi, että saat luottamuksen rakennettua uudelleen rikkomalla itse luottamuksen?

Suhteenne on ohi, on säälittävää, ettet pysty hyväksymään sitä vaan yrität valhein keksiä tekosyyn miehen jättämiseen.

[/quote]

Jep. Kiitos mielipiteestäsi, nyt voitkin varmasti lopettaa tämän ketjun seuraamisen ja kommentoinnin. Ja kyllä, itseasiassa olen aika varma että luottamukseni miestä kohtaan paranisi jos huomasin että se ei korvaansa lotkauta tälläselle viestille.

[/quote]

niin, tällä kertaa ei lotkauta.

entäs vuoden päästä pikkujouluissa?

Vierailija
153/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.

[/quote]

Ihan sama, mutta luuletko tosissasi, että saat luottamuksen rakennettua uudelleen rikkomalla itse luottamuksen?

Suhteenne on ohi, on säälittävää, ettet pysty hyväksymään sitä vaan yrität valhein keksiä tekosyyn miehen jättämiseen.

[/quote]

Jep. Kiitos mielipiteestäsi, nyt voitkin varmasti lopettaa tämän ketjun seuraamisen ja kommentoinnin. Ja kyllä, itseasiassa olen aika varma että luottamukseni miestä kohtaan paranisi jos huomasin että se ei korvaansa lotkauta tälläselle viestille.

[/quote]

niin, tällä kertaa ei lotkauta.

entäs vuoden päästä pikkujouluissa?

[/quote]

Tämä. Ei mitään lisättävää.

Vierailija
154/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:55"]No katsotaan nyt vastaako. Toivon tietysti että ei vastaisi niin saattais olla jotain tulevaisuutta vielä meillä jäljellä. Ap

[/quote]

Ei ole. Vaikka mies olisi uskollinen eikä välittäisi viestistä lainkaan, sinä olet tällä pelillä jo tuhonnut suhteenne. Jos mies on kunnollinen, joudut valehtelemaan hänelle loppuikäsi tästä leikistä. Jättäisin sut hetkessä, jos jäisit kiinni.

[/quote]

komppaan. se jää sulle aina omalletunnolle jos mies ei menekään retkuun.

[/quote]

av-mammalle tärkeintä on miehen nöyryytys, kostaminen ja miesviha.

oma elämä on niin pientä ja merkityksestöntä, että keksimällä keksitään vihollinen.

useimmiten se on mies.

tai naapuri / sukulainen / kaupan kassa / liian hyvännäköinen nainen / ihan mitä tahansa.

vihata pitää, koska oma elämä on paskaa , eikä voi sitä myöntää.

ryhdistäytkää  nyt jo kantturat!

Vierailija
155/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin nyt, niin auton rekkarilla saa miehen nimen ja nimellä sitten numeron selvitettyä. Eli se on nyt ok. Ajattelin tälläistä viestiä:

Moikka, katsoit mua eilen niin pitkään kaupassa että selvitin sun numeron auton rekkarista, kiinnostaisko tavata ihan tarkoituksella joku kerta? :)

Saa ehdottaa parempia jos toi tökkii? Ap

[/quote]Ääh, liian nössö pettäjälle! Tuohan on ihan kuin jonkun 16 vuotiaan kirjoittama! Älä mene yksityiskohtiin, vaan suoraan asiaan. Kirjoitit ekassa viestissäsi, että esiinnyt hemaisevana pimuna, mutta tuossa ei ollut mitään hemaisevaa ja mielenkiintoista. Jos miehesi on tissimiehiä, niin laita vaikka jotkut hyvät mitä, eli olen se xx/xx/xx vaalea/tumma nainen tai jotakin. Ja tuo tosi tarkoituksella -viesti on auttamattomasti vanhanaikainen, sitä näki jo seuranhakuilmoituksissa 35 vuotta sitten.

Vierailija
156/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:05"]Sääliksi käy aloittajan miestä, voi kun hän löytäisikin rinnalleen naisen johon voisi luottaa ja joka ei olisi sairaalloisen mustasukkainen ja luulosairas. Anna miehesi mennä ja löytää elämäänsä onni oikean naisen kanssa, sinä et sitä ole missään nimessä.

Toivon miehellesi kaikkea hyvää ja sinulle aloittaja pelkkää paskaa, samoin kuin ketjun muillekin sairaille naikkosille.

[/quote]

Mies on kerran aijemmin jo petttänyt ap:n luottamuksen ja silti toivotat hänelle pelkkää hyvää?

Vierailija
157/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin nyt, niin auton rekkarilla saa miehen nimen ja nimellä sitten numeron selvitettyä. Eli se on nyt ok. Ajattelin tälläistä viestiä:

Moikka, katsoit mua eilen niin pitkään kaupassa että selvitin sun numeron auton rekkarista, kiinnostaisko tavata ihan tarkoituksella joku kerta? :)

Saa ehdottaa parempia jos toi tökkii? Ap

[/quote]

Ei vaan näin:

Hei! Tavattiin tässä taannoin. Olisi mukava tavata, muistatkohan mua?

Jos mietit jotain nimeä viestiin niin laita vaikka joku luokkakaverisi nimi, menee aikasta lähelle :p

Nimim. kokemusta on, ja ajalta kun kännykät oli juuri tullu kauppoihin. Onnea, se oli valaiseva kokemus :)

Vierailija
158/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana miten jotkut täällä tulevat saarnaamaan! Mitä pahaa tuossa nyt on? Pientä leikittelyä ja hupia vain, ei se pettäjämieskään ihan pulmunen ole, joten viestiä vaan eteenpäin! Saarnaajat huolehtikoot oman miehensä siveydestä, ei aina tarvitse olla niin tosikko... :-D

Vierailija
159/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
160/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä luisumassa tämä homma aloittajan hyppysistä. Jos ei suhteessa ole luottamusta, niin ei ole suhdettakaan. Ei sitä ryhdytä testaamaan näin älyttömällä tavalla. Teidän suhde on selvästi ohi ja olisi varmaan helpompaa vaan erota. Minusta alennut tällä keinolla miehesi tasolle (jos hän on sinua siis aikaisemmin pettänyt, mikä ei selviä viestistä). En pystyisi katsomaan itseäni peilistä, jos itse tekisin miehelleni vastaavanlaisen valheenpaljastuskokeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi