Aion tehdä testin miehelleni.
Lähetän prepaid-numerosta hänelle viestin esiintyen jonain hemaisevana pimuna, joka on kiinnostunut miehen seurasta. Haluan tietää miten mies reagoi tälläiseen. Ja turha tulla tähän mussuttamaan mitään, meillä on luottamus nollassa miehen sekoilujen takia ja pohdin eroa päivittäin.. tämä nyt vaan tälläinen "last chance"..
En nyt vaan millään keksi mikä olis uskottava "aloitus" tälle, eli mitä kirjoitan ensimmäiseen viestiin...
Kommentit (181)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.
[/quote]
Ihan sama, mutta luuletko tosissasi, että saat luottamuksen rakennettua uudelleen rikkomalla itse luottamuksen?
Suhteenne on ohi, on säälittävää, ettet pysty hyväksymään sitä vaan yrität valhein keksiä tekosyyn miehen jättämiseen.
[/quote]
Jep. Kiitos mielipiteestäsi, nyt voitkin varmasti lopettaa tämän ketjun seuraamisen ja kommentoinnin. Ja kyllä, itseasiassa olen aika varma että luottamukseni miestä kohtaan paranisi jos huomasin että se ei korvaansa lotkauta tälläselle viestille.
Kiinnostava ketju, jään seuraamaan. Tsemppiä ap.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.
[/quote]
Ihan sama, mutta luuletko tosissasi, että saat luottamuksen rakennettua uudelleen rikkomalla itse luottamuksen?
Suhteenne on ohi, on säälittävää, ettet pysty hyväksymään sitä vaan yrität valhein keksiä tekosyyn miehen jättämiseen.
[/quote]
Jep. Kiitos mielipiteestäsi, nyt voitkin varmasti lopettaa tämän ketjun seuraamisen ja kommentoinnin. Ja kyllä, itseasiassa olen aika varma että luottamukseni miestä kohtaan paranisi jos huomasin että se ei korvaansa lotkauta tälläselle viestille.
[/quote]
Minäminäminäminä.
Vittu, millaista ihmisjätettä tähänkin maahan mahtuu.
laita viestiin vielä, että mies vaikutti kiinnostavalta tai jotain sellaista. jos laitat pelkästään, että mies katsoi pitkään ja siksi nainen ottaa yhteyttä, voi vaikuttaa epätoivoiselta? anna vaikutelma molemminpuolisesta kemiasta ;) kerrothan sitten tänne, miten kävi!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:13"]Kiitän onneani, etten tunne aloittajan kaltaisia ihmisiä.
[/quote]
kiitän onneani, etten tunne aloittajan miehen kaltaisia ihmisiä. t.kolmonen, ed.viesti myös minulta
Tule kertomaan kuulumisia, ap! :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minäminäminäminä.
[/quote] Joku pettäjä siellä mussuttaa ;)
Lähtiskö joku sun kaveri mukaan juoneen? Vaikka joku sellainenkin jonka mies tuntee, vois testata miten miehes reagoi flirttiin. Toi viesti ois hyvä, mutta jos mies ei oikeasti ole katsonut kaupassa ketään niin sitten on vähän paha... Tai mee ite sen kanssa kauppaan, kassalle mennessä valkkaa parhaimman näköisen kassaneidin, meet ite pakkaamaan tavarat ja miehes maksaa ne ostokset. Sit lähetät vaikka sinä kassaneitinä viestiä, on katsonut miehes nimen pankkikortista tms.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minäminäminäminä.
[/quote]
Petätkö itse vai miten noin kolahti?
Ainahan miehet katsovat naisia. Kaupassa, ravintolassa, kadulla, pankissa. Ihan sama missä, aina katsovat. Ei välttämättä joka tapaus jääkään mieleen, mutta varmasti jokan kauppareissulla yhden hyvännäköisen näkee. Kannatan kolmosen ehdotusta.
Tuo rekkari juttu kuulostaa musta niin utopistiselle ja paistaa läpi että se on keksitty! Harva nainen varmaan oikeasti olisi noin stalkkeri.. Minusta uskottavammalta kuulostaa se, että sanoo jossain törmänneensä mieheen ja hänen kaveriltaan on puhelinnumeron pyytänyt. Jos mies sitten kyselee jotain että keneltä, niin ohitat vaan kysymyksen ja sanot että sinun mielestäsi hän on todella kuuma pakkaus ja olisit kiinnostunut tapaamaan.
Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.
En todellakaan haluaisi tuntea aloittajan kaltaista naista. Luulotautinen hullu jolla ei realiteetit ole hallussa ja etsii mielivaltaisesti itselleen syytä löytää vika miehestä vaikka on itse sairas. Mies on pettänyt luottamuksen, niin yksipuolinen esiintulo, että vähänkään loogista ajajttelukykyä omaava ymmärtää aloittajan mielenterveyden olevan luisumassa huolestuttavalle tasolle. Kehoittaisin hakemaan apua, sen sijaan, että sekoilet ja sekoitat oman elämäsi lisäksi muidenkin elämän.
She wanted to test her husband
She knew exactly what to do
A pseudonym to fool him
She couldnt have made the worst move
She sent him scented letters
And he received them
With a strange delight
Just like his wife
But how she was before the tears
And how she was before the years flew by
And how she was when she was beautiful
Miksette vaan eroa? Väheksyt vain itseäsi tälläisellä pelleilyllä.
Minusta ap vaikuttaa jotenkin henkisesti sairaalta. Jos suhde on ohi, kuten ap asian itse ilmaisee, niin miksi enää pelleillä? Sekopäistä toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:38"]Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.
En todellakaan haluaisi tuntea aloittajan kaltaista naista. Luulotautinen hullu jolla ei realiteetit ole hallussa ja etsii mielivaltaisesti itselleen syytä löytää vika miehestä vaikka on itse sairas. Mies on pettänyt luottamuksen, niin yksipuolinen esiintulo, että vähänkään loogista ajajttelukykyä omaava ymmärtää aloittajan mielenterveyden olevan luisumassa huolestuttavalle tasolle. Kehoittaisin hakemaan apua, sen sijaan, että sekoilet ja sekoitat oman elämäsi lisäksi muidenkin elämän.
[/quote]
Mitä luulotautista jos 50% miehistä pettää? Naisilla luku oli joku 1/3 eli reilusti pienempi. Jos kukaan ei pettäisi ja ihmiset välittäisi toisistaan, ei kukaan alkaisi tällaiseen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:38"]Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.
[/quote]
Ööö...luuletko tämä olevan erityisesti joku suomalainen ilmiö??? Honey, menehän vähän maailmalle katsomaan miten julmaa peliä siellä oikeasti pelataan. No poikkeuksena ehkä jotkut muslimimaat, joissa naisen voi hiljentää ja pitää ruodussa vaikka nyrkillä jos niikseen tulee.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:42"]Minusta ap vaikuttaa jotenkin henkisesti sairaalta. Jos suhde on ohi, kuten ap asian itse ilmaisee, niin miksi enää pelleillä? Sekopäistä toimintaa.
[/quote]
Voisin tehdä saman. Saisi varmuuden eropäätökselle. Mulle se olisi myös pettäminen. Tällöin olisi helppo jatkaa eteenpäin kun tietää että loppu oli varma eikä kadu jälkeenpäin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:42"]Minusta ap vaikuttaa jotenkin henkisesti sairaalta. Jos suhde on ohi, kuten ap asian itse ilmaisee, niin miksi enää pelleillä? Sekopäistä toimintaa.
[/quote]
Voisin tehdä saman. Saisi varmuuden eropäätökselle. Mulle se olisi myös pettäminen. Tällöin olisi helppo jatkaa eteenpäin kun tietää että loppu oli varma eikä kadu jälkeenpäin.
[/quote]
Idiootti. Entäs jos mies ei lähdekään mukaan? Ai että sitten kaikki on ok, happy happy sunshine? Ai sitten pystyt yhtä äkkiä luottamaan 100%? Mitä sä oikein sekoilet?
Psykopaatin ja narsistin suhde harvoin toimii.