Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin käsiksi mieheeni

Vierailija
15.08.2014 |

Nyt hävettää ja kaduttaa.

Miten tästä eteenpäin?

Saa kivittää.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:04"]

Ei saatana. Luulin että suomi24:ssa on urpoja mutta avläiset pääsette listan huipulle :D Tässä oli katuva aloittanut ketjun asiallisesti ja sitten tulee porukkaa tukemaan kuinka teki ihan oikein. Jos mies tulee tänne ja kertoo katuvansa, on hän mielisairas ja kaikki miehet on sikoja.

[/quote]

No mitä akkojen palstalta voi odottaa? Täällä armeijan käynyt mies eli kansalaisvelvollisuuden suorittanut on sotahullu idiootti joka tuhosi elämästään sen ajan turhaan. C-paperit psyykkisten ongelmien takia (mitä ei edes ole) hakenut lusmu on taas täällä se oikea mies joka toimii oikein...

Vierailija
42/48 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:42"]

Meille tuli riitaa täysin turhasta ja typerästä asiast. Sanoin miehelle, että anna mun nyt olla hetki rauhassa ja lähdin pois. Mies seurasi, ja toistin pyynnön. Ei uskonut vaan seurasi edelleen, jolloin kilahdin. Mies ei siis tehnyt muuta kuin jankkasi eikä jättänyt mua yksin rauhoittumaan, vaikka pyysin. Ei ole koskaan satuttanut fyysisesti. Syy oli siis ihan minussa.

Missä on vihanhallintakursseja ja miten niille pääsee?

-ap

[/quote]

Miksi olet tuollaisessa parisuhteessa? Mies on haitaksi sulle ja sä miehelle.

[/quote]

Mies on paras ystäväni ja meillä on hyvä suhde, yleensä on mukava olla yhdessä ja ymmärrämme toisiamme.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 07:51"]

Tässä on juuri sellainen nainen joka käy käsiksi.. http://i.imgur.com/Ut15fVu.gif

Ei tuommonen hauskaa ole  :(

[/quote]

ihan kuin smokahontas 

Vierailija
44/48 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:42"]

Meille tuli riitaa täysin turhasta ja typerästä asiast. Sanoin miehelle, että anna mun nyt olla hetki rauhassa ja lähdin pois. Mies seurasi, ja toistin pyynnön. Ei uskonut vaan seurasi edelleen, jolloin kilahdin. Mies ei siis tehnyt muuta kuin jankkasi eikä jättänyt mua yksin rauhoittumaan, vaikka pyysin. Ei ole koskaan satuttanut fyysisesti. Syy oli siis ihan minussa.

-ap

[/quote]

[/quote]

Mies on paras ystäväni ja meillä on hyvä suhde, yleensä on mukava olla yhdessä ja ymmärrämme toisiamme.

-ap

[/quote]

mitä tapahtui? miksi kävit käsiksi?  

mieti omaa käyttäytymistäsi miksi käytät väkivaltaa 

Vierailija
45/48 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 09:25"]

-ap

[/quote]

[/quote]

-ap

[/quote]

mitä tapahtui? miksi kävit käsiksi?  

mieti omaa käyttäytymistäsi miksi käytät väkivaltaa 

[/quote]

Ja parhaita ystäviä satutetaan? Ei tuo teidän keskinäinen ymmärrys taida kovin korkeatasoista olla.

Vierailija
46/48 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, Piekse sitä sikaa!

Vierailija
47/48 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:42"]

-ap

[/quote]

Pitäiskö teidän mennä pariterapiaan keskustelemaan kommunikointitavoistanne? Yhdessä tai erikseen? Yllä kuvailemassasi tilanteessa miehesi käyttäytyi ikävästi ja sinä olit väkivaltainen. Kumpikaan ei ole hyvä asia. Oliko ensimmäinen kerta?

Vierailija
48/48 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa anteeksi jos kumppani esim. Tönäisisi minua kevyesti tai ravisteltisi kevyesti olkapäistä tai pitäisi kiinni. Mutta en sitä, jos joku läimisi tai potkisi tai heittelis mua tavaroilla. Riippuu ihan, millä tavalla oot käynyt mieheen käsiksi. Joka tapauksessa tarvitsette jotain apua jos aiotte jatkaa suhteessa.