Kävin käsiksi mieheeni
Nyt hävettää ja kaduttaa.
Miten tästä eteenpäin?
Saa kivittää.
Kommentit (48)
Aika kiihottavalta kuulosti tuo otsikko. Uhh
ketjun alkupää paljastaa hyvin av-mamman ajattelumaailman. miehen saa hakata.
lastakin saa pätkiä pataan, toisen pitkän viestiketjun mukaan. siis nainen saa.
Hakkaan joka huoran, joka minua lyö. Läimäytä minua ja olet aamulla teholla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:23"]
[/quote]
Peukutusten perusteella hiljaiset mammat ovat enimmäkseen toista mieltä.
Väkivalta on väärin oli tekijä mies tai nainen. Vain tekijä on vastuussa. Jos tuntee provosoituvansa väkivaltaan asti toisen puheista tai tekemisistä, pitää poistua tilanteesta ennen kuin se menee niin pitkälle. Ja mennä terapiaan tms. (Samahan pätee henkiseenkin väkivaltaan.)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Tuo ajattelutapa on sallitua vain naisille. Esimerkkejäkin saamme lukea jatkuvasti lehdistä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:12"]Mä en uskaltaisi. Mies 2 m pitkä, 106 kg, minä 168 cm, 57 kg. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti.
[/quote]
Mikä sun kuppikoko on?
[/quote]
70D, liittyy asiaan miten?
[/quote]
Posliini??
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:53"]
[/quote]
Väkivalta on väärin oli tekijä mies tai nainen. Vain tekijä on vastuussa. Jos tuntee provosoituvansa väkivaltaan asti toisen puheista tai tekemisistä, pitää poistua tilanteesta ennen kuin se menee niin pitkälle. Ja mennä terapiaan tms. (Samahan pätee henkiseenkin väkivaltaan.)
[/quote]
miksi sitten lapsen hakkaamista puolusteltiin pitkässä ketjussa paljon?
miksi tämänkin ketjun alkupäässä haettiin syytä miehestä, vaikka jo aloitus kertoi,
että ap on psyko-ämmä?
syy = miesviha ja av-mammat
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:53"]
[/quote]
[/quote]
miksi sitten lapsen hakkaamista puolusteltiin pitkässä ketjussa paljon?
miksi tämänkin ketjun alkupäässä haettiin syytä miehestä, vaikka jo aloitus kertoi,
että ap on psyko-ämmä?
syy = miesviha ja av-mammat
[/quote]
Lapsenhakkausketjua en ole lukenut. Tämän ketjun ensimmäisten vastausten peukutuksia tarkoitin. Epäilen (toivon?) että väkivaltaa puolustavat viestit ovat provoilua.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Toi on niin totta. Tollasia puolisoja on, että jos toinen läpäisee niin. Toinen pisteleeeoikein kunnolla sitten takaisin, jos ei heti niin joskus myöhemmin, kun on kerännyt vihansa tarpeeksi. Älkää pliis lyökö toisianne. Älkää ekaa kertaa ja älkää kostako.
Se on niin kamalaa. Terveisin, lapsi, jonka vanhemmat toisilleen noin teki.
Ei siinä ole kunniaa kummallakaan.
Meille tuli riitaa täysin turhasta ja typerästä asiast. Sanoin miehelle, että anna mun nyt olla hetki rauhassa ja lähdin pois. Mies seurasi, ja toistin pyynnön. Ei uskonut vaan seurasi edelleen, jolloin kilahdin. Mies ei siis tehnyt muuta kuin jankkasi eikä jättänyt mua yksin rauhoittumaan, vaikka pyysin. Ei ole koskaan satuttanut fyysisesti. Syy oli siis ihan minussa.
Missä on vihanhallintakursseja ja miten niille pääsee?
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:30"]Hakkaan joka huoran, joka minua lyö. Läimäytä minua ja olet aamulla teholla.
[/quote]Tulehan sika mun kätteni iloks, ni voit mennä ohittaa sen tehon.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:12"]Mä en uskaltaisi. Mies 2 m pitkä, 106 kg, minä 168 cm, 57 kg. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti.
[/quote]
Mikä sun kuppikoko on?
[/quote]
[/quote]....mutta kerroitpa toki.
Läimäytä mina niin olet teholla. Kyllä ihmisen saa tehokuntoon. Suomen Poliisi valvoo kuitenkin kansalaisten turvallisuutta ja pian olet sellissä selittämässä tekosiasi eli toisen tahallista vahingoittamista. Tuomioistuimet antavat rangaistuspäätöksiä ja sinun kohdallasi suunnitelmallinen toisen vahingoittaminen tarkoittaa sitä, että sinun tekemää rangaistavaa tekoa tuomioistuimessa arvioidaan
Koventamisperusteet asetuksen mukaa, Rangaistuksen koventamisperusteita ovat:1) rikollisen toiminnan suunnitelmallisuus. Joten teholle toisen saattamisesta saat myös itse aikanaaan tuomion, jota lisäksi saat kantaa myös mielesi painolastina loppuelämäsi ajan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:57"]
[/quote]
Mikä sun kuppikoko on?
[/quote]
[/quote]
Posliini??
[/quote]
Piti nukkuakin välillä. Kiitorata.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:42"]Meille tuli riitaa täysin turhasta ja typerästä asiast. Sanoin miehelle, että anna mun nyt olla hetki rauhassa ja lähdin pois. Mies seurasi, ja toistin pyynnön. Ei uskonut vaan seurasi edelleen, jolloin kilahdin. Mies ei siis tehnyt muuta kuin jankkasi eikä jättänyt mua yksin rauhoittumaan, vaikka pyysin. Ei ole koskaan satuttanut fyysisesti. Syy oli siis ihan minussa.
-ap
[/quote]
Googlaa maria-akatemia.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:42"]
Meille tuli riitaa täysin turhasta ja typerästä asiast. Sanoin miehelle, että anna mun nyt olla hetki rauhassa ja lähdin pois. Mies seurasi, ja toistin pyynnön. Ei uskonut vaan seurasi edelleen, jolloin kilahdin. Mies ei siis tehnyt muuta kuin jankkasi eikä jättänyt mua yksin rauhoittumaan, vaikka pyysin. Ei ole koskaan satuttanut fyysisesti. Syy oli siis ihan minussa.
-ap
[/quote]
Miksi olet tuollaisessa parisuhteessa? Mies on haitaksi sulle ja sä miehelle.
Tässä on juuri sellainen nainen joka käy käsiksi.. http://i.imgur.com/Ut15fVu.gif
Ei tuommonen hauskaa ole :(
Ei saatana. Luulin että suomi24:ssa on urpoja mutta avläiset pääsette listan huipulle :D Tässä oli katuva aloittanut ketjun asiallisesti ja sitten tulee porukkaa tukemaan kuinka teki ihan oikein. Jos mies tulee tänne ja kertoo katuvansa, on hän mielisairas ja kaikki miehet on sikoja.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:14"]
[/quote]
Mikä sun kuppikoko on?
[/quote]
[/quote]
Antaisin