Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä

Vierailija
01.08.2021 |

Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.

Kommentit (351)

Vierailija
161/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tulla enemmän ja enemmän siihen tulokseen että miehet todella vihaavat naisia.

Kuka haluaisi kenenkään, saatika kumppaninsa kärsivän näin?

Vierailija
162/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä haluttoman pakottamista seksiin, kai te ymmärrätte sen olevan raiskaus?

Jos se seksi on miehelle se ”rakkauden osoitus” (onttoa naurua) tai suhteen liima (annan mun kaikki kestää), niin mitä ihmettä ne tekee pakottamalla toisen siihen?

Musta tuntuu että valtaosalle miehille se seksi on vallanottoa ja naisten alistamista ja pahoinpitelyä.

Se on se kicksi mitä ne siitä saa.

Onko sulla paljonkin kokemusta miehistä ja parisuhteista miesten ja naisten välillä? Omalla, toki vasta 46v naisen vajavaisella, kokemuksellani sanoisin, että suurin osa miehistä kyllä arvostaa naista ja mm. naisen nautintoa. Suomalaiset miehet myös hyväksyvät naisen itsenäisyyden, jopa velvoittavat siihen, se on sitä tasa-arvoa, johon suomalaiset naiset ovat poikiaan vuosikymmenet kasvattaneet. Ja kyllä seksi miehelle on läheisyyden ja rakkauden osoittamista, miehethän tekevät ja osoittavat sitä toiminnalla muutoinkin. Esim perheelle talon rakentaminen ja vaimon autoon renkaiden vaihto ovat juuri sitä arkipäivän rakkautta. Kannattaa jatkossa valita seuransa paremmin, jos ei löydä tällaisia normaaleita miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kiva miehelle, että innostuisit itsekin asiasta ja tekisit aloitteen?

Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Kysymys naisille (koska jo sata on tykännyt tuosta miesv ihaviestistä):

Eivätkö naiset osallistu aktiin muuten kuin saamalla palvelua? Ei ihme jos koette seksin olevan huonoa.

Velvollisuusseksi ei ole palvelun saamista, se on hyväksikäyttöä, johon suostuu siksi, ettei jaksa kuunnella toisen kiukkuamista. Siinä ei ole mitään mukavaa tai ihanaa, enemmänkin ällöttävää. Joka kerta sen jälkeen inhoaa itseään enemmän ja enemmän. Se vie kyvyn nauttia ja se vie kyvyn kuvitella, että toinen välittäisi. Ei välitä, siksi on seksipakko.

Sinulle ehkä. Ei se kaikille naisille ole niin dramaattista. Osalle se on ihan okei tehdä hyvää rakastamalleen ihmiselle.

164/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 48 vuotias nainen ja saman miehen kanssa ollut 26 vuotta.

Itselläni särähtää pahasti korvaan, miten tässä(kin) keskusteluketjussa puhutaan elämänkumppaneista.

Ristiriitainen fiilis, sillä naisena tätä lukiessani voin kyllä ymmärtää AP:n miestäkin. Jos omaa vaimoa haluaa ja aina tekee turhia aloitteita eikä saa edes silloin kun luvataan niin turhauttaa se. Ymmärrän senkin kyllä jos ei haluja vaan ole, mutta eihän tuossa pitemmän päälle ole vaihtoehtoina kun ero tai lupa antaa käydä vieraissa.

Minä olen siinä onnekkaassa tilanteessa, että mieheni on halunnut minua 26 vuotta, suhteessa on ollut huonompiakin jaksoja seksin saralla minun puoleltani, mutta mieheni on kulkenut rinnallani. Jotakin ihanaa tapahtui minussa kun 40 v tuli mittariin ja nykyään haluan aina ja useasti ...... eikä mieheni valita. Eilen illalla tultiin kaksisteen mökille ja poskiani punoittaa vieläkin alkuyö (aivan ihanaa). Ja kyllä minua surettaa jokainen mies ja nainen, joka ei pääse kokemaan sitä mielihyvää minkä toisen ihmisen kosketus/läheisyys tuo.

On ollut aikoja kun en seksiin pystynyt ja on myös ollut aikoja kun tavallaan ei olisi voinut seksi vähempää kiinnostaa, mutta miehen kosketellessa kuitenkin kroppa herännyt haluamaan ja hommat on hoidettu ja on ollut aikoja kun rakastellaan viikonloppuisin 5 kertaa jne .... 26 vuoteen mahtuu paljon. Kaiken lähtökohtana on kuitenkin ollut aina toisen kunnioitus ja rakkaus.

Vierailija
165/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairaita käsityksiä miehillä seksistä!

Kukaan ei voi ”pihdata” koska kenellekään ei ole oikeutta seksiin/ kukaan ei ole velvollinen seksiin ikinä.

Vierailija
166/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan tulla enemmän ja enemmän siihen tulokseen että miehet todella vihaavat naisia.

Kuka haluaisi kenenkään, saatika kumppaninsa kärsivän näin?

Ilmeisesti naiset, kun he kokevat oikeudekseen halveksia toisen perustarpeita.

Vierailija
167/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Eivätkö naiset osallistu aktiin muuten kuin saamalla palvelua? Ei ihme jos koette seksin olevan huonoa.

Velvollisuusseksi ei ole palvelun saamista, se on hyväksikäyttöä, johon suostuu siksi, ettei jaksa kuunnella toisen kiukkuamista. Siinä ei ole mitään mukavaa tai ihanaa, enemmänkin ällöttävää. Joka kerta sen jälkeen inhoaa itseään enemmän ja enemmän. Se vie kyvyn nauttia ja se vie kyvyn kuvitella, että toinen välittäisi. Ei välitä, siksi on seksipakko.

Sinulle ehkä. Ei se kaikille naisille ole niin dramaattista. Osalle se on ihan okei tehdä hyvää rakastamalleen ihmiselle.

Suurimmalle osalle velvollisuusseksi on yhtä miellyttävää kuin hammaskiven poisto. He tietävät varsin hyvin, että jos mies rakastaisi, niin tämä ei vaatisi moista. Kyse on pelkästä vallasta, ei rakkaudesta lainkaan.

Vierailija
168/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä haluttoman pakottamista seksiin, kai te ymmärrätte sen olevan raiskaus?

Jos se seksi on miehelle se ”rakkauden osoitus” (onttoa naurua) tai suhteen liima (annan mun kaikki kestää), niin mitä ihmettä ne tekee pakottamalla toisen siihen?

Musta tuntuu että valtaosalle miehille se seksi on vallanottoa ja naisten alistamista ja pahoinpitelyä.

Onko sulla paljonkin kokemusta miehistä ja parisuhteista miesten ja naisten välillä? Omalla, toki vasta 46v naisen vajavaisella, kokemuksellani sanoisin, että suurin osa miehistä kyllä arvostaa naista ja mm. naisen nautintoa. Suomalaiset miehet myös hyväksyvät naisen itsenäisyyden, jopa velvoittavat siihen, se on sitä tasa-arvoa, johon suomalaiset naiset ovat poikiaan vuosikymmenet kasvattaneet. Ja kyllä seksi miehelle on läheisyyden ja rakkauden osoittamista, miehethän tekevät ja osoittavat sitä toiminnalla muutoinkin. Esim perheelle talon rakentaminen ja vaimon autoon renkaiden vaihto ovat juuri sitä arkipäivän rakkautta. Kannattaa jatkossa valita seuransa paremmin, jos ei löydä tällaisia normaaleita miehiä.

Aika haaveilumaailmasta tämä sepustus!

No naisvihamieliset miehet tulevat viestiäsi peukuttamaan.

Ei se ole seuran valitseminen, näitä miehiä on kaikkialla.

Vierailija
169/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se parisuhteessa ole välttämättä pakottamista, jos toista ei sillä hetkellä haluttaisi. Ihmiset on niin erilaisia tuossakin asiassa. Meillä ainakin toimii näin. Ei minukaan aina välttämättä aina haluta, kun vaimo haluaa. Heitän itseni selälleen, ja sanon siinähän sitä, kunhan vaan laittaa seisomaan, se riittää. Mutta siitä en oikein tykkää kun hän välillä kiittää.

Vierailija
170/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi ”pihdata” koska kenellekään ei ole oikeutta seksiin/ kukaan ei ole velvollinen seksiin ikinä.

Kyllä se on perusoletus, että parisuhteessa on kaksi ihmistä jotka haluaa keskenään seksiä, ja jos ei ole niin asialle tehdään jotain. Miellyttämisseksi, ero tai luvan kanssa vieraissa käyminen on ihan hyviä vaihtoehtoja. Jostain syystä ainut haluttomalle kelpaava vaihtoehto tuntuu olevan yksipuolisesti saneltu selibaatti. Sori, ei mene niin.

Vierailija
171/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Itselläni särähtää pahasti korvaan, miten tässä(kin) keskusteluketjussa puhutaan elämänkumppaneista.

Ristiriitainen fiilis, sillä naisena tätä lukiessani voin kyllä ymmärtää AP:n miestäkin. Jos omaa vaimoa haluaa ja aina tekee turhia aloitteita eikä saa edes silloin kun luvataan niin turhauttaa se. Ymmärrän senkin kyllä jos ei haluja vaan ole, mutta eihän tuossa pitemmän päälle ole vaihtoehtoina kun ero tai lupa antaa käydä vieraissa.

Minä olen siinä onnekkaassa tilanteessa, että mieheni on halunnut minua 26 vuotta, suhteessa on ollut huonompiakin jaksoja seksin saralla minun puoleltani, mutta mieheni on kulkenut rinnallani. Jotakin ihanaa tapahtui minussa kun 40 v tuli mittariin ja nykyään haluan aina ja useasti ...... eikä mieheni valita. Eilen illalla tultiin kaksisteen mökille ja poskiani punoittaa vieläkin alkuyö (aivan ihanaa). Ja kyllä minua surettaa jokainen mies ja nainen, joka ei pääse kokemaan sitä mielihyvää minkä toisen ihmisen kosketus/läheisyys tuo.

On ollut aikoja kun en seksiin pystynyt ja on myös ollut aikoja kun tavallaan ei olisi voinut seksi vähempää kiinnostaa, mutta miehen kosketellessa kuitenkin kroppa herännyt haluamaan ja hommat on hoidettu ja on ollut aikoja kun rakastellaan viikonloppuisin 5 kertaa jne .... 26 vuoteen mahtuu paljon. Kaiken lähtökohtana on kuitenkin ollut aina toisen kunnioitus ja rakkaus.

Älä surkuttele minua sen takia ettei minua kosketeta.

Ole sen sijaan surullinen ette saa kokea rakkautta, koska on pakko suostua seksiin.

Se minua harmittaa.

Vierailija
172/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Tämä, kaiken lähtökohtana pitää olla kunnioitus ja rakkaus. Jos haluttomuuteen on jokin muu syy kuin näiden puute, asialle kannattaisi yrittää tehdä jotain. Jos taas syynä on jompi kumpi, kannattaa lähteä eri suuntiin.

On väärin painostaa halutonta seksiin, mutta on myös väärin pakottaa halukas elämään ilman tekemättä itse omalle ongelmalleen mitään. Haluttomuus on nimittäin jokaisen oma ongelma, ja kieltämällä seksi siitä tehdään samalla myös sen toisen ongelma. Jos haluttomuus johtuu puolisosta eikä puoliso ole halukas muuttamaan asioita, silloin näkee puolison rakkauden ja kunnioituksen määrän. Jos haluttomuus johtuu muusta, eikä itse ole valmis tekemään asialle mitään, silloin näkee oman rakkauden ja kunnioituksen määrän.

Vierailija
173/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen käytös lähentelee raiskausta. Muista ap, että raiskauksesta voi tehdä rikosilmoituksen myös avioliitossa. Jos mies pakottaa seksiin, se on raiskaus

Sinusta tehtiin juuri raiskausilmoitus

Vierailija
174/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle velvollisuusseksi on yhtä miellyttävää kuin hammaskiven poisto. He tietävät varsin hyvin, että jos mies rakastaisi, niin tämä ei vaatisi moista. Kyse on pelkästä vallasta, ei rakkaudesta lainkaan.

Tämä ei kyllä vastaa lainkaan niitä kokemuksia joita olen omasta tuttavapiiristäni kuullut. Eikä se mies läheskään aina edes vaadi. Rakastava puoliso voi ihan itse haluta pitää kumppanin tyytyväisenä, jopa oma-aloitteisesti.

Vierailija
175/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaajat alapeukuttaa.

Vierailija
176/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei meilläkään velvollisuusseksiä vaadittu. Minä suostuin siihen ihan vaatimatta koska tiesin ettei mies jaksa aikaansa pitempää seksitöntä parisuhdetta. Ja haluttomuus ei johtunut miehestä, vaan e-pillereistä. En minä miehelle sanonut ettei huvita, koska ei se hänen vikansa ollut eikä hän olisi pystynyt asialle mitään tekemään.

Vierailija
177/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Älä surkuttele minua sen takia ettei minua kosketeta.

Ole sen sijaan surullinen ette saa kokea rakkautta, koska on pakko suostua seksiin.

Se minua harmittaa.

Ei se että haluaa tehdä kumppanilleen hyvää ole mikään pakko. Ei minun puolisoni ole mikään pakko hieroa minun niskaani tai rapsuttaa jalkaani, mutta hän tekee niin silti koska hän haluaa tehdä minulle hyvän olon. Joillekin seksi on sama juttu.

Vierailija
178/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä löi kerran nyrkin sängynpäädystä läpi, kun sanoin ei. Välillä myös riisui vaatteitani tai kopeloi, vaikka kielsin. Useimmiten annoin periksi, vaikka ei olisi yhtään huvittanut, kun en halunnut tapella. Onneksi sain voimia lähteä suhteesta. Myötätuntoni on kaikkien niiden puolella, jotka kokevat suhteessaan henkistä tai fyysistä väkivaltaa. 

179/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies rakastaisi niin mies ei haluaisi rakastella vaimoaan.

Tuo, että käyttää sanaa velvollisuusseksi kertoo käyttäjästään paljon.

Vierailija
180/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen antaa väsyneenäkin. Eli olet huono nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi