Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä
Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei apn mies ollut levittänyt ruusunlehtiä vuoteelle, somistanut huonetta tuoksukynttilöillä ja järjestänyt ihanaa romanttista yllätystä sydämenmuotoisella kortilla? Se olisi lisännyt naaraan paritteluhalukkuutta huomattavasti.
Ei muuten toimisi tähän naaraaseen lainkaan. En ole yhtään romanttinen ja tylsistyn sellaisesta. Ja koska mulla on ADHD, tylsistyminen tarkoittaa heti keskittymisen lopahtamista ja suuntautumista muihin asioihin, esimerkiksi pyykinpesuun, kauppalistaan, työjuttuihin… Mulle toimii parhaiten meneminen suoraan asiaan ja homman hoitamista pois suhteellisen nopeasti, ennen kuin se perhanan neurologinen poikkeavuus ehtii huomata että ollaan oltu saman asian parissa jo aika pitkään.
Ymmärrän hemmetin hyvin, mitä tarkoitat. Vaimolla ADHD ja lisäksi vielä hyvin äijämäinen. Se varmaan nauraisi romanttisille hömpötyksille. Näytin tuon viestin hänelle ja samaa mieltä asiasta.
Mä olen samanlainen. Keski-ikäinen akka, kakkos kierroksella. Tykkään kynttilöistä, viinistä, leffoista, musiikista jne mutta ei niitä auta käyttää minään esileikkinä. Keskittyminen hajoaa jotenkin. Myöskään mitään musaa ei voida kuunnella tai telkkaa pitää päällä. Vaikka olisi mikä vaan joutava ohjelma, keskityn siihen enkä mieheeni. Mies ymmärtää tän ja mennäänkin aika suoraan asiaan.
Ei ole diagnoosia tehty siis mutta oli pakko kommentoida kun kuulosti tutulta.
Sori ohis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiva miehelle, että innostuisit itsekin asiasta ja tekisit aloitteen?
Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Kysymys naisille (koska jo sata on tykännyt tuosta miesv ihaviestistä):
Eivätkö naiset osallistu aktiin muuten kuin saamalla palvelua? Ei ihme jos koette seksin olevan huonoa.
Velvollisuusseksi ei ole palvelun saamista, se on hyväksikäyttöä, johon suostuu siksi, ettei jaksa kuunnella toisen kiukkuamista. Siinä ei ole mitään mukavaa tai ihanaa, enemmänkin ällöttävää. Joka kerta sen jälkeen inhoaa itseään enemmän ja enemmän. Se vie kyvyn nauttia ja se vie kyvyn kuvitella, että toinen välittäisi. Ei välitä, siksi on seksipakko.
Sinulle ehkä. Ei se kaikille naisille ole niin dramaattista. Osalle se on ihan okei tehdä hyvää rakastamalleen ihmiselle.
Mäkin ostan kotirauhaa seksillä. Vaikkei kovin pahalta fyysisesti tai psyykkisesti tunnukaan (liukkarillahan limakalvot saa toimimaan), niin kyllä mua välillä ällöttää ajatus siitä, että mies ihan onnellisena lykkii kuivaa reikää eikä uhraa ajatustakaan sille, että mä en saa hommasta mitään. Vuosien myötä päädytty tähän - ja minä sentään olin ennen seksistä nauttiva, aloitteellinen ja miehelle mielellään nautintoa tuottava nainen. Into hiipuu pikkuhiljaa sinnikkäimmälläkin, kun aina jää ilman ellei itse lopuksi räpellä itselleen orgasmia. Ei ole auttanut opettaminen, neuvominen, sanominen hyvällä tai pahalla, miestä ei vain kiinnosta muu kuin oma nautinto. Lapset kun tuosta kasvaa, niin...
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettuani tulin taas miehenä siihen lopputulokseen, että mitään naista ei kannata riesaksi ottaa kun seksikin on niille niin vastenmielistä. Hakataan sitten nyrkkikyllikkiä ja nussitaan yhden illan juttuja.
Ei ole vastenmielistä. Osa miehistäkään ei viitsi eikä halua. Moni nainen kärsii miehen haluttomuudesta, minäkin. Loma mm ohi eikä ihanasta seksistä tietoakaan. Miestä vaan väsyttää. Sitten kun sitä harvoin on niin mies tulee heti ja minä en saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Kysymys naisille (koska jo sata on tykännyt tuosta miesv ihaviestistä):
Eivätkö naiset osallistu aktiin muuten kuin saamalla palvelua? Ei ihme jos koette seksin olevan huonoa.
Velvollisuusseksi ei ole palvelun saamista, se on hyväksikäyttöä, johon suostuu siksi, ettei jaksa kuunnella toisen kiukkuamista. Siinä ei ole mitään mukavaa tai ihanaa, enemmänkin ällöttävää. Joka kerta sen jälkeen inhoaa itseään enemmän ja enemmän. Se vie kyvyn nauttia ja se vie kyvyn kuvitella, että toinen välittäisi. Ei välitä, siksi on seksipakko.
Sinulle ehkä. Ei se kaikille naisille ole niin dramaattista. Osalle se on ihan okei tehdä hyvää rakastamalleen ihmiselle.
Mäkin ostan kotirauhaa seksillä. Vaikkei kovin pahalta fyysisesti tai psyykkisesti tunnukaan (liukkarillahan limakalvot saa toimimaan), niin kyllä mua välillä ällöttää ajatus siitä, että mies ihan onnellisena lykkii kuivaa reikää eikä uhraa ajatustakaan sille, että mä en saa hommasta mitään. Vuosien myötä päädytty tähän - ja minä sentään olin ennen seksistä nauttiva, aloitteellinen ja miehelle mielellään nautintoa tuottava nainen. Into hiipuu pikkuhiljaa sinnikkäimmälläkin, kun aina jää ilman ellei itse lopuksi räpellä itselleen orgasmia. Ei ole auttanut opettaminen, neuvominen, sanominen hyvällä tai pahalla, miestä ei vain kiinnosta muu kuin oma nautinto. Lapset kun tuosta kasvaa, niin...
Minä en antas yhtään mitään tuollaiselle itsekkäälle ukolle. Lopeta niin ehkä oppii. Aina tätä samaa...
Nainen 45 vee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö nauttti seksistä silloinkin jos/kun painostamalla sitä saa? Ei terveellä pohjalla tuo suhde enää.
Tämä. Olen aina ihmetellyt kun naisia syyllistetään pihtaamisesta. Hyvänen aika sentään, kyllä se nainenkin kärsii tilanteesta paljon! Jotain on vaan tapahtunut että tilanne on umpukujassa. Miehen painostus, kiukuttelu ym pahentaa tilannetta. Välttämättä terapeuttikaan ei auta koska haluamisen täytyy lähteä ihmisestä. Jos terapeutti neuvoo pelaamaan esim. seksipelejä, se ei auta. Nainen ei pysty.
Tän takia tulee paljon eroja. Valitettavasti.
Aikanaan uuden miehen kanssa tilanne voi olla eri, joten mikäli seksitön liitto ei ole vaihtoehto, ero valitettavasti on ainoa vaihtoehto.
En käsitä mitä mies saa siitä, jos nainen välillä puoliväkisin suostuu ja toivoo samalla että tilanne olisi ohi mahd pian.
Saman mitä se nainen saa siitä, että mies suuttuu ja kiukuttelee? Eli oman tahtonsa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettuani tulin taas miehenä siihen lopputulokseen, että mitään naista ei kannata riesaksi ottaa kun seksikin on niille niin vastenmielistä. Hakataan sitten nyrkkikyllikkiä ja nussitaan yhden illan juttuja.
Ei ole vastenmielistä. Osa miehistäkään ei viitsi eikä halua. Moni nainen kärsii miehen haluttomuudesta, minäkin. Loma mm ohi eikä ihanasta seksistä tietoakaan. Miestä vaan väsyttää. Sitten kun sitä harvoin on niin mies tulee heti ja minä en saa mitään.
Kai muistat että ainahan miehet sitä hyvää seksiä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai muistat että ainahan miehet sitä hyvää seksiä haluaa?
Kai muistat, että mies saa aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän miesten haluttomuus on lisääntynyt, niin miksiköhän, naiset? Pitäskö vähän muutakin kuin maata lahnana.
Miesten haluttomuus on lisääntynyt, vaikka naiset eivät ole muuttuneet epäaktiivisemmiksi takavuosikymmeniin verrattuna.
Miehet ovat ymmärtäneet että heilläkin on oikeus vaatia seksiltä jotain tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän miesten haluttomuus on lisääntynyt, niin miksiköhän, naiset? Pitäskö vähän muutakin kuin maata lahnana.
Se taas johtu miesten lapsellisuudesta. Ei pleikkari voi olla parempi kuin paska seksi mitä naiset tarjoavat.
Kyllä muuten voi. Ja voihan sitä pleikan pelaamisen lisäksi vetää käteen.
Monesti olen naiselta saanut huonompaa seksiä kuin oma runkku on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taas johtu miesten lapsellisuudesta. Ei pleikkari voi olla parempi kuin paska seksi mitä naiset tarjoavat.
Kyllä muuten voi. Ja voihan sitä pleikan pelaamisen lisäksi vetää käteen.
Monesti olen naiselta saanut huonompaa seksiä kuin oma runkku on.
Ja naiset sata kertaa ei edes huonoa miehen kanssa. Ei mitään!
Tämä tuntuisi ainakin intuitiivisesti järkevältä. Onhan se ihan järkeenkäyvää, että naiset, joilla on keskimääräistä suuremmat halut, ymmärtää paremmin myös sitä turhautumista, joka väistämättä seuraa, jos on aina puutteessa. Lahnanaisilla voi olla niin matala libido, etteivät ole edes koskaan tosiasiallisesti ole kokeneet miltä tuntuu olla puutteessa. Eivät välttämättä ole edes koskaan kokeneet oikeaa kiimaa.