Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelin eilen 35v naisen kanssa, joka ei tiennyt

Vierailija
14.08.2014 |

kuka on Robin (se laulaja). Nainen kysyi, olenko kuullut Robinin kuolemasta. Luulin siis tietenkin aluksi, että kyse oli laulaja-Robinista, koska näyttelijä-Robinista en ole nähnyt käytettävän pelkkää etunimeä. 

Nainen ei myöskään tiennyt, kuka on Justin Bieber (johon jatkettiin, kun puhuttiin siitä laulaja-Robinista). Eikä tiennyt, kuka on Lady Gaga tai Miley Cyrus. 

Olisitko sinä tiennyt keitä Robin, Justin Bieber, Lady Gaga tai Miley Cyrus ovat? Jos et, minkä ikäinen olet?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nuista ketään.

23v

Vierailija
62/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 55 kärjistät liikaa. Ja musta kysymys yleissivistyksestä on toinen keskustelunsa. Tässähän keskusteltiin siitä, mitä se kertoo ihmisestä, jos ei tiedä noita asioita, miten toimii. Musta kyse ei vielä ollut sen arvottamisesta, pitäisikö tietää. Itse ajattelen, että viihde on tärkeä puheenaihe, jos on ihmisten kanssa tekemisissä. Eli jonkinlainen arvo sekin. Ihmisten väliset keskustelut eivät kuitenkaan kaikki ole elämän ja kuoleman välisiä kysymyksiä tai tieteen uusimpia löydöksiä.

Arvostan myös kummitätiäni, joka aikoinaan hyvin kiinnostuneesti syventyi, kun halusin 11-vuotiaana kertoa fanittamastani poikabändistä. Ei teilannut asiaa "tuonikäisten hömpötykseksi, josta hän ei voi mitään ymmärtää". Ajattelen siis, että jokin turhalta tuntuva tieto, voikin olla se, joka luo sillan sinun ja jonkun henkilön välille. Siksi en arvota mitään tietoa turhana tai ajattele, että voisi tietää "liikaa". On sitten eri asia, kuinka syvällistä tuo tieto voi olla. 

Kummitätini kanssa olen muuten jälkeen päin voinut keskustella hyvin monesta muustakin aiheesta.

53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:24"]

kuka on Robin (se laulaja). Nainen kysyi, olenko kuullut Robinin kuolemasta. Luulin siis tietenkin aluksi, että kyse oli laulaja-Robinista, koska näyttelijä-Robinista en ole nähnyt käytettävän pelkkää etunimeä. 

Nainen ei myöskään tiennyt, kuka on Justin Bieber (johon jatkettiin, kun puhuttiin siitä laulaja-Robinista). Eikä tiennyt, kuka on Lady Gaga tai Miley Cyrus. 

Olisitko sinä tiennyt keitä Robin, Justin Bieber, Lady Gaga tai Miley Cyrus ovat? Jos et, minkä ikäinen olet?

[/quote]

Totta kai olisin tiennyt, ja olen 39-vuotias. Tiedän myös, kuka on Norjan ja vaikka Unkarin pääministeri.Tällaiset asiat vaan jokaisen pitää tietää. Aikaansa pitää seurata.

Vierailija
64/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, 41 v.

Vierailija
65/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:57"]

Miksi pitää tietää tällaista , vaan ei ilmaston lämpenemisen vaikutuksia luonnon toimintaan ja lastemme elämään tulevina vuosina.

[/quote]

No siksi, että kukaan ei tiedä oikeasti ilmaston lämpenemisen vaikutuksia luonnon toimintaan tulevina vuosina. On vain arvailuja, kova fakta puuttuu.

Vierailija
66/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että nuo ovat turhista turhimpia julkkiksia. Mitä merkitystä on että tietää tuollaisten olemassa olosta. Minusta tärkeämpiä ihmisiä ovat esim. Esko Valtaoja, näyttelijä Esko Salminen, Tove Jansson ja vasta edesmennyt Lauren Bacall jne.

Nuo mainitsemasi eivät ole elämässään saaneet mitään todella tärkeää aikaan, eivätkä tule saamaan. Mulle Robin on enemmänkin oikealta nimeltään Esa Simonen, jumppamaikka, joka lauleli tuossa 60-, 70-luvuilla. Taisipa olla mukana Dannyn kesäkiertueillakinm.

Vierailija
67/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:24"]

[/quote]

Mä tiedän, mutta mulla on teini-ikäinen sekä alakouluikäinen talossa, lisäksi kummilapset on ikäväliltä 8 - 20 ja pitävät mut ajan tasalla. 

Mulla on miespuolinen kollega jonka lapset ovat jo aikuisia ja joka itse kuuntelee radiosta puhekanavia ja musiikkina on pehmeää jazzia, bluesia, Johny Cashia jne. Hän ei myöskään tiedä kuka on Robin, Justin Bieber tms. Koska häntä ei se musiikki vain kosketa eikä hän sitä myöskään kanavilta kuule.

Mä olen 40 v.

Vierailija
68/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:25"]

Minä tiedän ja olen 49 v.!

[/quote]

Ja minä, 51-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi