Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelin eilen 35v naisen kanssa, joka ei tiennyt

Vierailija
14.08.2014 |

kuka on Robin (se laulaja). Nainen kysyi, olenko kuullut Robinin kuolemasta. Luulin siis tietenkin aluksi, että kyse oli laulaja-Robinista, koska näyttelijä-Robinista en ole nähnyt käytettävän pelkkää etunimeä. 

Nainen ei myöskään tiennyt, kuka on Justin Bieber (johon jatkettiin, kun puhuttiin siitä laulaja-Robinista). Eikä tiennyt, kuka on Lady Gaga tai Miley Cyrus. 

Olisitko sinä tiennyt keitä Robin, Justin Bieber, Lady Gaga tai Miley Cyrus ovat? Jos et, minkä ikäinen olet?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisin ja olen 35.

Vierailija
2/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän ja olen 49 v.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gagan tiedän, mutta en muita ja olen 38- vuotias. 

Vierailija
4/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

58v.

Vierailija
5/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. 54.

Vierailija
6/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, 44

Vierailija
7/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miley cyrusta en ole kuullut. Muut tiedän nimeltä, mutten osaa nimetä yhtään biisiä, paitsi Robinin Frontside ollien.

T. Nainen 37-v

Vierailija
8/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän miettiä millainen 35v ei tiedä noita ja mieleen tulee vain joku täysin pimennossa ollut ylitiukkis vl. Niitäkin nykypäivänä on vähemmän ja vähemmän, mutta ei kai tuo muilta onnistu.

Vierailija
9/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, kun luen roskalehtiä netistä, mutta en kyllä tee sillä tiedolla yhtään mitään. 50-vuotias. 

Vierailija
10/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot laulaja Robin, ajattelen ensimmäisenä häntä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Robyn

Jos näen nimen kirjoitettuna, oivallan tietysti viimeistään asiayhteydestä, että kyse on siitä lapsitähdestä. 

t: n35

Vierailija
11/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, en oikein tiedä miten olisin välttynyt.. Olen 36.

Vierailija
12/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis sitä naislaulaja Robinia vai ROBBIE Williams nimistä brittilaulajaa?

Vierailija
13/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että joku oikeasti voi välttyä tietämästä mitään näistä henkilöistä. En itse osaisi välttämättä nimetä ainuttakaan kappaletta näiltä laulajilta, mutta tiedän heidät ulkonäöltä ja tiedän, että kaikki ovat laulajia. Mistäkö? Ihan jo siitä, että keskustelen ihmisten kanssa, lukaisen kaupan kassalla lööppejä, luen lehtiä, katson uutisia. Vaikken mitenkään ole kiinnostunut popmusiikista, tiedän nämä silti. En myöskään seuraa mitään Salattuja Elämiä tai BB-asioita, mutta kyllä niistäkin vain tulee verkkokalvoille väkisin sen verran tietoa, että ne jäävät aivoihin pyörimään.

En katsonut ensimmäistäkään jalkapallo-ottelua kesällä, mutta silti tiedän, että Saksa voitti MM-kilpailut. Jotka pidettiin Brasiliassa. Vaikkei siis jalkapallo kiinnosta minua pätkääkään.

Vierailija
14/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ikää kohta 39. En olisi välttämättä kaikkia tiennyt joku vuosi takaperin, mutta kummasti tuo lapsen kasvaminen kouluikään alkaa pitää myös nykymusiikissa kiinni, varsinkin kun tuli kuunneltua radiosta vain RadioRockia.

Vierailija
15/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muut, mutta Miley Cyrus on vain nimi, jonka olen kuullut - joku julkkis, en tiedä enempää. 35

Vierailija
16/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:33"]Tarkoitatko siis sitä naislaulaja Robinia vai ROBBIE Williams nimistä brittilaulajaa?

[/quote] eikun sä puhutkin suomen robinista..unoha.

Vierailija
17/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:33"]

Tarkoitatko siis sitä naislaulaja Robinia vai ROBBIE Williams nimistä brittilaulajaa?

[/quote]

Robin, se suomalainen Justin Bieber.

ap

Vierailija
18/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä näistä aiheista keskustele kenenkään kanssa, ja jos en lukisi ip-lehtiä netistä, niin en varmaan tietäisi. Tai no tuosta Robinista jotkut fanien äidit hössöttää, kun ovat käyneet lastensa kanssa konsertissa, sitä ei voi välttyä kuulemasta. 

Vierailija
19/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään, joka ei tietäisi noita ja olen 44. Tosin eräs henkilä kutsui Justin Bieberiä julkisesti Bieveriksi. Saimme makeat naurut, koska hän on noin 60, mutta tyyli on a la barbie.

Vierailija
20/68 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maila saurus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme