"Nuoripari" 35v pestasi mummon miesystävän hoitamaan lapsiaan
Tyttö 3v ja poika 5v jätettiin 60v vaarin hoidettaviksi, kun "nuoripari" halusi "aikuisten aikaa"
Kommentit (18)
Mun isällä oli toisen kierroksen lapset vain vähän isompia isän ollessa 60-vuotias, mikä tässä olikaan se ongelma tällä kertaa
Törkeää jättää lapset vanhuksen vastuulle? Ei noin vanha ihminen jaksa hoitaa pikkulapsia. Kenen kn vastuu, jos jotain sattuu?
Onko tässä nyt jotain väärin? Odotin linkkiä, että on tapahtunut kamalia, mutta ei... en ymmärrä mitä ajat takaa. 60 vuotiaat on työelämässäkin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää jättää lapset vanhuksen vastuulle? Ei noin vanha ihminen jaksa hoitaa pikkulapsia. Kenen kn vastuu, jos jotain sattuu?
Onhan niitä päiväkodeissa tuon ikäisiä hoitajiakin ja lapsia useita. Vastuu on hoitovuorossa olevan jos jotain sattuu. Sen takiahan heille on aikuinen ihminen hoitajaksi pyydetty.
Minusta on ihan kamalaa, kun joudun hoitamaan alle 1-2 vuotiaita lapsia päivittäin 7-8 tuntia. Olen 64 vuotias.
Kyllähän 6Ov hoitavat lapsenlapsiaankin, työikäisiä, eivät vanhuksia.
Pestaaminen kuulostaa siltä että vaivannäkö korvataan. Hienoa, ettei ilmaiskäytetä mummoa, joka on ilmeisesti vielä työiässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuon ikäinen on paremmassa kunnossa kuin kolmekymppiset.
Vierailija kirjoitti:
60- vuotias ei ole mikään vanhus. Et varmaan erottaisi neli kymppistä kuusikymppisestä.
Sehän kuulostaa hyvältä idealta. Ns vaari on varmaan itse halunnut hoitaa. Kuusikymppinen on työikäinen eikä mikään vanhus.
Lapset ei oikeasti lyhyessä hoidossa muuta tarvii kuin turvallisen aikuisen, joka huolehtii perustarpeet.
Paremmalta hoitajalta kuusikymppinen mummon miesystävä kuulostaa kuin tuntematon mll-tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tuon ikäinen on paremmassa kunnossa kuin kolmekymppiset.
Tuo on muuten ihan totta. Tänä päivänä kun tiettyjä kolmikybäsiä kattoo niin voi voi.
Outoa tuossa on se, että 35 v ei ole nuoripari ja 60 vuotiaat ei ole vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan kamalaa, kun joudun hoitamaan alle 1-2 vuotiaita lapsia päivittäin 7-8 tuntia. Olen 64 vuotias.
Miksi joudut? Oletko päiväkodissa töissä?
Tulin itse isäksi vasta 62 v. Vaimoni oli 25 v. Hyvin jaksan edelleen nyt 67 v hoitaa penskoja.
Hienoa, että vanhuksetkin työllistyvät