Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin sairaslomasi!

Vierailija
31.07.2021 |

Kuinka pitkä on pisin sairauslomasi? Millä diagnoosilla?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 päivää. Paha allerginen reaktio, olin sairaalassa 3 päivää. Sain kyllä kuulla pomolta, miten kelvoton työntekijä olen, kun en sairauslomalappuakaan vienyt ennen kuin pääsin sairaalasta. 

No, ohjehan on, että sairaslomatodistus on toimitettava viipymättä työnantajalle.

Kai sovit puhelimessa työnantajan kanssa, että  tuot sairaulomatodistuksen sitten, kun palaat työhön. kun et aikaisemmin pääse sitä tuomaan.

Tällöin on esimiehen turha urputtaa.

Tää sanoi vieneensä saikkulapun kun pääsi sairaalasta. Sairaalastako olis pitänyt lähteä viemään?

Vierailija
42/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin 3vk leikkauksen jälkeen ja siihen perään 2 vk lisää komplikaatioiden takia. Viisi viikkoa siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne elämäntapasairaat jättävät työnsä muiden vastuulle. Mitä vaativampi työ, sitä vaikeampi sijaisia on ulkopuolelta saada. Lisäksi työnantajat haluavat pärjätä halvalla.

Vierailija
44/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 kk masennuksen takia.

Vierailija
45/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko. Eka leikattii laparoskopiassa munasarjakysta, vajaa viikko saikkua. Haava alue sisuskaluissa tulehtui ja saikun lopussa nousi kuume ja hakeuduin sairaalaan. Sairaalassa tulehdusarvot jo pahat joten antibioottitiputukseen. Tulehdusarvot nousi joka päivä, 4 sairaalapäivän ja antibiootyitiputuksen jälkeen uus laparoskopia, putsattiin tulehdusmössö ja alko paraneminen. Kaikkiaan 8 sairaalapäivän jälkeen pääsin kotiin saikkuu jatkamaan.

Muistaakseni viisi päivää olin kotona saikulla sairaalareissun päälle, kunnes uskalsin lähtee taas kouluun, opiskelin tuohon aikaan vasta vain.

Vierailija
46/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa, ja oli ainoa sairasloma koko elämäni aikana, toiset kinuu sairaslomaa kun pieni naarmu tulee.

M67

Vierailija
47/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 päivää. Paha allerginen reaktio, olin sairaalassa 3 päivää. Sain kyllä kuulla pomolta, miten kelvoton työntekijä olen, kun en sairauslomalappuakaan vienyt ennen kuin pääsin sairaalasta. 

No, ohjehan on, että sairaslomatodistus on toimitettava viipymättä työnantajalle.

Kai sovit puhelimessa työnantajan kanssa, että  tuot sairaulomatodistuksen sitten, kun palaat työhön. kun et aikaisemmin pääse sitä tuomaan.

Tällöin on esimiehen turha urputtaa.

Tää sanoi vieneensä saikkulapun kun pääsi sairaalasta. Sairaalastako olis pitänyt lähteä viemään?

Kännykällä kuva lapusta ja kuva työnantajalle, jos ei pääse heti viemään lappua. Ei se tämän vaikeampaa tänä päivänä ole.

Vierailija
48/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää, nilkka meni murskaksi, leikattiin ja kiusattiin. Sitten takaisin töihin.

Vierailija
49/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 päivää, nilkka meni murskaksi, leikattiin ja kiusattiin. Sitten takaisin töihin.

Siis kipsattiin. Tää automode, huoh.

Vierailija
50/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempaa - sairaala- vai työpaikkakiusaaminen?

Vierailija
51/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein vuoden!

Vierailija
52/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5pvää, influenssa.

Vierailija
53/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta, kaularangan välilevynpullistuma konservatiivinen hoito.

Vierailija
54/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen

Vierailija
55/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikkoa, eturistiside- ja kierukkaleikkaus.

Vierailija
56/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuukausi, masennuksen vuoksi. (Olen kärsinyt tuosta siis jo reilu 30 vuotta, pääosin olen ollut ihan työkykyinen.)

Vierailija
57/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vk kohdun ja munasarjan kasvaimenpoiston jälkeen.

Vierailija
58/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin ja ainoa sairasloma 2 viikkoa.

Tyräleikkaus.

M57

Vierailija
59/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti ollut 8 viikkoa, toisella kertaa kyynärluun murtuma, toisella olkapään jänteen repeämä. Työtapaturmia molemmat.

Vierailija
60/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk, imusolmukesyöpä. Hoitona sytostaatit & sädehoito.