Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin sairaslomasi!

Vierailija
31.07.2021 |

Kuinka pitkä on pisin sairauslomasi? Millä diagnoosilla?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta, jatkuu työkyvyttömyyseläkkeenä. Masennus.

Vierailija
62/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko. Kerran iski todella paha flunssa. Toisen kerran isovarvas oli murtunut. Nyt etätyöaikana, olisi murtuneen varpaan kanssa voinut ihan hyvin tehdä töitäkin. Mutta vielä 10 vuotta sitten se ei ollut toimistollamme mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tulehduksellinen suolistosairaus, olen sairastanut sitä 20 vuotta eli koko aikuisikäni.

Tämä sairaus on aiheuttanut minulle kolme pidempää sairauslomaa. Ensimmäisen raskauteni aikana sairastuin kolmisen viikkoa ennen äitiysloman alkua todella ärhäkkään vatsatautiin, ja perussairauteni aktivoitui siitä todella hankalana. Tuolloin jouduin jäämään sairauslomalle äitiysloman alkuun saakka.

Toinen pidempi sairausloma liittyi välillisesti sairauteeni, tarkemmin ottaen lääkitykseeni. Immunosupressiivinen lääkitys ajoi puolustuskykyni niin alas, että sairastuin kuumeiseen keuhkoinfektioon josta en meinannut millään parantua. Menin tosi huonoon kuntoon ja olin lopulta kuukauden pois töistä - tästä joitakin päiviä sairaalahoidossa.

Tämän lisäksi kerran sairauteni on aktivoitunut niin, että olen joutunut olemaan viikon pois töistä jotta tehostettu lääkitys on alkanut helpottaa vointiani.

Koen olevani todella onnekas, että en ole koskaan joutunut leikkauksiin tms toimenpiteisiin, enkä yleensä sairastu mihinkään flunssapöpöihinkään. Olen äärettömän harvoin pois töistä sairauden takia.

Vierailija
64/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4kk, erilaisia oireita raskaana ollessa.

Toinen oli jäätynyt olkapää. En muista tarkkaan, mutta muutaman kuukauden. Toipuminen tosin kesti 2 vuotta! 

Vierailija
65/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa. Ennen aikaisten supistusten vuoksi.

Vierailija
66/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
67/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa ennenaikaisten supistusten ja kohdunkaulan ongelmien takia.

Vierailija
68/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäleikkaus välilevyn tyrä ja halvausoireita jalassa. 1 kk saikkua