Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41.v perheenäiti enkä ole ottanut koronarokotetta

Vierailija
31.07.2021 |

Mitä ajattelet minusta?

Kommentit (304)

Vierailija
41/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys.

Vierailija
42/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v. rokottamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ja sh 46v. Ei koronarokotetta. Vanhustenhoidossa töissä.

Pashapuhetta, vanhustehuollossa ei voi toimia rokottamaton.

Vierailija
44/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti ja sh 46v. Ei koronarokotetta. Vanhustenhoidossa töissä.

Pashapuhetta, vanhustehuollossa ei voi toimia rokottamaton.

Kyllä voi ihan missä tahansa terveydenhuollossa.

Vierailija
45/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä rokotetut ovat kiukkuisia ja aggressiivisia... :D

Vierailija
46/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskaana enkä ole ottanut koronarokotetta. Vielä kuukausi laskettuun aikaan, tartunta toki pelottaa, mutta vielä enemmän mietityttää rokotteesta huonolla tuurilla tulevat haitat vauvalle... Esim punkkirokotteen kolmatta tehostetta ei annettu näin raskaana ollessa (kuulemma aivan poikkeustapauksissa voidaan antaa), niin tietysti näin pikaisesti kehitetyn rokotteen turvallisuus arveluttaa. Synnytyksen jälkeen ajattelin kyllä ottaa rokotteen.

Vierailija
47/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin lapsiasi. He eivät varmaan ole saaneet esim polio- tai jäykkäkouristusrokotuksia pieninä, koska rokotteet on myrkkyä?

Nyt ei ole syytä sotkea kaikkia asioita. Mutta koska kysyit niin on lapset saaneet kaikki tarvittavat rokotukset ohjelmien mukaan. En tietenkään ole rokotevastainen yleisesti, tutkittujen rokotusten suhteen joiden taustaa pystytään vuosikymmenten ajalta avaamaan.

Tämän rokotuksen suhteen olen ollut nyt vain kriittinen, sillä selkeästi sen tuomia haittoja selkeästi piilotellaan.

Ap

Vierailija
48/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen pohtinut.

Missä on se ilo ja innostus siitä, että on itse turvassa? Helpotus ja onni?

Näin rokottamattoman kannalta olisi tietysti kaikkien etu, että tuo rokote toimii niinkun on luvattu. Nyt vaan näyttää siltä, että niin ei ole. Katsokaa itse. Todellisuus on jotain ihan muuta.

Ap

Vierailija
49/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä piikin väliinjättäviä on ihan valtavan paljon. Valtamedia yrittää pitää yllä illuusiota, että suurin osa kansasta olisi sen ottamassa. Tosiasiassa kun vanhukset ja riskiryhmät on piikitetty, siihen tyssää. Eikä tule auttamaan aina vaan läpinäkyvämpi kampanjointi -jo rokotteen ottaneetkin ovat alkaneet ymmärtää, ettei tässä missään vaiheessa ollut kyse kenenkään terveydestä!

Vierailija
50/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työikäisellä ei juuri ole syytä ottaa rokotetta. Meidän perheessä ei kukaan ota.

Lukekaa uutiset ajatuksella.

Vierailija
51/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä piikin väliinjättäviä on ihan valtavan paljon. Valtamedia yrittää pitää yllä illuusiota, että suurin osa kansasta olisi sen ottamassa. Tosiasiassa kun vanhukset ja riskiryhmät on piikitetty, siihen tyssää. Eikä tule auttamaan aina vaan läpinäkyvämpi kampanjointi -jo rokotteen ottaneetkin ovat alkaneet ymmärtää, ettei tässä missään vaiheessa ollut kyse kenenkään terveydestä!

Luulen itsekin juuri näin. Minusta näyttää, että pahin pandemia on jo takanapäin.

Viruksen kannalta edullista on lieventyä ajan myötä sekä tartuttaa enemmän. Eli korkeampi tartuttavuus on toisaalta myös hyvä uutinen, sillä se kertoo omalta osaltaan viruksen lieventyneen.

Onko tällä tavalla koskaan hysterisoitu muita sairauksia maailmassa kuin aikonaan kenties mustaa surmaa? Nyt ei olla lähellekään sellaisen taudin kanssa kyseessä.

Vierailija
52/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teet. Itsekään en halua mitään mikrosiruja verenkiertooni. Esim. Yksi kaverini on alkanut rokotuksen jälkeen urheilla ja lukemaan Hesaria!

Vierailija
53/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v kaksi yliopistotutkintoa suorittanut nainen, yrittäjä jolla useampi työntekijä. En ole ottanut rokotusta, enkä ota. Kustannan kuitenkin rokotteen kaikille työntekijöilleni, jotka sen haluavat ottaa.

Vierailija
54/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNOHDA koko rokotus. Mitä tuota itsekään ihmettelet !

Mutta. Kaikki ROKOTTAMATTOMAT voisivat pitää PUNAISTA HATTUA TAI HUIVIA, jotta näkee kuka ei oo ottanu rokotetta 😂🤣🤭

Vierailija
55/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alitajuinen reaktio siihen, että syvällä sisimmässään tajuaa tehneensä valtavan virheen sosiaalisen paineen takia ja nyt heitä kiukuttaa kun kaikki muut eivät ole tekemässä samaa virhettä. Kyllä minuakin pelottaisi, jos olisin ottanut tuntemattomia vaikutuksia omaavaa kemikaalicocktailia kehooni eikä sitä poiskaan saa.

Vierailija
56/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet järkevä ja ajatteleva yksilö.

Vierailija
57/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alitajuinen reaktio siihen, että syvällä sisimmässään tajuaa tehneensä valtavan virheen sosiaalisen paineen takia ja nyt heitä kiukuttaa kun kaikki muut eivät ole tekemässä samaa virhettä. Kyllä minuakin pelottaisi, jos olisin ottanut tuntemattomia vaikutuksia omaavaa kemikaalicocktailia kehooni eikä sitä poiskaan saa.

Tässä ketjussa kyllä on aika vahva sosiaalinen paine, että sitä piikkiä ei saisi ottaa. Mutta minäpä en olekaan mikään joukon mukana määkivä lammas niin kuin te, vaan ajattelen omilla aivoillani ja otan ensi viikolla tehosteannoksen.

Vierailija
58/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mutta 39-vuotias. Ei kuulu muille. En minäkään puutu muiden rokotuksiin rai rokottamattomuuteen.

Sinun rokottamattomuutesi vaikuttaa muihinkin, toisin kuin rokotuksen ottaneilla. Laumasuoja jää kaltaistesi takia saamatta ja tauti myös leviää herkemmin takiasi.

Lukuisat sairastumiset, ehkä jopa kuolemat, ovat sinun syytäsi.

Vierailija
59/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Darwin award luvassa. Koko perheelle.

Toivotaan että ei. Sitähän ei kukaan voi luvata miten minulle elämässä käy, Koronan, töiden tai ihmissuhteiden suhteen. En vain halua kehooni mitään myrkkyä.

Ap

Mutta vaikutuksiltaan vielä tuntematon virus kelpaa, ou jee.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008160592.html

Vierailija
60/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain toissapäivänä toisen annoksen "myrkkyä" eikä tunnu missään. Rokotteen apuaineet ovat vuosikymmeniä käytettyjä ja turvallisia.

Ihan vain vinkiksi: virusinfektiot laukaisevat mm. autoimmuunisairauksia (diabetes, ms-tauti, keliakia, lupus jne, sekä syöpiä, esimerkiksi kohdunkaulan, suun ja nielun syöpiä.)

Mutta ei ketään tietenkään voi pakottaa uimaan, jos putoaa veteen. Se on itse älyttävä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme