Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41.v perheenäiti enkä ole ottanut koronarokotetta

Vierailija
31.07.2021 |

Mitä ajattelet minusta?

Kommentit (304)

Vierailija
21/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sitten oon huonoakin huonompi ihminen. Ens kuussa mittariin 67 v, vaan rokotus, sitä en ole ottanut enkä ota. Kyhäelmiä mitä tarjotaan ne kun ei herätä luottamusta, enkä toisaalta usko koko koronaan. Korona alkaa olla liian täyteen puhallettu pallo, jonka hössötystouhu odottaa vain poksahtamista ja kas tämä korona katoaa maapallolta.

Vierailija
22/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut jäädä koulut käymättä

En ole minäkään ottanut rokotetta. Kouluja on tullut kyllä käytyä. Aika paljon yliopp. tutkinnon jälkeen. Suomessa ja ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ettei kaikki voi ottaa sitä. äiti 46v.

Vierailija
24/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Darwin award luvassa. Koko perheelle.

Toivotaan että ei. Sitähän ei kukaan voi luvata miten minulle elämässä käy, Koronan, töiden tai ihmissuhteiden suhteen. En vain halua kehooni mitään myrkkyä.

Ap

Vai on rokote myrkkyä? Tuo kertoo kaiken sun älykkyydestä.

Rokotehan ei kerro mitään minun älykkyydestäni, kuten itsekin varmaan ymmärrät.

Se mitä nään ympärilläni koko ajan, on oman empiirisen tutkimukseni tulos, joka on itselleni aivan kiistaton.

Vertaa vaikka vaaralliseen paikkaan liukkaalla tiellä, jossa näet useamman ihmisen peräjälkeen kaatuvan. Onhan se silloin totta, että se paikka on vaarallinen. Vaikka miten joku tohtori sinulle sanoisi, että voi siitä mennä yli ja kulkeminen on turvallista, on kiistaton totuus se että oma kokemus ja omilla silmillä nähdyt tilanteet ovat erilaisia.

Tässä tapauksessa pohjaan oman kommenttini tähän. Olen nähnyt liikaa.

Ap

Vierailija
25/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ottanut koska kaveri oli kipeämpi rokotteen otettuaan kuin mä kun sairastin koronan... Mies 36v

Vierailija
26/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen, että voit olla perheenäiti kauan.

Vierailija
27/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä Pekka Poudan twiitistä. Jos jättää tieten rokotuksen ottamatta ja joutuu sairaalaan, pitäisi maksaa itse sairaala kulut. Minä olen samaa mieltä. Osastot pullistelee nyt 30-40 vuotiaita korona potilaita.

Tieten ei voi jättä rokotusta ottamatta, voi hyvää päivää näitä kirjoituksia. Jos on "tieten": lihottanut itsensä läskikasaksi ja joutuu sairaalaan, jos polttaa tupakka, jos juo viinaa, jos ei huolehdi itsestään "sääntöjen mukaan" ja jos sitä ja jos tätä, pitäisi maksaa itse sairaalakulut.

Lakiin pitää tehdä radikaalit muutokset ja koko terveydenhuolto lakkauttaa, koska jos ajaa vaikka kolarin ja vammoja tulee, niin kuka käski lähteä ajamaan jne. Huomaatko kuinka typeriä kirjoitit, jos Pekka tviittaa, että hypätään kaivoon, hyppäätkö perässä, kun julkisuuden henkilö niin yllyttää.

No, tuo muutaman kymmenen potilaan määrä melkoista liioiteltua pullistelua.

Varmaan huomasit, että olen täysin eri mieltä.

Vierailija
28/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lapsiasi. He eivät varmaan ole saaneet esim polio- tai jäykkäkouristusrokotuksia pieninä, koska rokotteet on myrkkyä?

Vierailija
29/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole ottanut koska kaveri oli kipeämpi rokotteen otettuaan kuin mä kun sairastin koronan... Mies 36v

No sinä älykääpiö et rokotetta tarvitse, jos olet jo taudin sairastanut.

Vierailija
30/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan koronarokotusta, mutta kävin tällä viikolla rokotuksessa, jotta pääsen ulkomaille joskus. Sairasta touhua, ihmisoikeuksien vastaista.

-korkeakoulutettu 37v äiti

Vierailija
31/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustan koronarokotusta, mutta kävin tällä viikolla rokotuksessa, jotta pääsen ulkomaille joskus. Sairasta touhua, ihmisoikeuksien vastaista.

Byhyy.

Vierailija
32/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Darwin award luvassa. Koko perheelle.

Toivotaan että ei. Sitähän ei kukaan voi luvata miten minulle elämässä käy, Koronan, töiden tai ihmissuhteiden suhteen. En vain halua kehooni mitään myrkkyä.

Ap

Ai, no eikö tupakka sitten ole juuri sitä - myrkkyä?

Ja mitäkö ajattelen? Että olet vapaamatkustaja ja elät riskialttiisti täysin turhaan. Tupakoitsijat ovat riskiryhmää. Ja työsi takia altistuksia luvassa.

Vierailija
33/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sitten oon huonoakin huonompi ihminen. Ens kuussa mittariin 67 v, vaan rokotus, sitä en ole ottanut enkä ota. Kyhäelmiä mitä tarjotaan ne kun ei herätä luottamusta, enkä toisaalta usko koko koronaan. Korona alkaa olla liian täyteen puhallettu pallo, jonka hössötystouhu odottaa vain poksahtamista ja kas tämä korona katoaa maapallolta.

Lisää on tulossa kaikenlaista ,ei se tähän jää kun on alkuun päästy.

Vierailija
34/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en usko koko rokotukseen, mutta me reissataan ja liikutaan paljon joten rokote on otettu ihan sen takia kun helpottaa matkustamista. Jos siitä nyt sitten sattuu olemaan muukin hyöty niin hyvä niin. Äiti 42-vee

Vierailija
35/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos joku maa kieltää pääsyn rokotetuilta tulevaisuudessa? Ei voi tietää. Niin moni asia muuttunut tässä koronan aikana. Negat. testitulos olisi jotenkin varmempi tässä tilanteessa. Ei tule tehtyä mitään ihan peruuttamatonta. Kait.

Vierailija
36/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet, että olet läpimätä ihminen, joka käyttää tämän pienen mahdollisuuden aiheuttaa haittaa muille ihmisille jättämällä ottamatta rokotteen toivoen, että sillä saisi pitkitettyä pandemiaa ja ihmisten elämää haittaavia rajoituksia. Tämän kerran elämässä tarjoutuneen vallantunteen vuoksi olet valmis riskeeraamaan oman ja lastesi terveyden. Säälin sinua, vaikka aiheutatkin inhonpuistatuksia.

Vierailija
37/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli lapsia, jos käyvät koulua ja tartittavat.

Ja toivottavasti olet perheenäiti ja kotona, muuten tuo rokottomuus ei onnistu.

Tänään uutisoitiin, kuinka työnantajilla on jo nyt lakiin perustuva oikeus vaatia rokotustodistus ja siirtää työntekijä muihin tehtäviin, jos sellaisia on..

Ehkä seuraava muoto on vaatia sitä TE-toimiston työnhakijalta, jos työtön ja se on ehto työttömyysturvalle.

Vierailija
38/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet, että olet läpimätä ihminen, joka käyttää tämän pienen mahdollisuuden aiheuttaa haittaa muille ihmisille jättämällä ottamatta rokotteen toivoen, että sillä saisi pitkitettyä pandemiaa ja ihmisten elämää haittaavia rajoituksia. Tämän kerran elämässä tarjoutuneen vallantunteen vuoksi olet valmis riskeeraamaan oman ja lastesi terveyden. Säälin sinua, vaikka aiheutatkin inhonpuistatuksia.

Asiaa! Täysin samaa mieltä.

Vierailija
39/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja sh 46v. Ei koronarokotetta. Vanhustenhoidossa töissä.

Vierailija
40/304 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. perheenäiti, eikä meidän 5-hengen taloudessa kukaan ota koronapiikkiä. Yliopistotutkinnot molemmilla, ei ole äänestetty persuja (ainakaan vielä)

Ei mitään syytä ottaa rokotetta, ulkomaillekin pääsee ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän