Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörä oli lukossa ja parkissa kerrostalon pihassa!! Silti pöllitty....

Vierailija
31.07.2021 |

Että v*tuttaa!! Sen kerran kun en vienyt pyörävarastoon, vaan jätin hetkeksi tuohon takapihan pyöräparkkiin ulos. Pyörää ei näy missään. Oli vielä lukossakin. Onko mahdollista jäljittää näitä mitenkään?? Löytää se jostain.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin tarkkaan ensin naapurit. Takapihalta jos vietiin.

Vierailija
2/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko lukinnut sen johonkin?

Onko sinulla kuvia siitä?

Onko sinulla kaikki avaimet?

Onko sarjanumero tallessa?

Irtaimen pyörän heittää hetkessä noutoautoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se jostain lähistöltä löytyä, jos joku känniääliö on sen vienyt. Todennäköisesti sen kuitenkin heitetty pakettiauton kyytiin ja se on jo kaukana.

Vierailija
4/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli lukossa, minulla on avain. Muuta ei ole. Ap

Vierailija
5/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkit vie, jos hetkeksikin jättää muualle kuin pyöräkellariin.

Vierailija
6/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa tori ja huuto.net tuleeko myyntiin. Sitten ilmo poliisille.

Vierailija
7/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku noutoauto on muka mennyt meidän takapihalle?? Se on tuolla suojassa, metsä takana. Veikkaan ennemmin jotain asukasta. Ap

Vierailija
8/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin pöllittiin viime kesänä talon pihalta, kun jätin sen illalla muutamaksi tunniksi lukittuna pyörätelineeseen. Lukko oli katkaistu. 😠

Vierailija
9/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koiran kanssa tossa lähimetsässä ja siellä oli pyörän osia ja spraymaali pulloja.

Vierailija
10/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku noutoauto on muka mennyt meidän takapihalle?? Se on tuolla suojassa, metsä takana. Veikkaan ennemmin jotain asukasta. Ap

Huoh, auto on voinut olla kauempaa ja pyörä on talutettu autolle.

Vierailija
11/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen kaarilukko joka on pyörässä kiinni. Vaikea saada rikottua. Se oli pyörän renkaan ja pyörän osan ympäri menevä, eli ei pelkän renkaan, joka olisi helppo vain irrottaa. Ap

Vierailija
12/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sellainen kaarilukko joka on pyörässä kiinni. Vaikea saada rikottua. Se oli pyörän renkaan ja pyörän osan ympäri menevä, eli ei pelkän renkaan, joka olisi helppo vain irrottaa. Ap

Ei ne lukot mitään auta, jos pyörä ei ole missään kiinteässä kiinni tai siellä pyörävarastossa. Pyörät on kevyitä ja helppo kantaa autoon.

Vierailija
13/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli lukossa, minulla on avain. Muuta ei ole. Ap

Oli lukossa mutta oliko lukossa kiinni jossain rautatangossa? Kuka jättää pyörää ulos jos on varasto käytössä? En ikinä jätä pyörää ulos ellei ole ehdoton pakko kuten kaupan eteen kauppareissun ajaksi jne. Silloinkin kahdella lukolla varustettuna, pyörän omalla ja erikseen ostetulla, että pyörän saa kiinni johonkin. Yöksi en ikinä. Ei yllätä yhtään että lähti kävelemään. Näitä juttujahan kuulee koko ajan.

Vierailija
14/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin ei kannata luottaa.

Vierailija
15/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin siinä käy. Itse en pyöräile enää kun kaksi pyörää varastettiin lyhyen ajan sisällä. Täällä palstalla vittuiltiin että ei ole mahdollista ja asun varmaan vaan huonolla seudulla, mutta omassa kaupungissa pyörät kyllä lähtee ihan joka paikasta heti kun silmä välttää.

Vierailija
16/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko lukea, jotain muutakin kuin vain aihe vapaata?

Vierailija
17/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin siinä käy. Itse en pyöräile enää kun kaksi pyörää varastettiin lyhyen ajan sisällä. Täällä palstalla vittuiltiin että ei ole mahdollista ja asun varmaan vaan huonolla seudulla, mutta omassa kaupungissa pyörät kyllä lähtee ihan joka paikasta heti kun silmä välttää.

Jep! Sama kokemus. Jos menee kauppaan tai johonkin, jossa joutuu jättämään ulos ja ei saa kiinnitettyä johonkin kiinteään tolppaan yms, häviää etenkin pk seudulla helposti. Suomessahan pöllitään vuosittain joku 100 000 pyörää. Eli hyvin paljon.

Vierailija
18/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satula kannattaa irrottaa ja ottaa messiin, jos on pakko jättää fillari ulos joksikin aikaa. 

Vierailija
19/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on tullut näitä vuokrattavia sähköpotkulautoja. Helpottaa kaupungissa asuvien liikkumista.

Vierailija
20/37 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeidenkäyttö ja M-M:t. Näitä kun kitkee niin vähenee pyörävarkaudetkin. Itse tunsin erään turkkilaisen vaihto-opiskelijan joka meidän nähden leikkasi pyörien lukkoja, kysyttiin mitä aikoo tehdä niin sanoi että myyydä ne :)

Juurikin nuo ryhmät ovat vastuussa jopa 2/3 pyörävarkaudesta. Ihan poliisien tilastojenkin mukaan. Erityisesti huumeiden käytöstä pitäisi antaa paljon kovempia rangaistuksia. Varkaudet ovat varmasti yleisin haitta muille ihmisille huumeidenkäytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi