Suomi on yh:n luvattu maa.
Kun vain sitä "täydellistä" miestä etsitään eikä oteta huomioon yhtään omia puutteita. Miksi vaaditte meiltä miehiltä niin paljon? En yhtään ihmettele enää miksi niin moni nainen on yksin kun haaveet tuntuu olevan niin utopistisia.
Kommentit (57)
Vai että "omillaan toimeentuleva" haha ei kyllä riitä 90% naisista, pitäisi olla vähintään 50k vuositulot ennenkuin voi "rakastua" :D
Lapsilisät pienemmiksi ja muut etuudet alas. Katsotaan omillaan toimiintulevaa sen jälkeen. Ei ne poikamiehetkään saa tukia uuteen playstationiin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:43"]
Mun 'haaveet' on olleet että mies ei ole sairaalloisen omistava kumppaniaan kohtaan, ei juo, ei ole nettiriippuvainen ja tekee oman osuutensa kotihommista JA ennen kaikkea suhtautuu kumppaniinsa tasa-arvoisena ihmisenä, eikä objektina jota alistaa. Nämä vaatimukset tuntuvat olevan liikaa 99%:lle suomimiehistä, siksi olen mieluummin yksin kuin suomimiehen kanssa suhteessa.
[/quote]
Nämä vaatimukset eivät tasan ole liikaa 99% suomimiehista. Iso osa heistä on vaan jo naimisissa tai muussa parisuhteessa.
Tämä on totta! ja tähän päälle vielä se että sitä omaa elämää ja "vapautta" vaalitaan kuin kultaharkkoa. Halutaan olla itsenäisiä ja vapaita menemään, ihan kuin parisuhde olisi joku vankila missä ei ole liikkumisoikeuksia :D
Halutaan asua yksin, että ei vaan tarvise sen toisen leivänmuruja siivota. Mielummin puuhastellaan haisevien kissojen ja koirien kanssa kuin että otetaan mies taloon
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:57"]
Lapsilisät pienemmiksi ja muut etuudet alas. Katsotaan omillaan toimiintulevaa sen jälkeen. Ei ne poikamiehetkään saa tukia uuteen playstationiin.
[/quote]
lapset ei saisi tulla toimeen, mitä sinulla on lapsia vastaan?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:00"]
Tämä on totta! ja tähän päälle vielä se että sitä omaa elämää ja "vapautta" vaalitaan kuin kultaharkkoa. Halutaan olla itsenäisiä ja vapaita menemään, ihan kuin parisuhde olisi joku vankila missä ei ole liikkumisoikeuksia :D
Halutaan asua yksin, että ei vaan tarvise sen toisen leivänmuruja siivota. Mielummin puuhastellaan haisevien kissojen ja koirien kanssa kuin että otetaan mies taloon
[/quote]
Kissat ja koirat ovat helpompia kanssa-asujia kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:03"]
[/quote]
[/quote]
Katsotaan sitä omavaraisuutta sen jälkeen. Helppo se on tuilla elää. Muut käyvät töissä ja te keräätte rahat päältä. Yksinelävät työssäkäyvät eivät saa mitään tukia.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:53"]
Kumpa vain olisitteki onnellisia yksinänne vaan ei, aina valitetaan että mistä se unelmien prinssi löytyisi ja vaatimuksina käsivarren pituinen lista.
[/quote]
Tuohan on ihan täyttä paskaa. Mä olen ok-näköinen, akateeminen, hyväpalkkaisessa työssä oleva 29-vuotias nainen ja haluan pysyä sinkkuna. Olen sen kertonut ihan avoimesti ja suoraan niille miehille jotka on minusta kiinnostuneet. Pelkkää seksiseuraa en hae, enkä ole koskaan satunnaisia suhteita harrastanut. Miesten kommentit ovat olleet yllättäviä: minua haukutaan nirppanokaksi, jolle ei muka kukaan kelpaa! Miehet eivät siis USKO että haluan ihan oikeasti elää ilman parisuhdetta. Olen saanut päätökseni vuoksi erään ystäväni miehestä jopa suoranaisen vihamiehen, hän haukkuu minua lesboksi ja femakoksi aina kun on kännissä, ei ymmärrä että nainen ihan oikeasti voi haluta olla yksin olematta kranttu, miesvihaaja tai lesbo!
Miesten olisi syytä alkaa kunnioittaa naisten itsenäisyyttä ja omaa tilaa. Miesten omaa tilaa on aina kunnioitettu. On uskomatonta että vielä 2010-luvulla joutuu naisena perustelemaan sinkkuutensa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.
Oikeasti sellainen sohvalla rönöttävä, piereskelevä mies on ihan hemmetin ärsyttävä. Kuka ottaa varsinkaan omaan asuntoonsa sellaisen vapaaehtoisesti?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:08"]
[/quote]
[/quote]
Katsotaan sitä omavaraisuutta sen jälkeen. Helppo se on tuilla elää. Muut käyvät töissä ja te keräätte rahat päältä. Yksinelävät työssäkäyvät eivät saa mitään tukia.
[/quote]
On se lapsilisä sinunkin vanhemmillesi aikoinaan maksettu. Yksinhuoltaja saa lapsilisään korotusta 46 € / kk, sillä ei kukaan elä. Mä olen ihan samassa hyväpalkkaisessa työssä nyt, kuin ennen eroa. Myös asunto on oma, kohta velaton, omalla työllä maksettu. Mitään yhteiskunnan tukia en nosta, paitsi lapsilisää, johon tuo yh-korotus lasketaan. Lapsilisää saa Suomessa ihan jokainen vanhempi, myös ne jotka eivät sitä tarvitse. On siis turhaa hyökätä taas vain tietyn ryhmän kimppuun. Elatusmaksut maksaa etäisä ihan vapaaehtoisesti. Elarit ei ole tukia mulle, vaan isän osallistumista lapsen elatukseen, siis osallistumista lapsen elatukseen aivan kuin ennen eroakin.
[/quote]
Ja mitä se sinua liikuttaa? Eikö tuo valinta kuulu aivan normaaliin itsemääräämisoikeuteen? Eikö jokainen saa aivan itse päättää omasta elämästään ja parisuhteestaan. Jos haluaa elää mieluummin kissan tai koiran kanssa, kuin parisuhteessa, niin se on sen ihmisen aivan oma asia!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:18"]
[/quote]
Ja mitä se sinua liikuttaa? Eikö tuo valinta kuulu aivan normaaliin itsemääräämisoikeuteen? Eikö jokainen saa aivan itse päättää omasta elämästään ja parisuhteestaan. Jos haluaa elää mieluummin kissan tai koiran kanssa, kuin parisuhteessa, niin se on sen ihmisen aivan oma asia!
[/quote]
naisten itsemääräämisoikeus? ai niin suomihan on femakkojen luvattu maa, täällä naiset päättää asioista, joita esimerkiski thaimaassa ei naiset edes tiedä. Vittu että vihaan suomalaisia ämmiä, jotka kuvittelee olevansa miehen tasolla, vaikka aivottomina otuksina kuuluvat alimpaan pohjasakkaan ja sittewn kuitenkin kuvitellaan olevan niin vitun itsenäisiä ettei elämään mahdu muuta kuin minä itse!!
Mulla on todella kivaa yksin. Kavereita on niin paljon, ettei ole ikinä erityisen yksinäinen olo (ellen sitten halua olla yksin). Vaatimustaso miehelle on korkea ja jos se ei täyty, elän paljon mieluummin sinkkuna kuin otan jonkun sen takia, että mies on "oltava". En koskaan valita sinkkuudestani.
Keksikää sinkkumiehetkin jotain parempaa tekemistä kuin yksinäisyydestä urputtamisen, ehkä se tekisi teistä mielenkiintoisempia. Maailmassa on vaikka mitä muutakin kuin parisuhde.
Haetaanko tässä sellaista, että yh ei saisi olla taloudellisesti riippumaton miehestä? Eikö se ole hyvä, että edes toinen vanhempi on kykenevä hoitamaan lapset?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:12"]Oikeasti sellainen sohvalla rönöttävä, piereskelevä mies on ihan hemmetin ärsyttävä. Kuka ottaa varsinkaan omaan asuntoonsa sellaisen vapaaehtoisesti?
[/quote]
Ja kaikki me miehet ollaankin just tuollaisia :D
Taitaa se ruikuttava osa naisista olla pesiytyny tänne ja muihin samankaltaisiin foorumeihin.
[/quote]
Playstation ei syö, tarvi vaatteita, kenkiä ym. Lapsista huolehtiminen vaikeuttaa myös uralla etenemistä. Eli niihin tukiin ja elatusrahoihin on vissi syy ja tarve.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Anteeks? Mä olen ihan työssäkäyvä yh, ainoa tuki on lapsilisä, jonka saa kuule ihan jokainen vaikka olis mies talossa! Mikä nyt mahto olla sun pointtis?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:18"]
[/quote]
[/quote]
naisten itsemääräämisoikeus? ai niin suomihan on femakkojen luvattu maa, täällä naiset päättää asioista, joita esimerkiski thaimaassa ei naiset edes tiedä. Vittu että vihaan suomalaisia ämmiä, jotka kuvittelee olevansa miehen tasolla, vaikka aivottomina otuksina kuuluvat alimpaan pohjasakkaan ja sittewn kuitenkin kuvitellaan olevan niin vitun itsenäisiä ettei elämään mahdu muuta kuin minä itse!!
[/quote]
ole marko nyt hiljaa!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:39"]Kun vain sitä "täydellistä" miestä etsitään eikä oteta huomioon yhtään omia puutteita. Miksi vaaditte meiltä miehiltä niin paljon? En yhtään ihmettele enää miksi niin moni nainen on yksin kun haaveet tuntuu olevan niin utopistisia.
[/quote]
Olen yh. En etsi miestä. Elämäni on tasapainoista ollut näin jo 14 vuotta.
Nyt kun toinen lapsistani asuu omassa asunnossaan ja nuorempikin on jo teini-ikäinen, olen panostanut uraani. Opiskelin maisterin tutkinnon loppuun ja siirryin työelämään.
En halua parisuhdetta. :)
Kumpa vain olisitteki onnellisia yksinänne vaan ei, aina valitetaan että mistä se unelmien prinssi löytyisi ja vaatimuksina käsivarren pituinen lista.