Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätkö autohuoltoon odottamaan valmistumista?

Vierailija
10.04.2026 |

Parin tunnin huolto, vietkö aamulla ja haet ennen sulkemista, vai odotteletko paikanpäällä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin minun elämässä on niin turhaa aikaa, että nököttäisin pari tuntia korjaamolla. Mieluummin menisin muualla kahville, kauppaan tai ihan mihin vaan.

Vierailija
2/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaamoporukka ei ainakaan tykkää.

Vierailija
4/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nykyään odotan paikan päällä sen 2-3 tuntia. Otan kirjan tai sitten opiskelukirjan. Myös kännykkä, kuulokkeet ja Youtube. Siellä istuskelen pehmeässä nojatuolissa, otan juotavaa ja teen juttujani. Lähistöllä ei ole mitään kävelymatkan päässä.

Joskus aikoinaan olin olevinani niin kiireinen, että vein aamulla, olin koko päivän muualla ja hain iltapäivällä. Aikamoista säätämistä sekin. Musta on tullut mukavuudenhaluinen.

Vierailija
5/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei? Ainakin meidän korjaamossa on kivat nojatuolit, sohvat, pöydät sekä kahvi- ja vesiautomaatti ihan asiakkaille.

Vierailija
6/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen myöhemmin kertomaan. Vien autoni renkaitten vaihtoon ilman varattua aikaa ja katson kuinka käy.

Vierailija
7/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja huollon pituudesta. Viimeksi oli niin pitkä huolto, että otin sijaisauton ja ajelin kotin tekemään etäpäivän. Jonkun lyhyemmän huollon aikana olen saattanut tehdä töitä siellä autohuollon odotusaulassa.

Vierailija
8/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nykyään odotan paikan päällä sen 2-3 tuntia. Otan kirjan tai sitten opiskelukirjan. Myös kännykkä, kuulokkeet ja Youtube. Siellä istuskelen pehmeässä nojatuolissa, otan juotavaa ja teen juttujani. Lähistöllä ei ole mitään kävelymatkan päässä.

Joskus aikoinaan olin olevinani niin kiireinen, että vein aamulla, olin koko päivän muualla ja hain iltapäivällä. Aikamoista säätämistä sekin. Musta on tullut mukavuudenhaluinen.

Samoin. Hioltamossa on odotustila, jossa hierova tuoli,  tv ja vessa ja Tuulilaseja. Kahviakin on tarjolla. Selaan puhelinta taikierrän hallissa katsomassa379 myytäviä autoja.

Vierailija
9/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen jäänyt odottamaan, ulkona oli niin paska keli enkä saanut autoa lainaksi merkkihuollosta niin jäin odottamaan paikan kahvioon, onneksi sieltä löytyi sellainen.

Vierailija
10/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en odota, vien auton korjaamolle  sovittua päivää edeltävä iltana ja haen pois sitten kun ilmoittavat, että on valmista, joskus parinkin päivä päästä. Väliajan ajelen koppimonkijällä

Vierailija
11/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vien edellisenä päivänä ja haen kun se on valmis. Jos kyseessä on pieni juttu kuten öljynvaihto, niin jään odottamaan

Vierailija
12/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en käytä Pärnäsen korjaamoa, ihan odotustilan sohvilla voi vaikka telkkaria katsella laadukkaammissa korjaamoissa.

Vierailija
13/13 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan liikkeestä jonkun itseäni miellyttävän auton koeajoon ja hoidan sillä muut asioinnit huollon aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi