Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekoitetaan Putinin pää!

Vierailija
30.08.2014 |

Aletaan lähettelemään urakalla käytettyjä pikkupöksyjä Putelle! Hän saisi muuta pohtimista sotimisen tilalle. Tomppa-postimerkitkin ovat kohta myynnissä.

Uspeha!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen päätää tarttee sekoittaa-miehella on muuten tekemistä kun eri kansallisuuksia ja eri uskontokunnan kuuluvia ryhmia-ei oo helppoa löydää tasapainoa. Täältä käsiin hänet helppoa arvostella. Ei se sentään hulluja keksi niin kun Thruman aikanaan -suuttui Japanille ja viskasi pari atomipommia Nagasakiin ja Hiroshimaan niin kaupunkit peittyi radioaktiivisella laskeutumilla..VUOSIIN.Thruman tekii temppun,voittii kyllä vedon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kemiallista sotaa alkavat av-mammat käymään. Älkää lähettäkö ovislimaisia koska Putte voi tulla kerjäämään keksiä ovisnaiselta.

Vierailija
4/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinille homomerkkeja :0 ,miksi???? Eihan se ees homo ole, sitä paitsi eihan se edes itse lue kaikki itse!!! Silla on avustajat ja tietenkiin sille tuodaan tärkeintä...vai luuletko että jonkun suomalaisen kaapista tullut homon henkilökohtaisesti häkellyttä Putinia :000??? Vai toivotko että hän onnittelisi juuri sinua henkilökohtaisesti kaappista ulostulon johdosta. Minä voin onnitella. ONNITTELEN. SYDÄMMELLISET ONNITTELUT.TOIVOO V.P.

Vierailija
5/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et se on vähän jo leipääntynyt niihin. Sen verran kovasti oli paikallisten naisten suosiossa silloin alkuaikoina. Ja miksei vieläkin, vaikkei enää ihan seksisymbolin statusta taida nauttiakaan. 

Vierailija
6/9 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:21"]

Mä luulen et se on vähän jo leipääntynyt niihin. Sen verran kovasti oli paikallisten naisten suosiossa silloin alkuaikoina. Ja miksei vieläkin, vaikkei enää ihan seksisymbolin statusta taida nauttiakaan. 

[/quote]

Vaan eipä ole tainnut saada Putte suomalaisten naisten alkkarisadetta?

[/quote]

Osoite puuttuu :(

Vierailija
7/9 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen Putin tekisi propagandavideon, jossa ui avantouintia suomalaisnaisten alushousujen seassa ja kertoo olevansa arvostettu ja ihailtu henkilö Suomessa. 

Vierailija
8/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:17"]

Putinille homomerkkeja :0 ,miksi???? Eihan se ees homo ole, sitä paitsi eihan se edes itse lue kaikki itse!!! Silla on avustajat ja tietenkiin sille tuodaan tärkeintä...vai luuletko että jonkun suomalaisen kaapista tullut homon henkilökohtaisesti häkellyttä Putinia :000??? Vai toivotko että hän onnittelisi juuri sinua henkilökohtaisesti kaappista ulostulon johdosta. Minä voin onnitella. ONNITTELEN. SYDÄMMELLISET ONNITTELUT.TOIVOO V.P.

[/quote]

Annetaan nyt av-papoillekin mahdollisuus osallistua kalsareillaan tähän projektiin. 

Vierailija
9/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:21"]

[/quote]

Vaan eipä ole tainnut saada Putte suomalaisten naisten alkkarisadetta?