Aikuiset ihmiset, jotka tilaa hirmuisia määriä leluja itselleen...
Temusta, ja muualta. Mitähän järkeä? Ja heti kaikki uutuudet pitää saada, ei malteta edes odottaa jouluun. Katselin vain IG:sta, kun yksi jos toinenkin esitteli leikkikaluhankintojaan. Ja samalla lailla pitää epäterveellisiä herkkujakin saada tässä-heti-nyt eikä voida millään lailla osoittaa edes alkeellista itsehillintää, vaan mätetään irtokarkkipussit äärimmilleen täyteen ja vedetään siihen vielä suklaalevyä ja sipsejä ja vaikka mitä... Ja kaiken tuon mättämisen myötä on aikuisten ihmisten ruhot paisuneet kuin pullataikina ja ovatkin jo ulkomuodoltaan kuin valtavia hirviömäisiä taaperoita, jotka vaappuen lyllertävät pitkin kauppakeskuksen ja Prisman käytäviä. Ehkä semmoiset sitten tarvitsevat vielä valtavan määrän leluja Temusta, kun älyllisesti taantuvat.
Kommentit (10)
Lapsuutta oireillaan. Jos vanhemmat ovat etäisiä, kylmiä tai suorittavat vain niin lapset jää vailla paljon tärkeitä asioita.
Se näkyy aikuisena sitten erilaisina oireiluina.
Ennen riitti emännälle leluksi, kun isäntä savotasta tultuaan veti kippurakärkisen kikkelin esiin!
Ja Fröbelin palikoiden paluukonsertissa nämä hirviömäiset ihrataaperot hyllyy ja löllyy ja tanssii samoja liikkeitä kuin silloin aikoinaan ysärillä.
Siis mistä ihmeen leluista nyt puhutaan? En tunnista ilmiötä.
Ihmiset on nykyään niin lapsellisia. Varsinkin alle 40-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuutta oireillaan. Jos vanhemmat ovat etäisiä, kylmiä tai suorittavat vain niin lapset jää vailla paljon tärkeitä asioita.
Se näkyy aikuisena sitten erilaisina oireiluina.
Niin koska aikuinenhan vain istuu kotona tuolillaan kelloa vilkuillen kunnes pääsee töihin ja töistä heti nukkumaan ja sama seuraavana päivänä, eiks je?
ai tää on tää läskifetissi ap tyyppi taas joka kitisee paskaa
Joulu antaa ihmisille luvan törsätä. Siis niillekin, jotka elää ihan hyvin ilmankin näitä rojuja. Se kuusi vaan näyttää paremmalta kun sen alla on runsaasti paketteja.
Itse en juuri ostelisi enää, mutta mulla oli vaihe jossa halusin toistaa lapsuuden jouluja omien lasten kanssa ts. runsain paketein. Siinä välissä oli tietysti ollut niitä jouluja jolloin mm. ostin itselleni sen ainoan paketin, koska olin yksin. Eli syyt ovat moninaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ennen riitti emännälle leluksi, kun isäntä savotasta tultuaan veti kippurakärkisen kikkelin esiin!
Kippurakärkisen?
Olen 44 v. normaalipainoinen enkä ole ikinä tilannut Temusta mitään (enkä tilaa). En osta leluja itselleni, mutta ostelen itselleni pelejä ja niiden lisäreitä. Esim. Sims4 olen ostanut sisältöä varmaan yli tonnilla.
Olen siis varmaan lapsellinen, mutta minkäs teet. On kivaa kun aikuisena voi ostaa ihan mitä pelejä haluaa.
Ja sitten PÖÖÖR PÖÖÖÖRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!