Jos nainen jää pööpöilemään, niin mitä se tarkoittaa?
Tapailunainen on hakemassa loppuja tavaroitaan eksänsä luolta, ja laittoi viestin, että hänen pitää jäädä vielä pööpöilemään hetkeksi. Mitä se tarkoittaa? Onko joku kierto ilmaus? Mulla on pahat aavistukset.
Kommentit (8)
Ai ne on niin lämpimissä väleissä vielä...
Jätä se! Ei oo tervettä, että jää pööpöilemään eksän kanssa!
Ette ap ja kaikki nämä hänen ihmiset ovat tässä ihan teinejä. Hyvin lapsellista kieltä.
Minä olen ymmärtänyt että pööpöily tarkoittaa sellaista joutilasta pyörimistä/tekemistä. Ihmettelee vaikka jotakin paikkaa ympäriinsä ilman suunnitelmaa ja asiat ei etene mihinkään. Tällaisissa yhteyksissä olen kuullut sanaa käytettävän.
Eli ehkä jättää hyvästejä vanhalle kodille? Toivottavasti ei eksälle turhan lämpimästi 👀
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt että pööpöily tarkoittaa sellaista joutilasta pyörimistä/tekemistä. Ihmettelee vaikka jotakin paikkaa ympäriinsä ilman suunnitelmaa ja asiat ei etene mihinkään. Tällaisissa yhteyksissä olen kuullut sanaa käytettävän.
Eli ehkä jättää hyvästejä vanhalle kodille? Toivottavasti ei eksälle turhan lämpimästi 👀
Kyllä eksään voi olla lämpimät välit ilman että on mitään seksuaalista tai romanttista hänen kanssaan.
Tarkoittaa sitä kun mies työntää siittimen naisen anukseen.