Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko miehesi tänään tai huomenna täyden nollauskännin

Vierailija
30.07.2021 |

Miten sinä ja lapset vietätte viikonlopun?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole koskaan juonut sellaista.

Vierailija
42/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei joisi?Itsekkin juon.Kyllä 1 päivänä viikossa voi juoda.

Miksi alkoholia pitäisi juoda? Rahan tuhlausta.

Juurikin noin 👍. Enkä huolisi miestä, joka juo usein tai paljon yhdellä kertaa. Mistä te löydätte noita helmiä?

Täsmälleen. Mies ei olisi minun mies, jos alkoholi olisi hänelle tärkeää.

Arvaan, että vietätte myös selibaattia yhdessä. Se on hyvä harrastus raittiuden lisäksi.

Jos on terve psyyke, niin ei tarvitse viinalla läträtä. Seksikin sujuu hyvin 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan sun piireissä Kouvolassa toi on normi mutta vähemmän muualla.

Vierailija
44/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha siinä on sydäntään särkeä. Kaikki ei vain koe omaa elämäänsä millään tavalla merkitykselliseksi. Siksi pysyn pois toisten silmistä ja olen yksin.

Hei juoppo, sun ongelma on tämä: siitä puuttuu päämäärä.

Meille ei ylipäänsä tarjota niitä hirveästi, lähinnä parisuhde. Siksi myös sanotaan, ettei alkkista pelasta kuin uskonto tai rakkaus. Molemmat on rakkauksia, ja rakkaus saa ihmisen siirtämään vaikka vuoria, koska (ja tätä ei koskaan sanota) alkuvaiheessaan synnyttää aivoissa dopamiinia! Dopamiini on todellisuudessa se, joka saa ihmisen siirtämään vaikka vuoria.

Sun täytyy tajuta tämä, ja herättää dopamiini eli "rakkaus" jotain muuta kuin känniin pääsyä kohti.

Rakkaus ei ole hyvä suunta. Rikastuminen on.

Ala sijoittaa. Seuraavan kerran älä osta pulloa vaan osta osakkeita tai mee vaik johonkin Seligsonin sivuille ja osta jotain rahastoa esm. top 25 brands -tyyppistä, joka aika nopeasti alkaa jo kartuttaa rahaa. Käy joka päivä ihmettelee tililläsi, miten raha ja sun itsetunto kasvaa käsi kädessä. Dopamiinia kertyy kohisten.

Nyt sulla on päämäärä. Alat innostua aiheesta yhä enemmän. Aina vaan enemmän sijoittaminen kiinnostaa. Juominen alkaa tuntua käsittömättömältä idealta, sehän vie vaan aikaa voimia tolta tosirakkauteen keskittymiseltä.

Tämä tie toimii. Kokeile. Häviät korkeintaan viinapullon hinnan, mutta voit voittaa elämäsi takaisin ja rahaa, ja raha on ihanaa!

Vierailija
45/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha siinä on sydäntään särkeä. Kaikki ei vain koe omaa elämäänsä millään tavalla merkitykselliseksi. Siksi pysyn pois toisten silmistä ja olen yksin.

Hei juoppo, sun ongelma on tämä: siitä puuttuu päämäärä.

Meille ei ylipäänsä tarjota niitä hirveästi, lähinnä parisuhde. Siksi myös sanotaan, ettei alkkista pelasta kuin uskonto tai rakkaus. Molemmat on rakkauksia, ja rakkaus saa ihmisen siirtämään vaikka vuoria, koska (ja tätä ei koskaan sanota) alkuvaiheessaan synnyttää aivoissa dopamiinia! Dopamiini on todellisuudessa se, joka saa ihmisen siirtämään vaikka vuoria.

Sun täytyy tajuta tämä, ja herättää dopamiini eli "rakkaus" jotain muuta kuin känniin pääsyä kohti.

Rakkaus ei ole hyvä suunta. Rikastuminen on.

Ala sijoittaa. Seuraavan kerran älä osta pulloa vaan osta osakkeita tai mee vaik johonkin Seligsonin sivuille ja osta jotain rahastoa esm. top 25 brands -tyyppistä, joka aika nopeasti alkaa jo kartuttaa rahaa. Käy joka päivä ihmettelee tililläsi, miten raha ja sun itsetunto kasvaa käsi kädessä. Dopamiinia kertyy kohisten.

Nyt sulla on päämäärä. Alat innostua aiheesta yhä enemmän. Aina vaan enemmän sijoittaminen kiinnostaa. Juominen alkaa tuntua käsittömättömältä idealta, sehän vie vaan aikaa voimia tolta tosirakkauteen keskittymiseltä.

Tämä tie toimii. Kokeile. Häviät korkeintaan viinapullon hinnan, mutta voit voittaa elämäsi takaisin ja rahaa, ja raha on ihanaa!

Hei sinä ahne kapitalisti sika. Juon kerran kuukaudessa, en joka viikonloppu, mua ei valitettavasti kiinnosta alkaa sijoittamaan tai muutenkaan elvistelemään rahoilla. Tienaan ihan hyvin työstäni ja mulla on varaa kyllä varaa ostaa se pullo jos siltä tuntuu. Sä voit laittaa niistä tukiaista hilut kasvamaan johonki jos haluat, ei se mua haittaa. Se tuskin on ihmisiltä pois jos juon kunnolla silloin tällöin. :D

Vierailija
46/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei joisi?Itsekkin juon.Kyllä 1 päivänä viikossa voi juoda.

Miksi alkoholia pitäisi juoda? Rahan tuhlausta.

Juurikin noin 👍. Enkä huolisi miestä, joka juo usein tai paljon yhdellä kertaa. Mistä te löydätte noita helmiä?

Täsmälleen. Mies ei olisi minun mies, jos alkoholi olisi hänelle tärkeää.

Arvaan, että vietätte myös selibaattia yhdessä. Se on hyvä harrastus raittiuden lisäksi.

Tiedätkös, että olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja olemme toistemme parhaimmat ystävät. Lämpimän ja iloisen ystävyyden lisäksi meillä on todella upea parisuhde ja seksiä on molempien aloitteesta. :)

Vierailija
47/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei terveydellisistä syistä voi juoda paria paukkua enempää eikä aina sitäkään. Mulla on kolme siideriä, juon ne. Aamulla liikenteeseen ennen kukonlaulua niin pitää olla ajokunnossa

Vierailija
48/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaiketi onnekas kun tällainen kännääminen ei ole tuttua perheen tai parisuhteeni sisällä. Isä ei koskaan juonut paria viinilasia enempää kotona äidin kanssa. Jos joivat, joivat yhdessä ja juurikin vähän viiniä vapaapäivinä. Mieheni ei juo enkä itsekään.

Minä taas olen kai onnekas, kun silloin tällöin istun iltaa mieheni ja/tai vanhempieni kanssa. Otamme muutamat oluet ja ehkä vähän tiukempaakin. Pelataan hauskoja pelejä ja nauraa räkätetään yhdessä. Toisinaan tulee puhuttua syvällisempiäkin.

Joidenkin mielestä kai tämäkin on väärin???

Vierailija
49/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei kumpikaan tykätä humalaisista eikä olla humalassa. Miehelle menee muutama olut viikossa, ei samana päivänä. Minä juon ehkä neljä siideriä per vuosi. Joskus normiaikana join ravintolassa ruuan kanssa tai jälkkäriksi drinkin. Känniset ihmiset, yök.

Vierailija
50/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä ahne kapitalisti sika. Juon kerran kuukaudessa, en joka viikonloppu, mua ei valitettavasti kiinnosta alkaa sijoittamaan tai muutenkaan elvistelemään rahoilla. Tienaan ihan hyvin työstäni ja mulla on varaa kyllä varaa ostaa se pullo jos siltä tuntuu. Sä voit laittaa niistä tukiaista hilut kasvamaan johonki jos haluat, ei se mua haittaa. Se tuskin on ihmisiltä pois jos juon kunnolla silloin tällöin. :D

Hihii! :D. En mä sulle puhunut, vaan sille ihanalle surulliselle juopolle, joka haluaa vaan kuolla pois. Mulle on ihan sama, mitä sä teet. En ole ahne kapitalistisika (tosin on ihanaa ajatella, että ehkä mä, köyhä alkoholistiperheen kersa, kiipesin niin pitkälle saatuani oman ongelmajuomiseni kuriin). Mä halusin vaan auttaa. Mä tajuan ton mekanismin.

Musta se surullinen juoppo oli sympaattinen. Sä et, mutta hyvää iltaa sullekin. Mä sohasin jotain arkaa paikkaa sussa, mä huomaan sen.

Vierailija
51/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihii! :D. En mä sulle puhunut, vaan sille ihanalle surulliselle juopolle, joka haluaa vaan kuolla pois. Mulle on ihan sama, mitä sä teet. En ole ahne kapitalistisika (tosin on ihanaa ajatella, että ehkä mä, köyhä alkoholistiperheen kersa, kiipesin niin pitkälle saatuani oman ongelmajuomiseni kuriin). Mä halusin vaan auttaa. Mä tajuan ton mekanismin.

Musta se surullinen juoppo oli sympaattinen. Sä et, mutta hyvää iltaa sullekin. Mä sohasin jotain arkaa paikkaa sussa, mä huomaan sen.

Et kyllä valitettavasti. Mut hyvä että sait elämääsi jotain hyvää aikaseks, nostan hattua. Mut jos et toisesta tiedä mitään niin on aika turha täällä tulla elämänohjeita antamaan. Saatan vielä kokeilla sun vinkkiä. Ja mukavaa loppukesää sinne.

Vierailija
52/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko kun aamulla on lähettävä lypsylle oli pyhä tai arki.

Täällä sama homma. 🐄

Vierailija
54/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Varmaan juo oluen tai kaksi huomenna saunassa ja saunan jälkeen, niinkuin melkein joka viikko.

Vierailija
55/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo. Lähtee kavereiden kanssa jonnekin jo päivällä. Samalla oven avauksella ystäväni tulee meille vetämään nollauskännit pitkän kaavan mukaan. Roskaruokaa, viiniä, olutta, likööriä, maailmanparantamista ja baarireissu.

Lapsia ei ole, luojan kiitos.

Vierailija
56/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juo. Enkä minä. On parempaakin tekemistä.

Vierailija
57/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juo:D Mistä hänen pitäisi nollata? Tekee yrittäjänä töitä, joita on aina halunnut tehdä, perhe-elämä on mukavaa, harrastaa aktiivisesti. Joku nollauskänni kuulostaa siltä mitä mieheni viimeiseksi haluaisi viikonloppuisin tehdä:D

Vierailija
58/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juonut kymmeneen vuoteen. Monet muutkin ovat lopettaneet kokonaan. Juominen on vanhanaikaista. Valitettavasti vaan nuoriso vetää nykyään jotain nappeja alkon sijasta.

Vierailija
59/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussa alkoholilla läträäminen on niin yleistä että pelkään että oma tuleva mahdollinen puoliso ei ehkä alussa juo mutta myöhemmällä iällä siitä kuoriutuu juoppo tai ”suurkuluttaja”.

Niin yleistä Alkon liikakäyttö tuntuu olevan :(

Omat juomiset ovat luokkaa lasi viiniä vuodessa.

Vierailija
60/62 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies töiden jälkeen meni paidattomana takapihalle tepastelemaan ja puhisemaan.

Valmistautuu tekemään ennätykset punnerruksissa ja leuanvedoissa. Leuanvedon ennätykset on 33 puhtaasti.

Alestullessa tulee kiepillä alas ja kumartaa työntäen kädet rististä reisien sivuille oss-tervehdykseen.

OSSS! OSSS! Kiah!

Tämän jälkeen ottaa pientä jäähdyttelyä rauduskoivun oksiin. Hermotusta ja herkkyysottelua.

Isäntä on todennut että tehokkaampaa kuin varjonyrkkeily.

Alkoa ottaa sitten reenien jälkeen reilusti, kun alko on ansaittu. Hän halveksuu laiskoja juoppoja. Niitä juoppoja, jotka juo vain ja ei töitään tee tai edes urheilekaan. Heitä hän haluaisi ravistella ja herätellä eloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän