Juoko miehesi tänään tai huomenna täyden nollauskännin
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei joisi?Itsekkin juon.Kyllä 1 päivänä viikossa voi juoda.
Miksi alkoholia pitäisi juoda? Rahan tuhlausta.
Juurikin noin 👍. Enkä huolisi miestä, joka juo usein tai paljon yhdellä kertaa. Mistä te löydätte noita helmiä?
Täsmälleen. Mies ei olisi minun mies, jos alkoholi olisi hänelle tärkeää.
Ilmeisesti ottaa tänään kun tuli kotiin viinapullon kanssa. Minä ja lapset tehdään sitä mitä yleensäkin. Ei tuo ukko ala rehata tms. vaikka ottaakin alkoholia. Lähinnä istuu omissa oloissaan pelaten tai leffoja katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon tänään kaatokännit, kesäloma loppuu ja maanantaina työt jatkuu. Enää ei vaimo valita kun tuli ero aikasemmin.
Onneksi olkoon.
Kiitos, iteskkin voin paremmin ilman holhooavaa vaimoa. Rahaakin jää omiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen se mies joka ei juo yhtään. Vaimoni on taas se joka juo joka viikonloppu. Ja aina känniin saakka. Olen harkinnut eroa.
Eroa vain. Vaimosi on typerä, kun harrastaa viinalla läträämistä. Itse en ainakaan voisi katsoa sellaista typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se mies joka ei juo yhtään. Vaimoni on taas se joka juo joka viikonloppu. Ja aina känniin saakka. Olen harkinnut eroa.
Eroa vain. Vaimosi on typerä, kun harrastaa viinalla läträämistä. Itse en ainakaan voisi katsoa sellaista typeryyttä.
Nainen kännissä on pahinta mitä voi olla. Ovat rääväsuita, ja huutavat minkä ehtivät.
Lapsia ei ole ja mies ei juo. Eli siis yhdessä tehdään jotain, nähdään ehkä kavereita omillamme, syödään hyvin ja urheillaan.
Olen kaiketi onnekas kun tällainen kännääminen ei ole tuttua perheen tai parisuhteeni sisällä. Isä ei koskaan juonut paria viinilasia enempää kotona äidin kanssa. Jos joivat, joivat yhdessä ja juurikin vähän viiniä vapaapäivinä. Mieheni ei juo enkä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Juon tänään kaatokännit, kesäloma loppuu ja maanantaina työt jatkuu. Enää ei vaimo valita kun tuli ero aikasemmin.
:`´( miksi sä haluat tappaa mut viinalla, vaikka mä halusin aina tykätä susta. Mitä pahaa mä tein :`´(
t: sun oma itse kuolemassa viinahöyryjen sisään
Juo pari lonkeroa ja pelaa pleikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:`´( miksi sä haluat tappaa mut viinalla, vaikka mä halusin aina tykätä susta. Mitä pahaa mä tein :`´(
Juuri siksi, että kuolisin suhteellisen nuorena. Yksin, masentuneena ja humalassa. Kiitos kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi, että kuolisin suhteellisen nuorena. Yksin, masentuneena ja humalassa. Kiitos kuitenkin.
Mä en kestä tämmöstä, älä hyvä ihminen sano noin, särkyy ulkopuolisenkin sydän. Sun on tehtävä se tykkäämisen duuni, vaikka kukaan muu ei olisi sitä tehnyt! Älä luovuta. Palstaile edes täällä ja juo vähemmän viinaa siinä sivussa. Ehkä ihme vielä tapahtuu!
26 v yhdessä enkä oke tuota kännissä nähny kertaakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei joisi?Itsekkin juon.Kyllä 1 päivänä viikossa voi juoda.
Miksi alkoholia pitäisi juoda? Rahan tuhlausta.
Juurikin noin 👍. Enkä huolisi miestä, joka juo usein tai paljon yhdellä kertaa. Mistä te löydätte noita helmiä?
Täsmälleen. Mies ei olisi minun mies, jos alkoholi olisi hänelle tärkeää.
Arvaan, että vietätte myös selibaattia yhdessä. Se on hyvä harrastus raittiuden lisäksi.
Lomalla on tullut tissuteltua noin 1 annos päivässä (ei ihan joka päivä ja minä vähemmän), joten nyt päätettiin, että otetaan vähän vähemmän. Tänään ei ole otettu kumpikaan alkoholia, eilen juotiin lasilliset viiniä. Viikonloppuna tuskin otetaan mitään.
Ei. En olisi alunperinkään yhdessä alkoholia kittaavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tämmöstä, älä hyvä ihminen sano noin, särkyy ulkopuolisenkin sydän. Sun on tehtävä se tykkäämisen duuni, vaikka kukaan muu ei olisi sitä tehnyt! Älä luovuta. Palstaile edes täällä ja juo vähemmän viinaa siinä sivussa. Ehkä ihme vielä tapahtuu!
Turha siinä on sydäntään särkeä. Kaikki ei vain koe omaa elämäänsä millään tavalla merkitykselliseksi. Siksi pysyn pois toisten silmistä ja olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa parempaan vaimoon 🙂