Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko tai tiedättekö ketään miestä josta olisi tullut isä 50-vuotiaana?

Vierailija
30.07.2021 |

Itse tiedän erään miehen joka sai nuoren vaimon kanssa kaksoset ja oli 50v. Tästä aikaa yli 20 vuotta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. 47v ja 50v. Olen miestäni 11 vuotta nuorempi. Nyt lapset ovat jo teinejä, ja ennen kuin joku ehtii päivittelemään, niin hyvin ollaan jaksettu, ja vieläkin ollaan ihan menossa mukana 🙂.

Vierailija
2/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Eksäni. Minusta hän erosi 48 v, ”koska ei halua tällaista arkielämää”. Lapsemme olivat tuolloin 9 ja 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeesti. Tiedän paljon vanhempiakin eka kertaa isäksi tulleita.

Vierailija
4/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, sen verran mitä itseäni tunnen. Yli 50v viimeisimmällä, nyt lähestyn kuuttakymppiä ja eiköhän lapset kuitenkin riitä.

Vierailija
5/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tunnen. Entinen puolisoni rakastui 17-vuotiaaseen lukiolaistyttöön. Ikäeroa heillä on 16 vuotta. Nuori nainen halusi lapsen ja heillä tärppäsi vasta monen vuoden yrittämisen jälkeen. Muistan hyvin miehen toistuvat erektio-ongelmat jo nuorena. Mies oli 52-vuotias, kun viimein tärppäsi, vai muumimukimenetelmälläkö lie tehneet.

Nainen kylmeni miehelle heti lapsen saatuaan. Nyt eksäni valittaa minulle sähköpostiviesteissä, miten onneton avioliitto heillä oli ja että pysyivät yhdessä vain lapsen takia. Nyt hän olisi vapaa mies, vink vink.

Kuten huomaatte, mies oli paitsi liian vanha isäksi myös hyvin typerä ja itsekeskeinen ihminen, kun luulee että ottaisin hänet takaisin.

Vierailija
6/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeesti. Tiedän paljon vanhempiakin eka kertaa isäksi tulleita.

Niinistö.

Vierailija
7/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän muutaman. Toki se on henkilökohtainen asia, mutta 50v. mies on vain liian vanha isäksi. Itsestäni tuli isä 32 vuotiaana, ja isoisä 54 vuotiaana.

Vierailija
8/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. On tietysti vaarana myös menettää isä ennen kun lapset ovat aikuisia. Sitä ei tule ajatelleeksi. Näin omalla kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä