Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset etteivät tule toimeen toisten naisten kanssa?

Vierailija
12.08.2014 |

"Ystäväni" teki jostain syystä oikein tilapäivityksen siitä, ettei hänellä ole naispuolisia ystäviä ollenkaan ja ainoastaan miehet tulevat toimeen hänen kanssaan. Olen yllättynyt sillä olen pitänyt meitä ystävinä, lisäksi hänellä on todella paljon myös tyttöystäviä? Olen vähän loukkaantunut.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:09"]

Mä oon suorapuheinen enkä kaunistele asioita. Moni muu akka ei sitä kestä

[/quote]

Yleensä ihmiset, jotka kuvailevat itseään näin, ovat vain ilkeitä.

[/quote]

Ei mua kukaa oo pitäny ilkeenä kuitenkaan.

Vierailija
62/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:58"]

Ne jotkut naiset kuvittelevat olevansa parempia kun muut naiset. Ovat olevinaan vähän "äijiä".

[/quote]

Juuri näin! Sitten ne pyörii siinä miesporukan liepeillä tehden itseään tykö ja ihmettelemällä kun muut naiset ei tykkää, ja tuun toimeen vaan miesten kanssa. Usein näissä naisissa on itsessään se vika miksi eivät tule toisten naisten kanssa toimeen, ovat nii-in kaksinaamaisia. Naisille olla koppavaa ja ynseää ja sitten kun paikalle tulee miehiä niin muuttuu ääni kellossa. Tässä harmittaa aika usein se että miehet (vai onko ne??) ovat niin tyhmiä että niitä muita naisia pidetään ilkeinä kun ei tämä yhden kanssa haluta olla, siis HÄN ei halua. Kun siis eihän kaikki naiset ole mitään tyhmiä, "meikeistä puhuvia kanoja"(sekin on mukavaa välillä) tai selkään puukottavia narttuja. Kyllä mukava ihminen tulee toimeen sekä naisten että miesten kanssa, ikään katsomatta...

[/quote]

Jep. Näillä naisilla on kuitenkin tarve saada olla sen jätkäporukan keskipiste ja prinsessa. Eli huomionhakua, naisporukoissa hukkuu joukkoon ja jäisi vaille miesten huomiota. Helpointa siis on julistaa ettei tule naisten kanssa toimeen. Noloa tuo on, koska nämä naiset nimenomaan painottavat että eivät tykkää mistään "akkojen" jutuista ja eivät ole niinkun muut "akat" mutta kuitenkin käyttäytyvät ihan tasan samalla lailla kun ne muutkin "akat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä muutamia hyvin rakkaita naispuolisia ystäviä, mutta enemmän miespuolisia. Varsinkin isossa tai vieraamassa porukassa viihdyn paljon paremmin miesten kanssa. Olen opiskellut miesvoittoisella alalla ja työskentelen enimmäkseen miesten kanssa. Tulen töissä hyvin toimeen kyllä naistenkin kanssa, ehkä he ovat uravalinnan kautta enemmän samanhenkisiä :)

Isoja naisporukoita välttelen. Tyttöjen illat isolla porukalla on kamalia :D Jos on vieraampia naisia mukana, täytyy koko ajan varoa sanomisiaan enkä osaa olla luontevasti. Miesten kanssa olen oma itseni, olen naisellinen ja ylpeä naiseudestani, en tyrkky, mutta miesten kanssa keskustelu sujuu paremmin.

Täällä oli pari päivää sitten ketju, jossa joku nainen kysyi: " mitä heidän entiseen asuntoon muuttava tuleva vuokralainen oikein tarkoitti, kun kysyi milloin muutamme pois?" Kysymys kuulemma ahdisti ja aiheutti ihmettelyä. TUO KETJU on kiteytys siitä miksi OSA naisista on vain niin eri aaltopituudella kuin minä. Ärsytti niin helvetisti, että joku tuollaisestakin kysymyksestä ottaa nokkiinsa. Huoh :D

Vierailija
64/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:58"]

Ne jotkut naiset kuvittelevat olevansa parempia kun muut naiset. Ovat olevinaan vähän "äijiä".

[/quote]

Juuri näin! Sitten ne pyörii siinä miesporukan liepeillä tehden itseään tykö ja ihmettelemällä kun muut naiset ei tykkää, ja tuun toimeen vaan miesten kanssa. Usein näissä naisissa on itsessään se vika miksi eivät tule toisten naisten kanssa toimeen, ovat nii-in kaksinaamaisia. Naisille olla koppavaa ja ynseää ja sitten kun paikalle tulee miehiä niin muuttuu ääni kellossa. Tässä harmittaa aika usein se että miehet (vai onko ne??) ovat niin tyhmiä että niitä muita naisia pidetään ilkeinä kun ei tämä yhden kanssa haluta olla, siis HÄN ei halua. Kun siis eihän kaikki naiset ole mitään tyhmiä, "meikeistä puhuvia kanoja"(sekin on mukavaa välillä) tai selkään puukottavia narttuja. Kyllä mukava ihminen tulee toimeen sekä naisten että miesten kanssa, ikään katsomatta...

[/quote]

Jep. Näillä naisilla on kuitenkin tarve saada olla sen jätkäporukan keskipiste ja prinsessa. Eli huomionhakua, naisporukoissa hukkuu joukkoon ja jäisi vaille miesten huomiota. Helpointa siis on julistaa ettei tule naisten kanssa toimeen. Noloa tuo on, koska nämä naiset nimenomaan painottavat että eivät tykkää mistään "akkojen" jutuista ja eivät ole niinkun muut "akat" mutta kuitenkin käyttäytyvät ihan tasan samalla lailla kun ne muutkin "akat".

[/quote]

Juuri näin. Tällaista käytöstä on tullut itsekin useampaan otteeseen todistettua.

Vierailija
65/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:31"]Mulla on kyllä muutamia hyvin rakkaita naispuolisia ystäviä, mutta enemmän miespuolisia. Varsinkin isossa tai vieraamassa porukassa viihdyn paljon paremmin miesten kanssa. Olen opiskellut miesvoittoisella alalla ja työskentelen enimmäkseen miesten kanssa. Tulen töissä hyvin toimeen kyllä naistenkin kanssa, ehkä he ovat uravalinnan kautta enemmän samanhenkisiä :)

Isoja naisporukoita välttelen. Tyttöjen illat isolla porukalla on kamalia :D Jos on vieraampia naisia mukana, täytyy koko ajan varoa sanomisiaan enkä osaa olla luontevasti. Miesten kanssa olen oma itseni, olen naisellinen ja ylpeä naiseudestani, en tyrkky, mutta miesten kanssa keskustelu sujuu paremmin.

Täällä oli pari päivää sitten ketju, jossa joku nainen kysyi: " mitä heidän entiseen asuntoon muuttava tuleva vuokralainen oikein tarkoitti, kun kysyi milloin muutamme pois?" Kysymys kuulemma ahdisti ja aiheutti ihmettelyä. TUO KETJU on kiteytys siitä miksi OSA naisista on vain niin eri aaltopituudella kuin minä. Ärsytti niin helvetisti, että joku tuollaisestakin kysymyksestä ottaa nokkiinsa. Huoh :D

[/quote]

Kyllä munkin mielestä miehiin on helpompi tutustua kuin naisiin. Naiset on yleensä vaativampia siinä, kenet ottavat kaverikseen ja miehen kanssa on luonnollisesti helpompi aloittaa keskustelu, kun ollaan totuttu siihen "iskemiskulttuuriin". Kuitenkin kun mies alkaa kaveriksi, niin sillä on aina mielessä ne sänkypuuhat, sano se mitä vain. Kyllä mäkin uskon, että jokainen miespuolinen kaverini makaisi kanssani, jos saisi tilaisuuden. Mä en ite usko siihen, että naisen ja miehen ystävyyssuhde voisi olla yhtä aito kuin esimerkiksi naisen ja naisen välillä. Toki on poikkeuksia, mutta enpä ite oo sellaista nähnyt.

Vierailija
66/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina porukan ainoo muija. Toki viihteelle mennessä olen meikannut, mutta muuten olen lököhousuis ja pelaan poikien kans. Mun luokaskaan ei oo yhtään muijaa mun lisäks. En myöskään hae huomiota pojilta, paitsi poikaystävältä.

Vierailija
67/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:14"]

Entä jos ei ole muiden naisten kans mitään muuta yhtestä kuin tissit ja pillu? Eikö ihminen kaltaisiansa etsi

[/quote]

Pitää olla jonkinlainen persoonallisuushäiriö tai vaikea asennevamma, jos kuvittelee olevansa niin ainutlaatuinen omassa sukupuolessaan, ettei yhdenkään samaa sukupuolta edustavan kanssa ole mitään yhteistä... ja miesten kanssa sitten on?

Vierailija
68/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:14"]

Entä jos ei ole muiden naisten kans mitään muuta yhtestä kuin tissit ja pillu? Eikö ihminen kaltaisiansa etsi

[/quote]

Pitää olla jonkinlainen persoonallisuushäiriö tai vaikea asennevamma, jos kuvittelee olevansa niin ainutlaatuinen omassa sukupuolessaan, ettei yhdenkään samaa sukupuolta edustavan kanssa ole mitään yhteistä... ja miesten kanssa sitten on?

[/quote]

No harvemmin on tullut naisia vastaan joilla on samat intressit kuin mulla. Pari hyvää tyttökaveria on ja muut ovat jätkiä.

Vierailija
69/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:14"]

[/quote]

[/quote]

Miksi pitäis olla mitään yhteistä, ethän sä sitä päätä. Ootko kuullut esim. lesboista ja transsukupuolisista.

Vierailija
70/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaamatta edellisiä viestejä, yleensä "tulen toimeen vain miesten kanssa" -naiset ovat kaikkein kovimpia juoruilemaan. Jo se, että he haukkuvat muita naisia juoruilusta, on melkoista kaksinaismoralismia! 

- Se insinööri nro 24 tuota taaempaa

Vierailija
71/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:21"]Se on nyt muotia ihailla miehiä ja ylentää itsensä miesten tasolle. Miehiä pidetään jonain yli-ihmisenä, jotka eivät koskaan puhu pahaa toisista yms. mutta eihän se ole totta. Toivoo akka, joka on ollut koko elämänsä miesvaltaisella alalla, suvussa enimmäkseen miehiä ja koulutus käyty myös miesten seassa. Sinisilmäinen hölmö ei näe miesten juoruilua, joka on paljon pahempaa kuin naisten. En ikinä ole naisten kuullut sanovan ketään v'tun idiootiksi, mutta miesten olen, usein. 

T: insinöörinainen, joka heräsi vasta yli kolmikymppisenä näkemään totuuden

[/quote]

Minä myös miesvaltaisella alalla ja se on ihan p.puhetta että miesten kanssa helpompi ja parempi tehdä töitä. Miehet ne vasta juoruilevatkin ja puukottavat ihan surutta selkään tiukan paikan tullen. Naureskelevat ihan estoitta toisten mokille ja työpaikan harvat naiset ovat yleinen vitsin ja naureskelun aihe. Toimistossa työskentelevistä naisista käyttävät todella halventavia nimityksiä.

Kyllä minäkin vähän sinisilmäisenä pidän naista joka ääneen julistaa ettei tule naisten kanssa toimeen.

Vierailija
72/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa siltä että se ihminen on yksinäinen. Vaikka koet että olet ystävä -niin milloin olet viimeksi soittanut tai kysellyt kuulumisia? Oletan että kirjoitat Facen päivityksestä, joten onko siellä lukeminen ystävyyttä? Vai voisiko oikeasti olla niin että sinun kokema ystävyys ei ole enää ollut hetkeen ystävyyttä?

Itse koen Facen paikkana joka (sosiaalisuudessaan) sitten syö osiltaan oikeasta elämästä tapaamisia. Vaikka lukee jonkun päivityksiä, ehkä joskus jostain tykää niin mitä se tarkoittaa sitten normaalissa elämässä?

Vierailija
73/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:21"]Se on nyt muotia ihailla miehiä ja ylentää itsensä miesten tasolle. Miehiä pidetään jonain yli-ihmisenä, jotka eivät koskaan puhu pahaa toisista yms. mutta eihän se ole totta. Toivoo akka, joka on ollut koko elämänsä miesvaltaisella alalla, suvussa enimmäkseen miehiä ja koulutus käyty myös miesten seassa. Sinisilmäinen hölmö ei näe miesten juoruilua, joka on paljon pahempaa kuin naisten. En ikinä ole naisten kuullut sanovan ketään v'tun idiootiksi, mutta miesten olen, usein. 

T: insinöörinainen, joka heräsi vasta yli kolmikymppisenä näkemään totuuden

[/quote]

Minä myös miesvaltaisella alalla ja se on ihan p.puhetta että miesten kanssa helpompi ja parempi tehdä töitä. Miehet ne vasta juoruilevatkin ja puukottavat ihan surutta selkään tiukan paikan tullen. Naureskelevat ihan estoitta toisten mokille ja työpaikan harvat naiset ovat yleinen vitsin ja naureskelun aihe. Toimistossa työskentelevistä naisista käyttävät todella halventavia nimityksiä.

Kyllä minäkin vähän sinisilmäisenä pidän naista joka ääneen julistaa ettei tule naisten kanssa toimeen.

[/quote]

Onneks mua kohdellaan tasavertaisena miesvaltaisella alalla. :) tosin johtuu varmaan siitä kun ollaan kaikki aika nuoria :)

Vierailija
74/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut tämä ongelma jo päiväkodista asti. En tiedä johtuuko adhdsta vai ihan vaan luonteesta mutta poikien kanssa tuun heti juttuun ja tytöillä kestää hetki ottaa mut vastaan. Moni mies on sanonut ettei ikinä yrittäisi mua kun tuntuu siltä että olen toinen mies (olen mielestäni ihan kaunis ja panostan ulkonäköön).

Moni nykyinen hyvä tyttökaveri on sanonut että mua on ollut vaikea lähestyä kun oon niin intensiivinen ja lähestyn estoitta. Olemukseni on jotenkin ahdistanut, varsinkin suorapuheisuus. Tästä on tullut ärsyttävä kierre kun olen jotenkin alkanut pelkäämään toisia naisia enkä esim tykkää katsoa naisia silmiin (kuulostaa pelleltä), mikä taas tulkitaan ylimielisyytenä.

Nykyään saan silti helpommin naispuolisia ystäviä koska olen varovaisempi ja annan heille enemmän tilaa. Miehiä onneksi on paljon ihan muussakin mielessä kun vaan kavereina. Naisissa ei mielestäni ole mitään vikaa, välillä vaan tuntuu että naisten mielestä minussa on. Aika nuoresta asti minusta on aina tyttöjen keskuudessa puhuttu pahaa ja kaikki huorakortit käytetty jo ennen kun edes olin pussannut ekaa kertaa.

En sanoisi että olen poikatyttö, olen vaan luonnonlapsi enkä ehkä käyttäydy ihan sosiaalisten normien mukaan. Kai pitäs alkaa vähän muuntautumaan jos joskus äidiksi haluaa:D

Vierailija
75/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä julistajia on musta paria eri tyyppiä, tullut tässäkin ketjussa jo esiin niitä.. Yks on se joka ei tykkää naisseurasta koska ei saa koko vain ihailua ja erikoisasemaa porukassa. On mieluummin miesten seurassa kun saa olla erikoinen ja naisten seura ei kiinnosta kun ne ei huomioi ja flirttaa niinkuin miehet. Toinen on sitten se "olen vähän parempi kuin tavalliset naiset"-tyyppi eli juuri se joka ei kestä kun naiset AINA vaan juoruilee ja draamailee, puhuu meikeistä ja muodista ja tätä tyyppiä ei vois siis vähempää kiinnostaa. Selvästikään ei ole tavannut tarpeeksi naisia ymmärtääkseen että sukupuoli ei määritä puheenaiheita eikä mielenkiinnon kohteita. Heistä on kivaa kuvitella olevansa todella erilainen ja ainutlaatuinen nainen, se yksi ainoa fiksu nainen joka ei käyttäydy niinkuin muut naiset. 

Nämä nyt ainakin.. Kyllä mä ymmärrän oikein hyvin että kukaan ei tykkää kaikista naisista mutta naisiakin on niin monenlaisia että kun viitsii etsiä niin varmaan kivojakin löytyy. Ja miehetkin juoruilee, joskus tuntuu että enemmän kun moni nainen :D 

Vierailija
76/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:09"]

Mä oon suorapuheinen enkä kaunistele asioita. Moni muu akka ei sitä kestä

[/quote]

Olet siis sketsien vakiovitsi. "Mä oon siis suorapuheinen" (suomeksi: lauot aina kaiken päin naamaa mitä sylki suuhun tuo etkä osaa alkeellisiakaan käytöstapoja)

Vierailija
77/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään naisia joten en niihin mielelläni tutustukaan. Naiset osaavat olla ilkeitä ja pelottavia kaikkine kohtauksineen. 

Vierailija
78/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelenpa muutaman ärsyttävän piirteen, joihin olen useassa naisessa törmännyt. Ennen kuin joku loukkaantuu painotan, että ei, ei kaikki naiset ole tällaisia.

1) Jatkuva painosta puhuminen. Nainen tuntee olevansa aina liian lihava, vaikka olisikin melkein alipainoinen. Tästä seuraa jatkuva negatiivissävytteinen ruoasta jauhaminen. Ei voi syödä jotain, koska siinä on niin kamalasti rasvaa ja sokeria ja kaloreita. Tulee itselle todella paha mieli, kun parhaassa tapauksessa itse syö juuri tätä kyseistä ruokaa. Samalla tuntuu, että nainen haukkuisi sinua lihavaksi, jos satut vähänkin pulleammassa kunnossa olemaan.

2) Jatkuva ulkonäöstä jauhaminen. Puhuminen meikeistä, laihduttamisesta, vaatteista. Ok tiettyinä annoksina ja terveessä mittakaavassa. En jaksa kuunnella valitusta siitä, miten nenäsi on väärän mallinen ja rinnat liien pienet. Ne ovat geneettisiä asioita, mihin et voi ilman leikkausta vaikuttaa. Älä sitten valita.

3) Paskan jauhaminen selän takana. Milloin joku on pukeutunut rumiin vaatteisiin, meikit eivät ole täysin onnistuneet, sama paita on ollut liian usein päällä, you name it. Älä arvostele muita, ei se tee sinua paremmaksi. Tähän kategoriaan menee myös juoruaminen. Monesti olen saanut sanoa, että oletko hiljaa kun et asiasta selkeästi mitään tiedä, eli puhutaan toisista sellaisia asioita, joista ei oikeasti tiedetä mitään.

4) Kateus. Tarvitseeko tätä edes selittää. Ilmeee yllämainittuna käyttäytymisenä.

Ja kyllä, olen parikymppinen nainen.

Vierailija
79/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:03"]Minusta tuo kuulostaa siltä että se ihminen on yksinäinen. Vaikka koet että olet ystävä -niin milloin olet viimeksi soittanut tai kysellyt kuulumisia? Oletan että kirjoitat Facen päivityksestä, joten onko siellä lukeminen ystävyyttä? Vai voisiko oikeasti olla niin että sinun kokema ystävyys ei ole enää ollut hetkeen ystävyyttä?

Itse koen Facen paikkana joka (sosiaalisuudessaan) sitten syö osiltaan oikeasta elämästä tapaamisia. Vaikka lukee jonkun päivityksiä, ehkä joskus jostain tykää niin mitä se tarkoittaa sitten normaalissa elämässä?

[/quote]

Kyseessä on ainakin minun puoleltani ihan ystävyys. Jutellaan ja viestitellään paljon ja nähdään. Käy kylässäkin... itse asiassa viestitteli itse tilapäivityksensä jälkeen. Tai sitten minulla on ollut vääräkäsitys väleistämme..

Ap

Vierailija
80/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:31"]Mulla on kyllä muutamia hyvin rakkaita naispuolisia ystäviä, mutta enemmän miespuolisia. Varsinkin isossa tai vieraamassa porukassa viihdyn paljon paremmin miesten kanssa. Olen opiskellut miesvoittoisella alalla ja työskentelen enimmäkseen miesten kanssa. Tulen töissä hyvin toimeen kyllä naistenkin kanssa, ehkä he ovat uravalinnan kautta enemmän samanhenkisiä :)

[/quote]

Kyllä munkin mielestä miehiin on helpompi tutustua kuin naisiin. Naiset on yleensä vaativampia siinä, kenet ottavat kaverikseen ja miehen kanssa on luonnollisesti helpompi aloittaa keskustelu, kun ollaan totuttu siihen "iskemiskulttuuriin". Kuitenkin kun mies alkaa kaveriksi, niin sillä on aina mielessä ne sänkypuuhat, sano se mitä vain. Kyllä mäkin uskon, että jokainen miespuolinen kaverini makaisi kanssani, jos saisi tilaisuuden. Mä en ite usko siihen, että naisen ja miehen ystävyyssuhde voisi olla yhtä aito kuin esimerkiksi naisen ja naisen välillä. Toki on poikkeuksia, mutta enpä ite oo sellaista nähnyt.

[/quote]

Ystävyyssuhde voi olla aito ja todellinen siitä huolimatta, että siinä on eroottinenen vire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan