Miksi jotkut naiset etteivät tule toimeen toisten naisten kanssa?
"Ystäväni" teki jostain syystä oikein tilapäivityksen siitä, ettei hänellä ole naispuolisia ystäviä ollenkaan ja ainoastaan miehet tulevat toimeen hänen kanssaan. Olen yllättynyt sillä olen pitänyt meitä ystävinä, lisäksi hänellä on todella paljon myös tyttöystäviä? Olen vähän loukkaantunut.
Kommentit (129)
Mukava ja ihmissuhdetaitoinen tulee toimeen reilusti kummankin sukupuolen kanssa.
Jos tarkastelee maailmaa jyrkin sukupuolistereotypioin, tulee missaamaan monia mielenkiintoisia ja tutustumisen arvoisia ihmisiä - naisia ja miehiä.
Mä kommentoisin siihen että "aijaa! mä kun luulin että me ollaan ystäviä". Ei hymiöitä, ei mitään muuta. Sais siinä sitten vähän mietittävää.
Ne jotkut naiset kuvittelevat olevansa parempia kun muut naiset. Ovat olevinaan vähän "äijiä".
Oletan etteivät tälläiset naiset ole oikein sinut itsensä ja naisellisen puolensa kanssa. Halutaan samaistua vaan "vahvempaan" sukupuoleen.
Inhoan juoruilevia kanoja. :D mul ei kyl ikinä oo ollu tyttökavereita. Suvus ei oo tyttöjä ja poikien kans helpompi olla. Poikien kans riitely on myös helpompaa kun ei tuu joka riidas vanhar riidat mukaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:02"]Inhoan juoruilevia kanoja. :D mul ei kyl ikinä oo ollu tyttökavereita. Suvus ei oo tyttöjä ja poikien kans helpompi olla. Poikien kans riitely on myös helpompaa kun ei tuu joka riidas vanhar riidat mukaan.
[/quote]
Mun lapsuuden kaveritkin oli kaikki poikia. Tyttöjen lelutkin oli ihan tyhmiä. Autot, batmanit ja prätkähiiret kiinnosti enemmän.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:58"]
Ne jotkut naiset kuvittelevat olevansa parempia kun muut naiset. Ovat olevinaan vähän "äijiä".
[/quote]
Juuri näin! Sitten ne pyörii siinä miesporukan liepeillä tehden itseään tykö ja ihmettelemällä kun muut naiset ei tykkää, ja tuun toimeen vaan miesten kanssa. Usein näissä naisissa on itsessään se vika miksi eivät tule toisten naisten kanssa toimeen, ovat nii-in kaksinaamaisia. Naisille olla koppavaa ja ynseää ja sitten kun paikalle tulee miehiä niin muuttuu ääni kellossa. Tässä harmittaa aika usein se että miehet (vai onko ne??) ovat niin tyhmiä että niitä muita naisia pidetään ilkeinä kun ei tämä yhden kanssa haluta olla, siis HÄN ei halua. Kun siis eihän kaikki naiset ole mitään tyhmiä, "meikeistä puhuvia kanoja"(sekin on mukavaa välillä) tai selkään puukottavia narttuja. Kyllä mukava ihminen tulee toimeen sekä naisten että miesten kanssa, ikään katsomatta...
Sellaiset naiset eivät arvosta naisia vaan ihailevat miehiä. Jos antaisivat arvoa naisille, voisivat yllättyä ihan positiivisesti, mitä saavat vastalahjaksi.
Mä oon suorapuheinen enkä kaunistele asioita. Moni muu akka ei sitä kestä
Tunnen tapauksen, sillä yksi sukulaisenikin on useampaan otteeseen julistanut, että hänhän ei ole kiinnostunut "akkojen" jutuista ja siksi hänellä on vain miespuolisia ystäviä. "Akat" kun jäpättävät vain meikeistä, sisustuksesta jne. jotka eivät häntä kiinnosta. Kova on kuitenkin meikkaamaan ja sisustamaan, mutta kun ei kiinnosta niistä puhua.
Olen minäkin aina tullut paremmin toimeen poikien kanssa, mutten julista sitä missään. Vituttaa yks mun luokalla oleva mimmi, joka aina huutelee et tulee toimeen vaan jätkien kans ja sillä tekosyyllä kiehnää mun kaverin poikaystävän sylissä joka välitunti ja muutenkin roikkuu siinä kii.
n16
Entä jos ei ole muiden naisten kans mitään muuta yhtestä kuin tissit ja pillu? Eikö ihminen kaltaisiansa etsi
Entä jos ei ole muiden naisten kans mitään muuta yhtestä kuin tissit ja pillu? Eikö ihminen kaltaisiansa etsi
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:09"]
Mä oon suorapuheinen enkä kaunistele asioita. Moni muu akka ei sitä kestä
[/quote]
Yleensä ihmiset, jotka kuvailevat itseään näin, ovat vain ilkeitä.
Itse tätä naistyyppiä. En jaksa puheita resepteistä, meikeistä, lapsista sitä ja tätä, kuntosalikäynneistä ym ym ym. Ja naiset yleensä juoruaa pahanilkisesti muista, ei kaikki, mutta näitä helmiä jotka ei näin tee on vaikea löytää. Miesten kanssa voi puhua suorempaan ja mielenkiintoisemmista aiheista. Ihan samalla lailla miehetkin juoruaa sen olen huomannut, mutta miehet puhuu enemmän mitä typerää joku tehnyt, naiset ruotii henkilön koko persoonan kappaleiksi. Ja se suurin asia, miehillä on huumorintajua, tämä puuttuu valtaosalta naisista.
Mä en viihdy oikein kenenkään seurassa, mutta jos pitää valita, niin sitten mieluummin miehet.
Ihan vaan siitä syystä, etten jaksa puhua enkä kuunnella kovin paljoa. Ja suunnilleen 95% naisista tykkää keskustella ja keskustella ja keskustella. Ja jos/kun mä en ole kiinnostunut keskustelemisesta, on se heti joku ongelma, josta pitää keskustella.
Mutta en todellakaan julista tätä missään ja olen pakostakin välillä muiden naisten seurassa, enkä tee siitä mitään ohjelmaa.
Mä en kestä naisia, jotka sanoo "mulla on vaan mieskavereita, koska naisten kanssa on niin paljon draamaa". Kertoo aika paljon ihmisestä, tuskin tasapainosella ihmisellä ystäviensä kanssa on sitä draamaa niin paljon ettei kestä. Suurin osa näistä naisista, jotka hengailevat miesten kanssa, ovat huomionhakuisia. Ollaan vaan kavereita, kuitenkin pukeudutaan seksikkäästi ja flirttaillaan vähän väliä jotta saadaan miehet pysymään friendzonessa. Kyllähän se itsetuntoa nostaa, jos voi ajatella että jokainen omassa kaveriporukassa haluaisi harrastaa seksiä kanssaan. Mulla itellä on miespuolisia kavereita, mutta kukaan heistä ei ole läheskään yhtä hyvä ystävä kuin naispuoliset kaverit, eivätkä he koskaan voisi ollakkaan. Siinä on kuitenkin aina se seksuaalinen viba naisen ja miehen välillä, ainakin minun omassa kaveriporukassani.
Se on nyt muotia ihailla miehiä ja ylentää itsensä miesten tasolle. Miehiä pidetään jonain yli-ihmisenä, jotka eivät koskaan puhu pahaa toisista yms. mutta eihän se ole totta. Toivoo akka, joka on ollut koko elämänsä miesvaltaisella alalla, suvussa enimmäkseen miehiä ja koulutus käyty myös miesten seassa. Sinisilmäinen hölmö ei näe miesten juoruilua, joka on paljon pahempaa kuin naisten. En ikinä ole naisten kuullut sanovan ketään v'tun idiootiksi, mutta miesten olen, usein.
T: insinöörinainen, joka heräsi vasta yli kolmikymppisenä näkemään totuuden
24 lisää, että tosiasiassa kovat jätkä -naiset eivät ole mitenkään edes niin arvostettuja äijäsakissa, kuin itse luulevat. He ovat mm. yksi juoruilun kohteesta. Itse kun olen aika neutraali ja huomaamaton, niin kuulen kaiken.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:43"]
Nainen on naiselle susi... Näin miehen näkökulmasta naiset eivät tule koskaan toimeen keskenään vaan kyseessä on aina joku ihmeellinen kilpailuasetelma. Sitten ollaan kateellisia tai mustasukkaisia.
Meillä on helppoa, nyrkillä naamaan ja se on siinä :D
[/quote]
Missä viidakossa oikein elät?
[/quote]
AV-palstalla selvästi ;) Kyllä täälläkin melkoista mammamatsia näkee jatkuvasti, sitä varten tätä tuleekin seurattua