Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa ottaa rennosti treffeillä ja toista tapaamista ei tule

Vierailija
23.01.2024 |

Olen vuosi sitten eronnut n.50 v nainen. Talven aikana heräsi tunne, että olen valmis päästämään kaikesta vanhasta irti ja suuntaamaan uusille vesille. Olen käynyt kahden miehen kanssa treffeillä kerran. Ensin miehen kanssa,  johonka ihastuin jo kesällä ja hän sai minut täysin unohtamaan eroni. Mies oli selvästi kiinnostunut myös minusta. No panokset oli niin kovat, että menin aivan kipsiin. Mies halusi mennä kauppakeskukseen kahville. Siis kiusallisin tillanne ever. En ensinnäkään tykkää kauppakeskuksista, koska niissa on liikaa väkeä ja hälinää. Sitten iski vielä kahvikuppineuroosi. Ihan hirveää.....siinä me istuttiin nokatusten, ja kuppi tärisi kädessäni. Menin aivan jäähän vaikka hiki valui selkää pitkin kuin puro ja kädet oli aivan märät. Tykkään miesten seurasta, enkä välitä esim.vaikka työpaikalla ei olisi ainuttakaan naista. Nyt minusta sai kuitenkin kuvan, että en osaa keskustella miesten kanssa ollenkaan, saatika kenenkään kanssa. Treffit päättyi suureen pettymykseen ilman pusua tai mitään.  Toisen miehen kanssa treffit oli ns. sokkotreffit. Mies oli minua arviololta 15v nuorempi, josta en tiennyt yhtään mitään. No hän oli todella hurmava ja sellainen "kaunis" mies. Menimme sushi baariin. Virhe, virhe.  Huomasin että jännitys sai minut voimaan hiukan pahoin, eli en saanut syötyä isosta annoksesta kuin 2 palaa. Mies kun ne maksoi, niin kyllä hävetti. Ja tilanne jäätyi taas. Heti kun huomasin, että mies olisi tavoittelemisen arvoinen, niin minusta tuli aivan kohmelo. Kyselin jotain tosi tylsiä kysymyksiä ja katselin seiniä. Taas ilta loppui lyhyeen ja joo tällä kertaa pieneen poskipusuun, mutta vaikutti lähinnä adjö pusulta. Kummastakaan miehestä ei ole kuulunut siis mitään tuon jälkeen. Aikaa on mennyt viimeisistä treffeistä 3 viikkoa. Olen miettinyt, että ainut toivoni on menne treffeille huvipuistoon ja laitteisiin. Ehkä sielä pystyisin pääsemään jäätymisestäni. Mutta kuka minun ikäiseni mies haluaa mennä enää huvipuistoon. Help  🙁

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi vielä viisikymppisenä olla pick me girl..

Vierailija
2/16 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on se joka päättää tuleeko toiset treffit. Ehdota miehelle seksiä suoraan niin tulee varmasti toiset treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittele tuota kaikkea ammattilaisen kanssa. 🙂

Vierailija
4/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kävelylenkkitreffeille johonkin mukavaan maisema-alueeseen tai mene treffeille museoon tai tosiaan huvipuistoon, ihan hyvä idea siinä. Älä mene treffeille ruokapaikkoihin, koska syöminen ja juominen nostaa jännityskynnystä ja samassa paikassa vastakkain kökkiminen. 

JA sitten sun pitää alkaa miettiä, että sinä olet se "prize", jota mieluummin tavoitellaan kuin toisinpäin. Älä ole liian näkyvästi kiinnostunut miehestä. Anna hänen tehdä vaikutus sinuun. Jos et tykkää jostain paikasta, minne olette menneet, niin sanot että täällä on nyt vähän tällaista, tietääkö hän jotain muuta paikkaa, anna hänen ratkaista asia - nostaa maskuliinista energiaa ja antaa hänen toimia miehenä.

Kolmanneksi kerro hänelle ihan inhimillisesti , jos menet hämillesi tai tilttaat jännityksestä, että hei mua jännittää ja mielellään söisin nämä jutut, mutta en pysty nyt jännitykseltä syömään. Kerrot hänelle ja hän ymmärtää tämän, treffit ei mene pieleen tai tule väärin käsityksiä ja tulkintoja. Miehet eivät osaa tulkita yhtä hyvin tilanteita, niin kannattaa sanoa mistä johtuu. Samoin jos huomaat sanovasi typeriä kysymyksiä, niin sanot sen ääneen "en tiedä miksi sanon nyt ihan sarjatulella tyhmiä kysymyksiä, olen jotenkin tiltissä." Näin mies ymmärtää että olet vaan tiltissä ja tilanne ei nyt paras. Sellaisessa tilanteessa yksi idis olisi lähteä katsomaan jotain maisemaa tai tekemään jotain, siis ihan muuta.Tai sitten paljastuksen jälkeen jatkaa kohti huumoria ja kysyä yhä vaan pönttöjä kysymyksiä ja mieskin kyselisi jotain pönttöä, ja sitten oh oh nauraisitte ja yhtäkkiä teillä...on.. kemiaa.

Vierailija
5/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä missään nimessä sano miehelle haluavasi nähdä uudestaan jos et pysty näkemään uudestaan.

Vierailija
6/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee paperille luettelo 50:stä alaspäin

50

49

48

Kohdassa 25 et enää jännitä ja haastattelisit vaikka Stubbia tunnin kahvituokiolla.

Ennen kohtaa 01 se oikea on löytynyt. Ja et ole ottanut sikamaista pettäjää.

Näin itse onnistuin.

Vierailija
7/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50

49

48

Kohdassa 25 et enää jännitä ja haastattelisit vaikka Stubbia tunnin kahvituokiolla.

Näin itse onnistuin.

Ja noihin kohtiin kirjaat tapaamiesti treffimiesten nimet. Ja kokemuksen. Jos hyvä löytyy nopeasti niin hyvä. Harvoin niin käy

Vierailija
8/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi vielä viisikymppisenä olla pick me girl..

Palstan päivystävä k*sipää heti lannistamassa. 

Vierailija
9/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedostat olevasi jännittäjä niin miksi järjestät kahvi tai ravintolatreffejä jotka ovat jännittäjälle pahimpia?

Kuten täällä on jo mainittu niin ehdota kävelytreffejä.

Vierailija
10/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain kerro jännittämisestäsi ja sopikaa treffit jonnekin missä et jännitä?

Vierailija
11/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriöksi sanotaan. Kärsin itse samasta vaivasta, eikä ole lähtenyt minnekään 40v mennessä. 

Vierailija
12/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50

49

48

Näin itse onnistuin.

Ja noihin kohtiin kirjaat tapaamiesti treffimiesten nimet. Ja kokemuksen. Jos hyvä löytyy nopeasti niin hyvä. Harvoin niin käy

Oletko itse kokeillut ?

Vierailija
13/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla vilkaisulla kukaan ei edes ehdottanut sitä ihan sitä tapaa, millä tuokin ongelma voidaan poistaa treffeiltä.

Sanot ihan suoraan treffien alussa, että sinua jännittää.

Luulisi, että 50v iässä olisit jo oppinut kommunikoimaan selkeästi? Myös ennen treffejä voit sitten miettiä muutamaa sellaista syvällisempää kysymystä, joita voit kysyä jos tulee hetki, että jokin jännittää ja pahasti.

Myös kannattaisi suunnitella ne treffit heti johonkin hiljaisempaan ja rauhallisempaan paikkaan.

Vaikuttaa, että ongelmasi on siis itseaiheutettu. Suunnittele ja kommunikoi paremmin. Kyllä se siitä.

Vierailija
14/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Nopealla vilkaisulla kukaan ei edes ehdottanut sitä ihan sitä tapaa, millä tuokin ongelma voidaan poistaa treffeiltä.

Sanot ihan suoraan treffien alussa, että sinua jännittää.

Luulisi, että 50v iässä olisit jo oppinut kommunikoimaan selkeästi? Myös ennen treffejä voit sitten miettiä muutamaa sellaista syvällisempää kysymystä, joita voit kysyä jos tulee hetki, että jokin jännittää ja pahasti.

Myös kannattaisi suunnitella ne treffit heti johonkin hiljaisempaan ja rauhallisempaan paikkaan.

Vaikuttaa, että ongelmasi on siis itseaiheutettu. Suunnittele ja kommunikoi paremmin. Kyllä se siitä.

Ja ennen treffejäkin voi kommunikoida ja kertoa, että ensimmäisiä treffejä jännittää tosi paljon, että haittaako se miestä. Kyllä empaattinen ja ymmärtäväinen mies ymmärtää ja haluaa sitten helpottaa oloasi.

Vierailija
15/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriöksi sanotaan. Kärsin itse samasta vaivasta, eikä ole lähtenyt minnekään 40v mennessä. 

Kerro treffikumppanille etukäteen jännityksestä niin hän osaa mahdollisesti suhtautua sinuun oikealla tavalla.

Vierailija
16/16 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni paniikkihäiriöinen jännittäjä olisi turn off. Miten pystyt julkisilla paikoilla liikkumaan ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän