Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset etteivät tule toimeen toisten naisten kanssa?

Vierailija
12.08.2014 |

"Ystäväni" teki jostain syystä oikein tilapäivityksen siitä, ettei hänellä ole naispuolisia ystäviä ollenkaan ja ainoastaan miehet tulevat toimeen hänen kanssaan. Olen yllättynyt sillä olen pitänyt meitä ystävinä, lisäksi hänellä on todella paljon myös tyttöystäviä? Olen vähän loukkaantunut.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itsekin joskus noin. On muutamia tyttökacereita esim töissä, mutta ei nähdä vapaa-ajalla. Töissä nauretaan ja ollaan niin bestiksiä heidän kanssa mutta joku siinä vaan on, pelkään etten kelpaa. Ystävät kaikki miehiä (tai "miehenalkuja" olen 20) ja surettaa. Ei vaan klikkaa naisten kanssa! :(

Vierailija
122/129 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:47"]Minäkin olen tietotekniikan insinöörinainen, harva laatuaan siis, ja aina tullut toimeen miesten kanssa. Voisi poikatyttömäiseksikin sanoa. Mutta ikinä en ole kokenut, että naiset ovat vain juoruilevia, tyhjää jauhavia selkäänpuukottajia. Ei miesystävä yksinkertaisesti ikinä pysty korvaamaan naisystävää. Siinä kyllä liikkuu aivan väärissä porukoissa, jos kaikki naiset ympärillä vielä aikuisiälläkin käyttäytyvät illanistujaisissa kuin pikkulikat pyjamabileissä. 

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:21"]

Kyllähän se itsetuntoa nostaa, jos voi ajatella että jokainen omassa kaveriporukassa haluaisi harrastaa seksiä kanssaan. 

[/quote]

Tässä se syy onkin. Yleensä kaikki nämä "pärjään vain miesten kanssa"-naiset, jotka olen elämäni aikana tavannut, suorastaan huutavat tätä ajattelumallia. Voin myös itse tunnustaa, että  sitä tunsi nuorempana itsensä suorastaan prinsessaksi aina miesporukassa liikkuessa. Totta kai pärjää miesten kanssa, kun ympärillä hyörivät aisurit tahtovat päästä pöksyihin ja siksi ovat mielin kielin. Usein vielä nämä "muita paremmat" naiset ovat itse niitä järkyttäviä draamakuningattaria, tyhjänjauhajia ja juoruajia, jollaisiksi muita naisia syyttävät. Saattaapi kyllä olla ihmisessä itsessään vikaa, jos draama tuntuu seuraavan. 

Huvittaa muuten tuo "suorasanaisuus"-luonteenpiirre. Kaikki itseään suorasanaiseksi nimittävät ovat yleensä vain röyhkeitä eivätkä suorasanaisia.

[/quote]

!!! Tiivistit mun ajatukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:23"]

24 lisää, että tosiasiassa kovat jätkä -naiset eivät ole mitenkään edes niin arvostettuja äijäsakissa, kuin itse luulevat. He ovat mm. yksi juoruilun kohteesta. Itse kun olen aika neutraali ja huomaamaton, niin kuulen kaiken. 

[/quote]

Tää on totta! Mitä yleensä teidän miehet ruotii näistä yksi jätkistä- naisista?

Vierailija
124/129 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:09"]

Mä oon suorapuheinen enkä kaunistele asioita. Moni muu akka ei sitä kestä

[/quote]

Oman sukupuolesi nimittely akoiksi kertoo paljon asenteistasi. Ei asioita tarvitse kaunistella, mutta välttämättä ei kerro älykkyydestä jos oksentaa kaikki ajatuksensa ilman itsekriitikkiä ulos.

Vierailija
125/129 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:47"]

Minäkin olen tietotekniikan insinöörinainen, harva laatuaan siis, ja aina tullut toimeen miesten kanssa. Voisi poikatyttömäiseksikin sanoa. Mutta ikinä en ole kokenut, että naiset ovat vain juoruilevia, tyhjää jauhavia selkäänpuukottajia. Ei miesystävä yksinkertaisesti ikinä pysty korvaamaan naisystävää. Siinä kyllä liikkuu aivan väärissä porukoissa, jos kaikki naiset ympärillä vielä aikuisiälläkin käyttäytyvät illanistujaisissa kuin pikkulikat pyjamabileissä. 

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:21"]

Kyllähän se itsetuntoa nostaa, jos voi ajatella että jokainen omassa kaveriporukassa haluaisi harrastaa seksiä kanssaan. 

[/quote]

Tässä se syy onkin. Yleensä kaikki nämä "pärjään vain miesten kanssa"-naiset, jotka olen elämäni aikana tavannut, suorastaan huutavat tätä ajattelumallia. Voin myös itse tunnustaa, että  sitä tunsi nuorempana itsensä suorastaan prinsessaksi aina miesporukassa liikkuessa. Totta kai pärjää miesten kanssa, kun ympärillä hyörivät aisurit tahtovat päästä pöksyihin ja siksi ovat mielin kielin. Usein vielä nämä "muita paremmat" naiset ovat itse niitä järkyttäviä draamakuningattaria, tyhjänjauhajia ja juoruajia, jollaisiksi muita naisia syyttävät. Saattaapi kyllä olla ihmisessä itsessään vikaa, jos draama tuntuu seuraavan. 

Huvittaa muuten tuo "suorasanaisuus"-luonteenpiirre. Kaikki itseään suorasanaiseksi nimittävät ovat yleensä vain röyhkeitä eivätkä suorasanaisia.

[/quote]

Minäkin insinööri, eri alalla. Ainoa nainen työpaikalla ja kyllä sitä joskus tuntuu, että olisi kiva kun olisi joku toinenkin. Edellisellä työpaikalla meitä oli kaksi ja se toinenkin insinööri jutteli, että kiva saada naisseuraa ja oli pahoillaan, kun määräaikani loppui. Mutta kerran oli paikallislehdessämme oikein juorupalstalla, kun joku aikaisemmin ainoana ollut nainen moitti kuinka työpaikalle tuli nyt toinen nainen, ja haukkui tätä kovasti. Ei huomannut jutussaan ollenkaan juuri samaa, mistä tätä toista moitti. 

Olihan se vielä opiskeluaikana kivaa, kun lukiossa oli ollut tavis ja sitten saikin valtavasti huomioita. Kunnes sieltä löytyi se oikeakin seasta, huomio alkoi jo ärsyttää. 

Vierailija
126/129 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:18"]

[/quote]

Yleensä ihmiset, jotka kuvailevat itseään näin, ovat vain ilkeitä.

[/quote]

Tai sitten heiltä puuttuu vain käytöstavat tai kyky ajatella, miltä toisesta tuntuu. 

Vierailija
127/129 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 08:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:18"]

[/quote]

Yleensä ihmiset, jotka kuvailevat itseään näin, ovat vain ilkeitä.

[/quote]

Tai sitten heiltä puuttuu vain käytöstavat tai kyky ajatella, miltä toisesta tuntuu. 

[/quote]

Mä oon kyl hyvätapainen, vaikka sanon asiat suoraan.

Vierailija
128/129 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoon suuntaan ajautunut woke on ajanut ainakin seinään, koska siitä tuli bimbojen ja todellisuudesta irtautuneiden temmellyskenttä.  Naisten ja erilaisten vähemmistöjen oikeudet ovat ainakin minulle itsestäänselvyys, mutta se minä näen noiden asioiden nimissä tapahtuvan, on aivan jotakin muuta.  Viisaat naiset ovat varjoissa.  Toivon vain kovasti että heitä yleensä on olemassa.  Reiluutta ei ainakaan juuri missään ole näkyvissä, miehet tosin näkyvän edelleen pitävän kovasti toistensa puolta, vaikka usea kuhnuri yrittääkin seurata johtajan mielenliikkeitä kotona, kuten aina ennenkin.

Vierailija
129/129 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aika julmia toisilleen.  Sellaiset juoruilevat ja hömpöttävät naiset ovat aina tulleet keskenään toimeen.  Ei nainen sovi jätkäporukkaankaan, jos ei esitä bimboa, mutta yksittäisten miesten kanssa voi olla sentään kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi