Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset etteivät tule toimeen toisten naisten kanssa?

Vierailija
12.08.2014 |

"Ystäväni" teki jostain syystä oikein tilapäivityksen siitä, ettei hänellä ole naispuolisia ystäviä ollenkaan ja ainoastaan miehet tulevat toimeen hänen kanssaan. Olen yllättynyt sillä olen pitänyt meitä ystävinä, lisäksi hänellä on todella paljon myös tyttöystäviä? Olen vähän loukkaantunut.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ERILAISIA.

Vierailija
82/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset jotka halveksuvat toisia naisia ovat sovinismia tukevia äijänaisia! ja helvetissä on aivan erityinen paikka naisille, jotka eivät tue toisia naisia vaan tukevat mieluiten sovinismia. Ei tästä maailmasta koskaan saada tällä menolla oikeasti täysin tasa-arvoista ja näin ollen myös naisten palkka jaaköön pienemmäksi kuin miesten, katsokaa vaikkapa Saudi-Arabian meininkiä että miten tasa-arvoista elämä siellä on naisia kohtaan.

Inhottaa kun niin paljon on sellaisia naisia jotka halveksuvat muita naisia, aina haukkuvat muita naisia oli syytä tai ei mutta miesten edessä lässyttävät vaan! Voisivat vähän miettiä että miten kannattaa käyttäytyä. Ja ihan sama juttu jos joku nainen on perusnätti tai vaikka kaunis, niin kannattaako aukoa päätä ja haukkua, kun voisi tukea ja kehua tai sitten vaan olla hiljaa mielipiteineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:09"]

Mä oon suorapuheinen enkä kaunistele asioita. Moni muu akka ei sitä kestä

[/quote]

Olet siis sketsien vakiovitsi. "Mä oon siis suorapuheinen" (suomeksi: lauot aina kaiken päin naamaa mitä sylki suuhun tuo etkä osaa alkeellisiakaan käytöstapoja)

[/quote]

Kaiken lisäks oon blondi. :D

Vierailija
84/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:06"]Näitä julistajia on musta paria eri tyyppiä, tullut tässäkin ketjussa jo esiin niitä.. Yks on se joka ei tykkää naisseurasta koska ei saa koko vain ihailua ja erikoisasemaa porukassa. On mieluummin miesten seurassa kun saa olla erikoinen ja naisten seura ei kiinnosta kun ne ei huomioi ja flirttaa niinkuin miehet. Toinen on sitten se "olen vähän parempi kuin tavalliset naiset"-tyyppi eli juuri se joka ei kestä kun naiset AINA vaan juoruilee ja draamailee, puhuu meikeistä ja muodista ja tätä tyyppiä ei vois siis vähempää kiinnostaa. Selvästikään ei ole tavannut tarpeeksi naisia ymmärtääkseen että sukupuoli ei määritä puheenaiheita eikä mielenkiinnon kohteita. Heistä on kivaa kuvitella olevansa todella erilainen ja ainutlaatuinen nainen, se yksi ainoa fiksu nainen joka ei käyttäydy niinkuin muut naiset. 

Nämä nyt ainakin.. Kyllä mä ymmärrän oikein hyvin että kukaan ei tykkää kaikista naisista mutta naisiakin on niin monenlaisia että kun viitsii etsiä niin varmaan kivojakin löytyy. Ja miehetkin juoruilee, joskus tuntuu että enemmän kun moni nainen :D 

[/quote]

Tämä henkilö kirjoitti päivityksessä että naiset ovat liian vaikeita ja naiset ovat liian dramaattisia... ihmettelen itse teki aiheetta (minusta ainakin) kokonaisen päivityksen asiasta..

Kaveri porukkamme on kyllä täynnä kauniita naisia jos minua ei lasketa. :D olisiko sitten ettei omasta mielestään erotu tarpeeksi

Ap

Vierailija
85/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:06"]Näitä julistajia on musta paria eri tyyppiä, tullut tässäkin ketjussa jo esiin niitä.. Yks on se joka ei tykkää naisseurasta koska ei saa koko vain ihailua ja erikoisasemaa porukassa. On mieluummin miesten seurassa kun saa olla erikoinen ja naisten seura ei kiinnosta kun ne ei huomioi ja flirttaa niinkuin miehet. Toinen on sitten se "olen vähän parempi kuin tavalliset naiset"-tyyppi eli juuri se joka ei kestä kun naiset AINA vaan juoruilee ja draamailee, puhuu meikeistä ja muodista ja tätä tyyppiä ei vois siis vähempää kiinnostaa. Selvästikään ei ole tavannut tarpeeksi naisia ymmärtääkseen että sukupuoli ei määritä puheenaiheita eikä mielenkiinnon kohteita. Heistä on kivaa kuvitella olevansa todella erilainen ja ainutlaatuinen nainen, se yksi ainoa fiksu nainen joka ei käyttäydy niinkuin muut naiset. 

Nämä nyt ainakin.. Kyllä mä ymmärrän oikein hyvin että kukaan ei tykkää kaikista naisista mutta naisiakin on niin monenlaisia että kun viitsii etsiä niin varmaan kivojakin löytyy. Ja miehetkin juoruilee, joskus tuntuu että enemmän kun moni nainen :D 

[/quote]

Heips tässä 39, puolustaudun!:D

Tämä argumenttisi on tullut monen minun puoltuttuni suusta ja se ärsyttää! Minulla ei ole mitään naisia vastaan, puolet rakkaimmista ystävistäni on naisia. Olen ihan naisellinen nainen lukuunottamatta joitakin piirteitä jotka on ajan myötä tullut miesten seurasta.

Moni sanoo just tota että yrittää saada jonkun erikoisaseman. Ei se niin mene aina. Pienestä asti on vaan ollut helpompaa lähestyä poikia ja se on jäänyt tavaksi jota nyt myöhemmin yrittää rikkoa. En esim leikkinyt barbeilla vaan autoilla->päiväkodissa pojat leikki niillä. Alasteella halusin nyrkkeillä poikien kanssa enkä hyppiä hyppynarulla jne. Vittuiluahan tästä tuli tytöiltä, ehkä jäänyt joku käsitys takaraivoon ettei naiset ole niin kilttejä

Vierailija
86/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan silkkaa höpöä, että vain naiset juonittelevat ja eivät tule toimeen keskenään.

Pahin juonittelija ja paskanpuhuja jonka tunnen on mies.

Molemmissa sukupuolissa on ihmisiä jotka eivät tule toimeen muiden ihmisten kanssa.

Tosi noloa minusta, että jotkut naiset ovat tosiaan olevinaan niitä rehtejä ja suorasukaisia naisia ja ikäänkuin olisivat joku harvinaisuus. Ette te nyt niin harvinaisia ole. Minulla on suurin osa naispuolisista työkavereista todella mukavia ja hyviä työkavereita. Samoin ystävissä löytyy noita. Kuten myös miespuolisissa työkavereissa ja ystävissä.

Vierailija
87/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se olla aitoa ystävyyttä? Lauma poikia/miehiä ja yksi tyttö. Ja tyttö sellainen että julistaa että on vain poikia kavereina? Kaikissa tietämissäni tapauksissa koko poika lauma om yrittänyt tyttöjä ja sitten on tullut riitaa kuka sen saa.

Vierailija
88/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:25"]Voiko se olla aitoa ystävyyttä? Lauma poikia/miehiä ja yksi tyttö. Ja tyttö sellainen että julistaa että on vain poikia kavereina? Kaikissa tietämissäni tapauksissa koko poika lauma om yrittänyt tyttöjä ja sitten on tullut riitaa kuka sen saa.

[/quote]

Mun kaveriporukas kaikilla on eukot ja yks on mun poikaystävä :D

Vierailija
89/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää ihmiset jotka vaati että kaikkien naisten pitäisi käyttäytyä stereotyyppisen naisellisesti ja kaikkien miesten stereotyyppisen miehekkäästi.

Miksei jokainen saisi olla oma itsensä?

Vierailija
90/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:27"]Mua taas ärsyttää ihmiset jotka vaati että kaikkien naisten pitäisi käyttäytyä stereotyyppisen naisellisesti ja kaikkien miesten stereotyyppisen miehekkäästi.

Miksei jokainen saisi olla oma itsensä?

[/quote]

Ei pidä. Ja saa olla. Miksi siitä sitten pitää tehdä jossain tapauksissa niin iso numero?

Ap

Vierailija
91/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:25"]

Voiko se olla aitoa ystävyyttä? Lauma poikia/miehiä ja yksi tyttö. Ja tyttö sellainen että julistaa että on vain poikia kavereina? Kaikissa tietämissäni tapauksissa koko poika lauma om yrittänyt tyttöjä ja sitten on tullut riitaa kuka sen saa.

[/quote]

Voi. Mun parhaaseen kaveriporukkaan kuuluu joku 8 miestä ja minä :) Ihan parhaita kavereita ollaan kaikki keskenään!

Vierailija
92/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:25"]Voiko se olla aitoa ystävyyttä? Lauma poikia/miehiä ja yksi tyttö. Ja tyttö sellainen että julistaa että on vain poikia kavereina? Kaikissa tietämissäni tapauksissa koko poika lauma om yrittänyt tyttöjä ja sitten on tullut riitaa kuka sen saa.

[/quote]

[/quote]

Pitääkö niille flirttailla?

Vierailija
93/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:25"]

[/quote]

Voi. Mun parhaaseen kaveriporukkaan kuuluu joku 8 miestä ja minä :) Ihan parhaita kavereita ollaan kaikki keskenään!

[/quote]

Kiva tietää :) itse on vain pari kertaa pitänyt katsoa sitä riitelyä sitten siitä tytöstä, ei siinä sinänsä mitään mutta veljeni porukka erkaantui kun kaikki makasivat sen kaveritytön kanssa vuorotellen...

Vierailija
94/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:25"]Voiko se olla aitoa ystävyyttä? Lauma poikia/miehiä ja yksi tyttö. Ja tyttö sellainen että julistaa että on vain poikia kavereina? Kaikissa tietämissäni tapauksissa koko poika lauma om yrittänyt tyttöjä ja sitten on tullut riitaa kuka sen saa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En flirttaile yhdellekään niistä. Ei oo käyny mieleskään. Mä juon niiden kans kaljaa, pelaan ja kuunnellaan musiikkia. Sitten baariin. Joskus käydään porukalla kahvilla. Näiden tyttöystävien kans en oo oikeen koskaan ollut tekemisis

Vierailija
95/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:25"]Voiko se olla aitoa ystävyyttä? Lauma poikia/miehiä ja yksi tyttö. Ja tyttö sellainen että julistaa että on vain poikia kavereina? Kaikissa tietämissäni tapauksissa koko poika lauma om yrittänyt tyttöjä ja sitten on tullut riitaa kuka sen saa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En flirttaile yhdellekään niistä. Ei oo käyny mieleskään. Mä juon niiden kans kaljaa, pelaan ja kuunnellaan musiikkia. Sitten baariin. Joskus käydään porukalla kahvilla. Näiden tyttöystävien kans en oo oikeen koskaan ollut tekemisis

[/quote]

Toki siis omalle poikaystävälle :D

Vierailija
96/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

Kiva tietää :) itse on vain pari kertaa pitänyt katsoa sitä riitelyä sitten siitä tytöstä, ei siinä sinänsä mitään mutta veljeni porukka erkaantui kun kaikki makasivat sen kaveritytön kanssa vuorotellen...

[/quote]

No, minä osaan ainakin pitää housuni jalassa..

Vierailija
97/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen melkein jokaisen ihmisen kanssa toimeen sukupuolesta riippumatta :) kuitenkin parhaimmat illanvietot tulee vietettyä jätkäporukassa, näin on aina ollut (tosin en ole se ainoa muija). Ei ole kaverimiesten kanssa MITÄÄN seksuaalista. En ole tällainen hyvä jätkä -nainen, vaan kylläkin ihan naisellinen. Ehkä minulla vaan huumori kolahtaa noiden miesten kanssa parhaiten?

Vierailija
98/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka haukutte ja alapeukutatte, kai te tajuatte että te ruokitte tätä asennetta naisia kohtaan?

Miksi pitää haukkua meitä jotka viihtyy miesporukoissa? Ei siihen tarvitse olla mitään sen suurempaa syytä kun sattuma. En minäkään hauku naisia jotka ovat vain toisten naisten kanssa.

Vierailija
99/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta naiset, jotka julistavat "tulevansa toimeen vain miesten kanssa" ovat yleensä vastenmielisiä. Tai siis sellaisina alan kokea heidän viimeistään siinä vaiheessa, kun tuo julistus kajahtaa. Tuntuu että toi on sellanen "kaikki naiset ovat tyhmiä ja inhottavia, mutta minä itse olen erilainen ja paljon parempi" -teesi. Koska olen nainen, alan totta kai ajatella, että tämä julistaja ei pidä minustakaan, kun kerran naisten kanssa ei tule toimeen. Ihmiset, jotka niputtavat ihmiset ryhmiin sukupuolen, ammatin tai hiusvärin perusteella sitä paitsi ovat yleensä kapeakatseisia ja ennakkoluuloisia, ja jos tiedän toisen jo valmiiksi päättäneen, että sukupuoleni vuoksi mun kanssa ei pysty olemaan, vaikuttaahan se sitten varmasti edes alitajuntaisesti siihen, miten hänen seurassaan käyttäydyn.

Mulla on aina ollut enemmän miespuolisia kavereita, mutta myös ihan mahtavia naisystäviä. Musta olisi älyttömän tökeröä näitä naisystäviäni kohtaan huudella, että pystyn olemaan kaveri vain miesten kanssa. Ei kaikki puhu pelkästään imetyksestä, meikeistä ja laihdutuksesta :) 

Jos olisin ap, kommentoisin, että luulin meidän olevan ystäviä.

Vierailija
100/129 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 lisää vielä: kuitenkin LÄHEISIMMÄT ystävät ovat naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi